První co si Draco po probuzení uvědomil, byla strašná bolest hlavy.
Urychleně potřeboval lektvar proti kocovině. Naštěstí měl tři takové v šuplíku hned vedle postele. Natáhl ruku a nahmatal jen vzduch.
Druhá věc byla, že není u sebe v pokoji.
Pomalu otevřel jedno oko a počkal než ho přejde bodavá bolest způsobená denním světlem. Ležel na břichu ve velké posteli, v místnosti s jedním oknem.
Třetí věc, že je nahý a v posteli není sám.
Zády k němu spala neznámá dívka a klidně oddechovala. Pokusil si vzpomenout na včerejší noc.
S Theem a Blaisem šel na nějaký večírek....Potkal tam Pansy a skončil s ní...Blaise tam propašoval ohnivou whisky....Viděl tam brunetku s pěkným zadkem....Hádal se s Grangerovou. Pak něco s Potterem...Pohárky s punčem říznutým whisky...spousta pohárků.....velká spousta pohárků......
Podíval se na její vlasy. Díky Merline, že nebyly černé. Na chvíli měl strach, že se znovu vyspal s Pansy. Vlasy byly hnědé a voněli po jahodách, možná je to ta bruneta.
Dívka ze spánku něco zamumlala a zavrtěla se, díky tomu se jí přikrývka svezla k pasu. Pak se probudila. Zaslechl bolestné zasyknutí, nejspíš to včera taky trochu přehnala. Všiml si, jak ztuhla.
,,Hlavně ať to není McLaggen." uslyšel ji zašeptat, než se otočila.
Ocelové oči Draca Malfoye se střetli s medovým pohledem Hermiony Grangerové.
Tři vteřiny na sebe nevěřícně zírali.
Pitomče! Ta brunetka a Grangerová jsou přece jedna osoba.
Pak se Malfoyův pohled sklonil k jejímu nahému hrudníku. ,,Malfoyi!" Hodila po něm polštář a přitáhla si přikrývku až ke krku.
Draco díky jejímu polštáři sletěl z postele. ,,Přeskočilo ti?!" ozvalo se ze země naštvaně.
Hermiona se mezitím zabalila do přikrývky a vstala z postele. Udělala krok, přišlápla si přikrývku a spadla na zem. Malfoy se začal smát.
Všimla si lustru, na kterém se houpala její podprsenka. ,,Kruci, co jsme to včera vyváděli?"
,,Já si umím dost dobře představit co jsme dělali." ušklíbl se.
,,Ty si to užíváš, že jo?!" křikla na něj. Zatímco po místnosti sbírala ostatní kousky svého oblečení.
,,Kolikrát se mi poštěstí vidět nebelvírskou šprtku takhle." S potěšením zaznamenal, že vzteky zčervenala.
Obrátila se k němu. Ležel si na posteli zakrytý jen tak, aby se neřeklo. Za tohle by spousta dívek z bradavic dala nevím co, ale Hermiona nepotřebovala zírat na famfrpálem vypracované svaly. No, možná...ne! nepotřebovala. Co, ale potřebovala byla její hůlka, kterou držel v ruce.
,,Malfoyi," začala opatrně, ,,dej mi tu hůlku."
,,Co za to Grangerová?" řekl samolibě.
Rozhlédla se po místnosti. ,,Hledáš tohle?" Zvedl druhou ruku se svou hůlkou. Doprčic.
,,Tak co mi dáš za svou hůlku Grangerová?"
,,Nemám nic, co bys chtěl Malfoyi. Nemůžeš mi ji prostě vrátit?"
,,Ne, to by nebylo zajímavé." zamyšleně si ji prohlédl.
Bolestně si uvědomila, že před ním stojí bezbranná, zabalená do přikrývky, a on na ní míří dvěma hůlkami, z nichž jedna je její.
Nakonec jí ji hodil zpátky a ve stejný okamžik, kdy ji chytila.
,,Accio." A Hermionina podprsenka spadla Dracovi přímo do klína.
,,Malfoyi!"
,,Ber to, jako výměnný obchod Grangerová." ušklíbl se Draco.
Zhluboka se nadechla. To chce klid. Teď se obleče, odejde odtud a jednoduše se na to pokusí zapomenout.
,,Mohl by ses otočit?" zeptala se. ,,Chtěla bych se obléct."
,,Myslím, že bys mi stejně neukázala nic co bych už neviděl."
,,Otoč se!"
Milostivě jí vyhověl. Kousek od postele našel své kalhoty a zády k ní si je oblékl. Jak se sakra mohl vyspat s Grangerovou?! Vždyť je to... no, prostě Grangerová! Vypadá to, že po pár flaškách whisky ztrácí veškeré zábrany.
Obrátil se zpátky k ní. Už byla oblečená. A nervózně přecházela sem a tam.
,,O tomhle se nikdo nesmí dozvědět." řekla si jen tak pro sebe.
Přikývl. ,,Výjimečně s tebou souhlasím Grangerová. Zničilo by to moji dobrou pověst."
,,Ta je už dávno zničená Malfoyi. Spíš by to dost pošramotilo tu mou. Včerejšek se prostě nestal. Platí?"
,,Platí."
Hermiona přikývla a otevřela dveře. Šesté poschodí, aha takže byli v komnatě nejvyšší potřeby.
,,Grangerová?" otočila se na něj. ,,Nenávidím tě."
,,Nápodobně Malfoyi."
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
RandomZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...