,,Ginny pospěš si!" Hermiona čekala dole u schodů už dobrých deset minut.
Sama moc nepřemýšlela nad tím co si obleče. Vzala prostě to první co vytáhla ze skříně. Vlasy si svázala do neupraveného drdolu a tužkou lehce zvýraznila oči.
Zato Ginny chtěla udělat dojem na Harryho.
Hermiona si nebyla tak docela jistá jestli Harry vůbec ví, že se Ginny líbí. Dělala si o ně dva starosti, byli by pěkný pár, ale když on je v tomhle takový blbec. Stejně jako Ron, dokud mu do očí neřekla, že je do něj zamilovaná neměl o tom nejmenší tušení. A pak zmateně vyblekotal, že se mu líbí Levandule, s kterou se ještě ten večer vyspal.
,,Co myslíš Hermiono?" Vytrhl ji ze vzpomínání Ginnin hlas.
Stála na schodech. Na sobě měla tmavě zelené tričko bez ramínek a černou, lesklou minisukni.
,,Vypadáš skvěle Ginny. OPRAVDU." Dodala, když si všimla jejího pochybovačného výrazu. ,,A teď už pojď nebo přijdeme pozdě."
,,Nevíš jestli už tam Harry šel?" zeptala se červenovláska, když vyšli otvorem v portrétu buclaté dámy.
,,Neviděla jsem ho. Co to vlastně Daviese napadlo uspořádat večírek?"
,,Původně chtěl oslavit své narozeniny, ale chvilku mu trvalo získat povolení. Víš, že pokud se nehraje famfrpál, tak se soukromé večírky pořádat nesmějí?"
Hermiona přikývla ,,Vím, ale to nevysvětluje proč nás pozval. Přece jen, moc dobře se s ním neznám."
,,No," ošila se Ginny, ,,mě pozval kvůli tomu, že hraju famfrpál, stejně tak i Rona a Harryho a tebe... víš, potřebuje taky z každé koleje prefekta na dozor a Ron není pro učitele moc důvěryhodný, takže..."
,,Aha. Chápu." došlo to Hermioně.
,,Nezlobíš se?"
,,Ne. To je v pořádku." Usmála se Hermiona i když uvnitř bojovala s tím se otočit a vrátit se zpátky.
,,To jsem ráda. Ahoj jsem Ginny Weaslyová a tohle j-"
,,Ahoj Hermiono." usmál se druhák.
,,Nazdar Jimmy, tak tohle je ten víkendový kšeft? Kolik ti za to Roger platí?"
,,Galeon na hodinu, ale radši bych rozdával letáky od obchodu dvojčat Weasleyových."
Ginny zmateně pozorovala jejich rozhovor. ,,Vy se znáte?"
,,Jasně. Ginny tohle Jimmy. Spolu s pár jeho spolužáky je v úterý doučuju. Jimmy tohle Ginny Weasleyová."
,,Těší mě, vy jste nová střelkyně nebelvírského týmu, že?" usmál se kluk.
,,Ano, jsem. Jestli chceš tak s bráchy ty letáky domluvím. Určitě budou rádi."
Jimmy byl nadšený. ,,Moc děkuju." zvedl klepadlo, ale Orel na dveřích jen zablekotal ,,Jo já vím stejně odpovíš moudře, tak na co zbytečně zdržovat." dveře se otevřeli.
,,Užijte si to." zamával jim Jimmy než se zase zavřeli.
Hermiona se rozhlédla kolem. ,,Je tu víc lidí než jsem čekala."
Ginny si stoupla na špičky. ,,Nevidíš někde Harryho?"
,,Ne, p-"
Někdo Hermioně zezadu zakryl oči. ,,Hádej, kdo je?" Tohle jí ještě chybělo.
,,Nech toho McLaggene." Vysmekla se mu a zoufale hledala Ginny, která se mezitím ztratila v davu.
Cormac ji chytl za ruku ,,Musíme si promluvit."
,,Není o čem a teď mě pusť." pokusila se mu vyškubnout. Marně.
Naklonil se k ní blíž. ,,Hrozně ti to sluší. Co kdybychom si šli zatančit?"
,,Jo, jasně to by bylo super." Nadšeně se na něj usmála. ,,Ale až za chvíli ano? Mám strašnou žízeň."
Pustil ji. ,,Počkej tady, něco ti přinesu." Začal se prodírat davem pryč.
Idiot.
Vydala se na opačnou stranu a přitom hledala Ginny. Když si byla jistá, že je od Cormaca dost daleko na chvíli se zastavila a jen tak pozorovala ostatní.
,,Punč?" Vyděšeně se obrátila. Dnes už hlavně žádného McLaggena.
,,Uff...To jsi jenom ty Malfoyi ani nevíš, jak jsem se lekla." Vzala si od šokovaného Malfoye pohárek a na ex ho vypila.
Když mu vzala i druhý, rychle se vzpamatoval. ,,Hej! To nemůžeš takhle pít!"
Ušklíbla se. ,,Myslíš, že tu ohnivou whisky neustojím?"
Vypadalo to, že jí chce odporovat, ale pak pokrčil rameny. ,,Za poslední dva dny jsem o tobě zjistil tolik překvapujících věcí, že to nevím jistě."
Podezřívavě přimhouřila oči. ,,Co tím sakra myslíš?"
Samolibě se usmál. ,,Řekněme, že jsem získal spoustu zajímavých informací o tvých tajných známostech."
Před očima měla obrázek Belbyho s rozseknutým rtem. ,,Ty jsi zmlátil Marcuse?! Jak se opovažuješ." Dloubla do něj prstem. ,,Ty egoistická fretko! Do mého života ti nic není!"
,,No tak Grangerová, jsem jen zvědavý. Navíc si myslím, že takovému Potříkovi by to nevadilo. Podívej." Ukázal do rohu, kde Harrymu na klíně zrovna seděla Cho a přede všemi se s ním muchlovala.
Doprčic kde je Ginny?! Jestli je viděla....
Podívala se zpátky na Malfoye, kterému na tváři pohrával úšklebek.
,,Jdi se vycpat Malfoyi. Kdybych na tebe teď měla čas na místě bych tě uškrtila!"
Rychle se vnořila mezi tančící kouzelníky a snažila se najít Ginniny červené vlasy, přitom do někoho vrazila.
,,Hermiono?" Dneska má vážně štěstí.
,,Ahoj Rone. Promiň, ale neviděl jsi Ginny?" Překvapeně sledoval její postavu a ona cítila, jak se začíná červenat.
,,Co ty tady děláš?!" Vyjekla Levandule, která se doteď kroutila kolem Rona. To Hermioně pomohlo se trochu vzpamatovat.
,,Nevidělas Ginny?"
,,Před chvílí běžela támhle tím směrem a brečela. Takže bys asi měla jít za ní." Majetnicky Rona objala.
,,Jasně." Hermiona se otočila a znovu se začala prodírat skrze dav.
Našla Ginny sedět u stolu s lahví máslového ležáku.
,,Jdi pryč Hermiono."
,,Ginny, pojď půjdeme pryč." Chtěla ji obejmout, ale Ginny ji odstrčila.
,,Nechci slyšet, žádné tvoje "já ti to říkala" a už vůbec nechci pryč! Takže si laskavě seber všechnu svou starostlivou péči a zmizni!"
,,Ginny já ví-"
,,Nevíš! A teď zmiz!"
Tohle nemělo cenu. Celý tenhle večírek nestál za nic. Dnešní noc už mohla spravit jen jediná věc. I když věděla, že tam nejspíš bude Malfoy, bylo jí to jedno. Vrátila se ke stolu s punčem. Nutně potřebovala ohnivou whisky.
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
SonstigesZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...