,,Harry, musíš stát klidně."
,,Já se snažím Hermiono, ale nemohli by jsme jít někam stranou? Všichni se na nás dívají."
,,Lidi na tebe zírají neustále. Můžeš si za to sám."
Uraženě se na ni podíval.
,,Nedívej se na mě tak. Nikdo jiný si obočí na žluto neobarvil."
Kousek odstoupila a kriticky se na něj podívala . ,,Tak. Už je to dobré."
Harry si oddechl. ,,Díky. Připadal jsem si jak Andulka."
,,Andulky nema-" zavrtěla hlavou, ,,víš ty co, to je jedno. Už musím jít nebo přijdu pozdě na věštění z čísel. Večer si to kouzlo procvičíme, aby ti příště McGonagallová nedala za H."
Přikývl. ,,Ahoj na obědě."
Hermiona se rozeběhla. Přeměňování mívali v učebně na druhém poschodí. Zatímco věštění z čísel bylo až na pátém. Měla asi pět minut, ale čas nebyl to, co jí teď dělalo starosti.
Od toho incidentu, byla tohle první hodina, kterou měla mít společně s Malfoyem. Věštění z čísel patřilo mezi její oblíbené předměty, ale teď se nemohla dočkat, až ho bude mít za sebou.
Už byla skoro ve dveřích, když jí někdo vběhl do cesty.
Znovu během posledních čtyřiadvaceti hodin skončila na zemi a když před sebou spatřila blonďáka s tak světlými vlasy, že by je někdo mohl považovat za bílé myslela, že se jedná o hodně špatný vtip.
,,To snad děláš naschvál Grangerová!"
,,Můžeš mi věřit, raději bych se srazila se záchranným autobusem než s tebou."
,,Dej mi pár minut a milerád ti tvé přání s plním."
Ve dveřích učebny se objevila profesorka Vectorová. ,,Pane Malfoyi, slečno Grangerová půjdete na mou hodinu nebo tady hodláte dál křičet na celou chodbu?"
Oba se postavili a pod nenávistnými urážkami, které po sobě navzájem sykali se vydali do třídy.
.....
Po hodině, zatímco Grangerová vystřelila ze třídy jako první, šel Draco s Nottem mezi posledními.
,,Roger Davies pořádá zítra večírek v havraspárské společenské místnosti. Přidáš se?" zahájil Theo rozhovor.
,,Davies nás pozval?" zeptal se Draco nedůvěřivě.
,,Prý si jeden jeho vzácný host přeje, abychom přišli. Teda ty, já a Blaise. Grabe a Goyle pozvaní nejsou. Řekl, že chce, aby občerstvení vydrželo co nejdéle, což by v jejich přítomnosti asi nešlo."
Draco zahlédl Grangerovou, jak se baví s nějakým nebelvířanem. Zpomalil krok ,,Aspoň se bude něco dít, je teprve září a já už umírám nudou." Odpověděl směrem k Nottovi a zaměřil se na ty dva.
,,....měla dát ještě šanci, vždyť nám to tak klapalo." Pohladil Grangerovou po tváři, ale ta ucukla.
,,Cormacu, už jsem ti říkala, že to byl omyl. Nemělo se to stát. Prostě na to zapomeň. Teď, když mě omluvíš spěchám na oběd." A nechala ho tam stát.
,,Však ty si to rozmyslíš." Křikl za ní.
Nott, který celou dobu Dracovi o něčem vyprávěl si ho všiml. ,,Čau McLaggene."
,,Nazdar Notte. Malfoyi." Cormac pyšně zvedl hlavu a odkráčel.
Draco se v duchu ušklíbl. Kdo by si pomyslel, že má Grangerová tak rušný život? Musí najít Grabe s Goylem, aby mu pomohli zjistit víc. Co může být větší zábava, než hledat špínu na slečnu vzornou?
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
De TodoZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...