12. špatný vtip

1.7K 110 4
                                    

Draco prolétal nad zapovězeným lesem. Potřeboval si srovnat myšlenky.

Tak jo, vyspal se s Grangerovou. S tímto faktem už se smířil a byl rozhodnutý nechat ho pohřbený v nejzašším koutě svého vědomí.

Proč si ji potom před chvílí líbal? ozval se dotěrný hlásek v jeho v hlavě.

Do toho ti nic není!

Ale je. Nezapomínej já jsem ty, takže vím proč. Začíná se ti líbit.

To je tedy pořádná kravina. A vůbec, když si já tak laskavě sklapni.

Zatřepal hlavou a raději začal klesat, před se sebou měl famfrpálové hřiště.

Nejbližší zápas s mrzimorem se měl konat za měsíc. Zmijozelské družstvo už se pilně připravovalo. Ono se řekne, že faulovat umí každý, ale pokud to chcete umět opravdu dobře, musíte trénovat.

Přistál na zmijozelské tribuně. Takhle v noci všechno vypadalo klidně a tiše.

Oproti všeobecnému názoru neměl rád neustálou pozornost, někdy si od všech potřeboval pročistit hlavu. Tak si vždycky v noci vytáhl koště a šel se proletět nad bradavickými pozemky.

Dnes byla důvodem k nočnímu letu Grangerová.

Měl v plánu chovat se k ní, stejně jako před Daviesovým večírkem. Když ji uviděl, chtěl ji urazit jako vždy, jenže pak se to nějak zvrtlo. 

Musím si od ní udržovat větší odstup.

Tss...to jsem zvědavý, jak to dokážeš.

.....

...o tři týdny později...

.....

Hermiona se prodrala zástupem nebelvírských studentů. 

,,Co se to děje?" zeptala se červenovlásky, která na ni čekala před portrétem buclaté dámy.

,,O víkendu se jde do Prasinek." odpověděla jí Ginny. ,,Theo mě poz-"

Portrétem vyšel Harry. ,,Ahoj Ginny, ahoj Hermiono. Víte, že se jde tenhle víkend do Prasinek?"

Ginny nechtěla, aby někdo věděl, že chodí s Nottem a to hned z několika důvodů. Tak za prvé tu byla vzájemná nenávist mezi nebelvírem a zmijozelem. Za druhé i když Theova rodina neměla s mudly problém, kdekdo si to o nich myslel, včetně Weaslyových. Pak tu byl taky Ron, který všeobecně nesouhlasil s jakýmkoli klukem vedle Ginny a teď se ke všemu jednalo o zmijozelce. 

Takže Nottovi vymyslely přezdívku, odteď byl Ginnina kamarádka Natalie. 

Ginny po malém zaváhání Harrymu odpověděla. ,,Jo, teď se o tom bavíme. Půjdete s Cho spolu?"

Harry se zamračil. ,,S Cho? No, vlastně jasně! Půjdeme. A ty s někým jdeš Ginny?" zeptal se jen tak mimochodem.

,,Jdeme spolu nakupovat." vložila se do toho Hermiona, která celou dobu jejich rozhovor zvědavě pozorovala.

,,Aha. Hermiono potřebuju se tě zeptat na něco ohledně té eseje do přeměňování." Harry se na ni zoufale podíval.

,,No nic, já už půjdu musím před hodinou ještě něco domluvit s Natálií." omluvila se Ginny a nechala je tam stát.

,,S tou Natálií, teď řeší věci dost často, co?" Poznamenal Harry.

Oba dva se pomalu vydali na snídani. 

,,Tak čemu na přeměňování nerozumíš?" zeptala se Hermiona.

,,O přeměňování nejde. Potřebuju s tebou něco probrat mezi čtyřma očima." Harry se opatrně ohlédl jestli je nikdo nesleduje a pak něco zašeptal.

,,Co si to říkal?"

Naklonil se a znovu jí to pošeptal do ucha.

Hermiona zmateně svraštila obočí. ,,Promiň, bílí se ti džíny?"

,,Ne!" Harry se začervenal. ,,Líbí se mi Ginny."

Znáte ten pocit, když se všechno zdá, jako špatný vtip, ale vy si potom uvědomíte, že je to jen ironická realita?

,,Harry Jamesi Pottere! Řekni, že si děláš srandu!" zakřičela na celou chodbu. Třeťáci, kteří šli pár metrů před nimi, se ohlédli.  

Harry se naštval. ,,To si říkáš kamarádka. Myslel jsem, že ze mně budeš mít radost."

Hermiona si založila ruce. ,,Měla bych z tebe radost, kdybys nebyl takový zpomalený blbec."

,,Cože?!"

,,Tak proč si se muchloval s Cho, když se ti líbí Ginny?"

,,To mi poradil Ron. Řekl jsem mu, že jednomu klukovi se líbí jedna holka, ale on si není jistý jestli k němu ona cítí to samé. Ron řekl ať ji ten kluk zkusí vyprovokovat a když bude žárlit tak se jí líbí. Jenže Ginny nežárlila, tak jsem se chtěl zeptat tebe, jak jí to říct."

Povzdechla si. Oba její nejlepší kamarádi jsou jeden větší vůl než druhý. ,,Harry. Copak sis nevšiml, že do tebe byla Ginny zamilovaná?"

Dala mu chvíli tu informaci zpracovat. ,,To myslíš vážně?" zeptal se po chvíli.

Přikývla. 

,,U Merlina! Musím ji hned najít nebo ještě líp pozvu ji do Prasinek -"

Ale sakra. ,,Harry." ozvala se Hermiona.

,,- řeknu, že jsme se s Cho rozešli a jestli se mnou nechce zajít ke Třem košťatům."

,,Harry to není zrovna nejlepší nápad."

Otočil se k ní. ,,No, jo. Máš pravdu Hermiono." Oddechla si, díky Merline, že s Harrym se dá rozumě mluvit.

,,Raději zajdeme k madam Pacinkové. Díky Hermiono, měl jsem se tě zeptat už dřív, ale myslel jsem, že Ron holkám rozumí líp. Bez urážky, ale jediný on má z nás tří nějaký vztah."

No není ten svět prostě k popukání?

Ne všechno je takové, jak se zdáKde žijí příběhy. Začni objevovat