Malfoy se uchechtnul. ,,Copak Grangerová, snad ti nenaháním strach."
,,To sotva fretko."
Jeho obličej zůstával, pro nepozorné oko, pořád stejně lhostejný. Hermiona si však všimla, jak nepatrně přivřel oči. Pro jistotu v kapse sevřela hůlku.
,,Řekni mi, na koho použila Weaslyová to zaklínadlo?"
Zamračila se. ,,Proč tě to zajímá?"
Pokrčil rameny. ,,Jen jsem zvědavý."
,,Někdy mi přijde, že až moc."
,,To nepopírám."
Navzájem se měřili pohledy.
,,Na paní Norrisovou." řekla po chvíli. ,,Teď mi pravdivě odpověz ty, Malfoyi."
,,To záleží na tom, na co se zeptáš." Ušklíbl se. ,,Chceš vědět jestli se mi to s tebou líbilo?"
Co pak ho vůbec nezneklidňuje fakt, že spolu spali? Jak si tu sakra, může tak v klidu stát, zatímco ona má nervy úplně v hajzlu.
Zaťala pěsti. ,,Nemám ponětí o čem to mluvíš. Mezi námi se nic nestalo." řekla důrazně.
,,Podprda v mém kufru říká něco jiného." utrousil jen tak mimochodem.
Nádech...výdech...nádech... ,,Odpovíš mi nebo ne?"
Přišel o krok blíž. ,,Tak se ptej."
O krok ustoupila a plácla první věc, co ji napadla. ,,Nevadí ti co se stalo mezi Ginny a Nottem?"
,,To je Theova věc, když je šťastný, tak nevím, proč by mi to vadilo." Díval se jí přímo do očí a ona si uvědomila, že mluví pravdu.
Chtěla něco říct, ale najednou měla v hlavě úplně prázdno. Byl u ní moc blízko, jenže když o kousek ustoupila narazila na zeď.
Sebevědomě se usmál. ,,Nenaháním ti strach. Jsi ze mě nervózní."
Odfrkla si. ,,Moc si fandíš Malfoyi. Uvědom si, že nejsi s-"
Zničehonic ji políbil. Což ji úplně vyvedlo z míry.
I když to byl Malfoy, bylo na něm něco magnetického. Uvědomila si to, když ho před chvílí spatřila vyjít ze stínů. To byl asi důvod, proč se jí teď podlamovali kolena. Nemohla dovolit, aby na ni měl takový vliv.
Odstrčila ho od sebe a naštvaně si uvědomila, že se červená. ,,Uhm...musím...jít."
Co nejrychleji odtamtud utekla.
.....
Dveře se rozletěli dokořán tak prudce, že na Grabeovu hlavu spadla omítka.
To ho probudilo ze spánku. ,,Co se děje? Draco? Už bude snídaně?"
Malfoy si to naštvaně namířil ke své posteli a za Goylova usilovného chrápajícího orchestru si z kufr vytáhl svůj Nimbus.
,,Myslíte vy vůbec na něco jiného než na jídlo?! Proč se tě vlastně ptám, když vím, že odpověď je ne! Raději spi dál Grabe."
Grabe, který proti spánku nic neměl si beztarostně naklepal polštář. Vůbec ho nezneklidnil fakt, že jeden z jeho kamarádů, zrovna s prásknutím dveří opustil místnost. Raději se soustředil na ten sen o čokoládovém dortu ve tvaru Bradavic, který se mu předtím zdál.
.....
,,Hermiono. Hermiono!" Ginny s ní zatřásla.
Po tom co hodinu zírala na strop a marně se snažila usnout. Se před svými myšlenkami schovala za hřbet knížky, u které později usnula. Deset minut na to přišla Ginny.
,,Co je?" Zavrčela rozespale.
Ginny se zhluboka nadechla a s širokým úsměvem jí řekla. ,,Nott mě pozval na rande."
ČTEŠ
Ne všechno je takové, jak se zdá
De TodoZajímalo vás někdy jestli všechno bylo opravdu tak, jak to napsala Rowlingová? Opravdu byla Hermiona Grangerová jen nudná šprtka? Ron Weasley neškodný tupec, Harry Potter svatoušek s výhružnou jizvou na čele a Draco Malfoy sebestředný idiot? ...Jste...