HATIRLATMA..
MULTİ MEDYADA BİZİM KIZIN ŞOK HALİ... Of ya daha adamın ilk gününden izin alıyorum . Kötü denk geldi ya kapıyı tıklatıp içeriden gelen gel komutuyla girdim .Masasındaki dosyalara bakıyordu kafasını kaldırıp bana baktı "efendim " dedi çok tatlı be öhöm öhöm kendine gel açelya "komiserim ben AÇELYA SOYDERE benim iki gün sonra hafta sonu nişanım var hem sizi davet etmek isterim hemde ben izin alacaktım " dedim inşallah izin verir yani verir zaten verecek tabi diye düşünürken düşüncelerimi bölen cevapla olduğum yere çivilendim...
3. BÖLÜM İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ ...AÇELYA 'DAN
"maalesef hem gelmek hemde göndermek isterdim ama hafta sonu çok önemli olan bir uyuşturucu baskınımız var " dedi ve BEN ŞOK o kadar hazırlıklar yapıldı ve daha önemlisi annemlere ne diyeceğim hayır dersem kıyamet kopar Allah'ım ne yapacağım ben bittim en iyisi bir daha şansımı denemek "efendim baskına benim yerime başka biri gitse ben anneme izin aldığımı söyledim " dedim biraz düşünür gibi olsa da "adını gelir gelmez duydum AÇELYA ama olmaz gidebilirsin " dedi bir yandan övülmek onur verici olsa da başarım yüzünden mutluluğumu yaşayamamak da ayrı koydu ve üstüne kovuldum hayır benim buradan cenazemi çıkarın ahey ahey deyip ağlamak istesem de sonuç kafa sallayıp odadan çıkmak oldu . Ben ne yapacağım hazırlıklar davetliler çağdaş olamaz zaten Çağdaş oldu bitti mesleğimi sevmez neymiş efendim bana bir şey olurmuş tabi haklı adam da bizde bunu bile bile bu mesleği seçtik demi ama ağabey ben seviyorum .Ama çağdaş bunu duyarsa asıl o zaman ölürüm ben kafamı hangi taşlara vurim ALLAH'Im...
SEMA ' NIN AĞZI'DAN...
Ameliyathaneden çıkarken bu güzel haberi ailelere söylemeyi hep sevmişimdir kim sevmez ki onu sevdiklerine geri vermeyi yaşamaya devam etmesini sağlamayı harika bir şey zaten bende bu haberlerle insanları mutlu etmeyi seviyorum insanları kurtarmayı bu duygu anlatılamaz zaten babamın ölümünden sonra vermiştim mesleğimi ve kararımdan da gayet mutluyum . 5 saatlik ameliyatın ardından...
Ameliyathanenin önünde bekleyen hasta yakınlarına da benden haber almak için yanıma geldiklerinde " şuan da hayati tehlikesini atlattı yoğun bakıma alıyoruz " dedim ve gönül rahatlığıyla odama çıktım cidden çok yorulmuştum ama her şeye değerdi . Sandalyeme oturup iyice yayıldım ve gözlerimi dinlenmesi için kapattım o sırada içeriye "sema doktorumuz yine harika bir operasyon sonucu yorgunluk kahvesini hak etti " evet bu da benim asistanım YAĞIZ kardeşim gibi gördüğüm bir öğrencim " bence de hak ettim ama önce gözlerimin değerlendirmesini arz ederim hakim bey "dedim ve ikimiz gülmeye başladık aslında yağıza hakim bey dememin sebebi lisede hakim olma isteği ama sonra ani bir kararla sağlığa dönmüş ve bende bu yüzden ona hakim bey derim oda yüzüne ciddi ifade takınmaya çalışarak " peki avukat hanım bunu düşüneceğim " diyerek gülmeye başladı ardından "tamam önce bunu iç sonra onu hallederiz "demesiyle gülmeye başladım ve "ciddi misin bu harika hemen içiyorum "diyerek kahvemi yudumladım sevinmemin sebebi yağız düşüneceğim dediği zaman masaj yapar ve bu alanda da müthiş yeteneği var tavsiye ederim !!! (tabi yağızı bulursanız hahah )
Daha sonra kahvemi bitirip ve ardından yağız ustanın masaj yapmasıyla vücudum dinç olmuştu .Şimdide kalp krizi ameliyatından 2 saat önce çıktığım Ahmet beyin odasına gidiyorum .Odaya girdiğimde bütün durumları iyi olduğunu görüp tekrar rahatlamıştım yağıza dönüp "1 saat sonrada bu durumda devam ederse normal odaya alalım " dedim ve odadan çıktım saate kolumdaki saate baktığımda nöbetimin bitmesine 1 saat kaldığını fark ettim ve ardından çok şükür bugünümüze iyi haber verdim diyerek Allah'a şükür ettim. .Odama geldiğimde önlüğümü çıkartıp astım ve çantamı alıp benim hocam olan levent beyin odasına girdim ." nasılsınız hocam " dedim oda her zaman ki güler yüzüyle "iyiyim sema sen nasılsın bende senin odana gelecektim. " dedi ben neden geleceğini merak ederek " iyiyim hocamda bana gelme nedeninizde umarım kötü bir şey yoktur . "dedim ve vereceği cevabı merakla beklemeye başladım . "senin için iyi mi kötü mü bilemem ona sen karar ver "dedi bu sayede benim merak duygularım daha çok kabarmaya başladı " sana bir öğrenci daha veriyorum BAHA YILMAZ " dedi hım bu fikir fena değil ama yağızdan sonra bir öğrenci daha aslında iyide benim kurallarıma uyabilecek mi o var "fena fikir değil hocam ne zaman gelecek " 1 hafta sonra daha yeni buraya taşındığı için yerleşmesi lazım " dedi " peki efendim ben çıkıyorum " dedim ve odadan çıktım .
Sonunda eve gelmiştim geldiğimde yanlış geldim sanırım çünkü eve girdiğimde gördüğüm manzara hayra alamet değildi . Şöyle anlatayım ki açelya delirmiş gibi evde depar atıyor olaya müdahale edip " açelya ne oldu " dedim oda öfke ile " hiç iyi değilim sema " dedi ve deparına devam etti ona bakarken benim bile başım döndü " yeter başım döndü otur da ne olduğu anlat çözüm bulalım " dedim oda " maalesef çözümsüz denklem tatlım ama yinede anlatacağım şimdi bizim İsmail Komiser gitmiş yerine gıcık mı gıcık öküz bir komiser gelmiş aslında taş da neyse konumuz nişan günü için izin alamadım " dedi ve ben iptal bu olamaz o kadar hazırlık ve nazlı teyze asıl onu ne yapacağız bittik açelyaya dönüp bittik kızım nazlı teyzeyi düşünemiyorum bir dakika sen neden daha önceden izin almadın ki sakın unuttum deme açelya" dedim ve vereceği cevabı bekledim pişmalıkla " evet unutmuş olabilirim ... ama ne yapacağım haydut kovalamaktan alışveriş'den aklımdan çıkmış " " aferin şimdi geç otur ve nazlı sultana ne diyeceğiz düşün " dedim ve düşünmeye koyulduk umarım karlı çıkacağımız bir fikir buluruz .
Ah düşünmekten beynim yandı ama yok aklıma hiç bir şey gelmiyor acaba bu fikir olabilir mi diye düşünüp açelyaya döndüm "buldum acaba bana yurt dışından önemli bir iş için çağırdıklarını söylesek hani ben bunu çok istiyorum ya belki işe yarar "dedim ve açelyaya bakmaya devam ettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT ( TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteHer şey unutulan bir kabin kilidiyle başlar .Unutulan kilitler sadece kabin değil kalp kilididir bir de , aniden hayatına girmesiyle değişen düzende olur elbette ,değişen kalp ritminin oluşturduğu melodi aşkı ilan ederken bizimkiler inanmak istemede...