SANIRIM KAYBOLDUK

130 44 9
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE SİZLERLEYİZ MULTİDE :BİZİMKİLERİN KAMP YERİ VAR

UMARIM BEĞENİRSİNİZ

İYİ OKUMALAR

Çaylarımızı yudumlamaya devam ederken Açelya yarın gideceğimiz kampı hatırlattı " aaa biz kamp malzemelerini hazırlamayı unuttuk kalk çabuk " diyerek eliyle de kalk hadi der gibi hareket ettiriyordu. " aynen ya ben onu tamamen unuttum " dedim ve oturduğum yerden kalktım.

Tabi Baha bey ve saçma anlayamayacağım hareketlerini çözmeye çalışırsam yapacağım şeyleri unuturum . Doğal olarak. Acaba kampa gitme konusunda kararını değiştirir mi ? Neden değiştirsin ki ? Asıl neden neden değiştirmesin sonuçta sevgilisiyle değil bir şey değil sadece arkadaşlarıyla , ama bunu plan yapılırken düşünmesi gerekirdi o zaman bir şey demediyse şimdide demez herhalde ? Ya bunlardan bana ne ben niye bunu bu kadar çok düşünüyorum ya koca bir " offf " çekerek Açelya'nın yanına gittim.

Açelya'nın yanına gittiğimde orta büyüklükte bir çantaya eşyalarını dolduruyordu . Yanına yaklaşıp yatağına oturdum ve " bizde çadır vardı demi " dedim olması lazım çünkü Açelya kampı çok sevdiği için arada bir giderdik .

Kafasını sallayarak " evet bodrumda olması lazım sen git çantanı hazırla ben ona bakim " dedi ve hazırlamış olduğu çantamın fermuarını çekti .

" tamam " diyerek çantamı hazırlamak için odama gittim. Fazla bir şey almama gerek yoktu . Ormandayız sonuçta gezilecek yer yok yani ağaçlarada süslenecek halim yok zaten normalde de fazla süslü değilim toprak tonu rujum hariç spor bir tarzım var .

Dolabımdan 1 tane gri 1 tanede siyah eşofman takımımı koydum ardından ne olur ne olmaz 1 tane daha eşofman ve bir spor ayakkabımı alıp bir kaç parçada iç çamaşırı koyup çantayı kapattım . Kol çantama da toprak tonu rujumu , parfümümü , kulaklığımı , taşınabilir şarj aletimi de koydum ve hazırım . Çantaları kapının önüne koyup Açelya'nın yanına bodruma indim .

Kapıdayken Açelya'ya " buldun mu kız " dedim oda canı sıkkın bir sesle " evet uyku tulumu haricinde diğerleri işe yaramaz " dedi ama en son sağlamdı onlar ya diye düşünüp Açelya'nın yanına gittim elindeki çadır hariç herşeye dönen çadırı gösterdi " bunlar en son sağlamdı ne olmuş bunlara ya " dedim o da cevap olarak " sanırım uzun zamandır kullanmamışız çürümüş " dedi elindekini alıp " e ne yapalım artık bunlardı atıp yenisini alırız " dedim oda onaylayarak " mecbur hadi bunları atalım " dedi ve bizde bodrumdan çıkıp çadırları kapının önündeki büyük çöp konteynerine attık .

Eve geri girdiğimizde " senin çantam falan hazır demi " diye sorduğunda " evet çantalar hazırda biz orda ne yiyeceğiz onu ayarlamadık " dedim daha yeni fark etmiş gibi " ay bu benim hiç aklıma gelmemişti " e ne yapalım atıştırmalık bir şeyler alsak olmaz " dedi " yani " diyerek onayladım ve düşünmeye başladım kebap olabilir , sucuk arası ekmek olabilir e tamam iki gün kalıcağız zaten bunları yapalım evet " bir gün kebap diğer gün sucuk arası ekmek yapalım hem kışın soğukta güzel olur sıcak sıcak " dedim oda " aynen öyle yapalım " dedi " tamam kalk mutfağa şimdiden hazırlayalım orada sadece malzemeleri karıştırıp pişiririz " dedim " tamam ben kebabın harcını hazırlarım gerisi sen de " sesi ve mutfağa gitti .

Ardından bende gidip sucukları galan ayarladım. İkimizinde işi bittiğinde bizde bitmiştik . Her şey hazırdı çadır hariç onu da yarın yoldan alırız artık diye düşünüp ikimizde odalarımıza yatmaya gittik.

Sabah kampa gideceğimiz için erken saate alarm kurmuştum . Ve evet onun sayesinde o güzel uykumdan ve tarafımdan ayrılmıştım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi de fırçalayıp yatağımı topladım . Daha sonra üstüme rahat bir şeyler giyip mutfağa indim .

KİLİT ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin