AMELİYAT MI

158 61 3
                                    

SEMA'DAN DEVAM

Tuğra 'nın doğum günü kutlaması bittikten sonra biraz sohbet edip kalmıştık şuan ise levent hocanın araması sonucunda bir hastaneye hastanın  yanına gidiyoruz. Hastanede neden doktor yok mu sen gidiyorsun demeyin çünkü nöbetçi doktor trafikte kaza olduğu için  yetişemiyecegi için bende hastaneye yakın yerde olduğumdan dolayı ben gidiyorum. Hastanın hakkında tek bildiğim demet yılmaz adındaki hastanın kalp krizi geçirdiğini tuğraya daha hızlı gitmesini söylerken bir yandan strese girmiştim inşallah yetişebilirim.

Hastanenin  önüne gelir gelmez ben indim ardından tuğra arabyıi park edip gelecekti.Hemen danışmaya gidip "ben doktor Sema Aksoy kalp krizi geçiren hasta nerede "diye sorup cevabını bekledim kadında " efendim hasta daha gelmedi buyrun ben sizi ameliyathane hazırlamaya   götürürim " dedi ve ilerlemeye başladı.  Ameliyathanenin önüne geldiğimizde siz hazırlanın yan tarafta ameliyat hazırlıkları yapılıyor hasta birazdan gelir"dedi kafamı olumlu anlamda sallayıp hazırlamaya başladım.

Tam hazırlandığı sırada hasta geldi ve direk ameliyata aldık .Bismillah deyip hastanın kalbindeki damarlarlari açmaya başladım. (Bilgiler Tam doğrusu bilmiyorum ameliyat hakkında)

AÇELYA 'DAN DEVAM

Bugra ' nın doğum günü partisinden sonra biraz daha kafa dağıtıp eve gelmiştik .Şimdi de semayla olan fotoğraflarımıza bakıyorum ve buraya kardeşimi tek bırakıp geldiğim için kendime sövüyorum.o ise şuan eminimdir hala kendini suçluyordur ah acaba arasam mı  ? Evet evet arıyim umarım musaitdir.

CANÖZÜM Aranıyor ...
Aradağınız kişiye şuan da ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz ...

Neden telefonu kapalı normalde Sema nın telefonu asla kapalı olmazdı acaba bir şey mi oldu ya telefonu elimde sallayarak ayakta dolanmaya başladım. Umarım bir şey olmamıştır tekrar tekrar aramaya devam ettim ama yok kapalı en son Bugra haber vermeyi akıl edip koşarak odadan çıktım .

Salondaki Buğra' nın yanına gidip "şemanın telefonu kapalı bir şey olmuş olmasın "dedim Buğra biraz durup" tuğra onun yanına girmişti dur onu arayalım korkma tuğra yanındayken hiçbir şey olmaz "dedi ve telefonunu çıkarıp tuğrayı arada tuğrada açmayın iyice meraklanmaya başlamıştım .Ayakta etrafı dolanırken Buğra " Açelya başım döndü be kızım bir şey olmaz merak etme otur şuraya "dedi ve eliyle  kanepenin yan tarafına  vurarak  "hadi otur "dedi en son biraz sakinleşmem  gerektiğinin farkına varıp Buğra nın yanına oturdum .Aklımdaki soruları susturamıyorum en iyisi dışarı çıkıp hava almak diye düşünüp ayağa kalkıp üzerime hırka alıp anahtarları da alıp evden çıktım .

Evden çıktıktan sonra arabayla gitmek konusunda çok tereddüt kalsam da yürüyerek gitmeyi tercih ettim .Şuan ise nereye gittiğimi bilmeden yürüyorum. En son bir caddeye çıktığımda sağa sola bakıp tekrar yürümeye devam ettim .Önümde sol aradan döndüğümde sırada arkamda ıslık sesi duydum ve reflex olarak rakamı döndüm. Döndüğümde hemen saklandığı için göremedim elimi her ihtimale karşı taşıdığı silaha götürdüm .Şimdi silah nereden çıktı sen istifa ettin demeyin ruhsatım var yani taşımada sorun yok neyse konumuza dönelim bir ses daha duyduğumda belimdeki silahı çıkardım ve karşındaki  kim olduğunu bilmeden doğrulttum.

Ve karşımda iki eli havada bir adet gıcık tabi ki samet  " hop sakin ol ve onu indir ben samet  " dediğinde rahatlayarak silahı indirdim ve belime geri koydum .Bu sırada da samet sorguya çekiyorum tabi " neden peşimden geliyorsun" dedim o ise "yo senin peşinden geliyorum ki sadece dolaşıyorum " dedi yalana bak ya bende inandım ." Bana yalan söyleme nedenini söyle "dedim polisliğimden kaynaklanan sorma şeklimle "doğruyu söyledim "dedi bi de hala uzatıyor ya Allah'ım sabır diyerek yoluma devam ettim .

KİLİT ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin