FİNAL

114 11 2
                                    

Merhaba arkadaşlar final bölümüyle karşınızdayım . Umarım beğenirsiniz

İyi okumalar

SEMA'DAN DEVAM

1 Yıl Sonra

Aşağıdan gelen takır tukur seslerle uyandım . Açelya iş olmadığı halde bu saatte yani sabah  sabah hayatta uyanmazdı o zaman bu aşağıdaki kimdi ki ?

Bir yanımı merak diğer yanımı endişe ve korku sararken , yatağımdan çıkıp aşağı , salonun ve mutfağım olduğu kata indim .

Merdivenlerin başındaki masanın üzerinde duran  vazonun içindeki çiçekleri çıkartıp masasının üzerine koyup sadece vazoyu alıp yavaşça merdivenlerden indim .

Mutfaktan gelen kırılma sesiyle elimdeki vazoyu havaya kaldırarak içeri daldım . Yerdeki tabak kırıklarını toplayan annemi görmemle elim havada kaldı .

Annem beni gördüğünde ağzı açık  elinde camlarla biraz olayın şokunu yaşadıktan sonra kendine gelip " kızım ne yapıyorsun bıraksana vazoyu " ben elimdeki vazoyu dergahın üstüne koyup " anne burda ne işim var ? " tek kaşı havada yerdeki kırıkları toplamayı bırakıp ayağa kalktı " bu nasıl sürü Sema ben senin annenim evine gelemeyecek miyim ? Hem ayrıca sen bu saate kadar daha ne yatıyorsun sanki bugün ben evleneceğim " dediğinde annemin burada olmasının tek sebebi benim düğünümmüş oha lan ben bugün evlenecektim demi ay ben alarmı kurmuştum .

Elimi  anlıma vurup " lütfen yavaşça sakin sakin saatin kaç olduğunu söyler misin ? " dedim ve gözlerimi kapatıp cevabını beklerim .

Annemin nefes alış verişi hızlanmıştı bunu 5 adım ilerisinden anlamıştım ve ben büyük ihtimal öldüm . Hayır ya düğününe geç kalan bir gelin olmak istemiyorum.

Saatin erken olması için dua ederek 10 dan geriye saymakta başladım .

10
9
8
7
6
5
4
3
2

Annem sonunda cevap vermesi gerektiğini anlamış olacak ki -söylemese hatim edecektim artık o kadar dua ettim ki - annem "9:50 hadi üstünü giyin koaför e " dediğinde sevinerek önce lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım .

Açelyanında artık uyanması gerekiyordu demi ama e nihayetinde kardeşi evleniyordu . Açelya'nın odasına gidip " aaaa hırsız Açelya uyan soyulduk " diye bağırmamla nefes nefese içeri giren annem ve ardından yataktan sıçrayarak uyanan Açelya'nın eline silahını alıp " nerede o şerefsiz " demesi bir oldu .

Ben kahkaha atarak gülerken annem ve Açelya şaka olduğunu anlayıp kötü kötü bakmaya başladı daha sonra ise üzerime yürümeye ve ben topuk ...

Arkamdan " hala bu çocuk Ya ! Baha bunula nasıl evleniyor anlamıyorum " diyen Açelya'yı onaylayan annemin lafı hiç gecikmeden gelmişti " aynen kızım katılıyorum, kesin çocuk evde kalacağını anladı sonra da acıdı bari ben alim dedi "sinirle odaya dalıp " hiç de bir kere biz birbirimizi seviyoruz hatta ben hamileyim " dediğimde annemin bakışları katil bebek çakiye dönüşmüştü korkmadım  değil şimdi Allah yalanı sevmez .

Annem avını yakalamak üzere olan Aslan gibi yaklaşıp " sen ne dedin? Ay hamile misin ? Ay bana bir şeyler oluyor " dedikten sonra yere yıkılması geç olmadı .

Ben hemen annemin yanına oturdum ve yanaklarına vurup " anne kendine gel şaka yaptım anne " diyerek annemi ayıltmaya çalışıyordum .

KİLİT ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin