HADİ HAYIRLISI

76 35 0
                                    

Evet yine beraberiz umarım beğenirsiniz

İyi okumalar

1 AY SONRA

Mesai saatimin bitmesiyle hastaneden çıkarken telefonum çalmaya başladığında telefonumu çıkarıp arayana baktım  annem olduğunu gördüm.

Arabaya binip telefonu açtığımda " efendim canım " dedim annemi 3-4 aydır görmüyordum onu çok özlemiştim . Onunda o mutlu huzur veren sesini duyduğumda yüzümde bir tebessüm belirdi " iyiyim kuzum sen nasılsın " cevap olarak " bende iyiyim çok şükür annem babamlar nasıl "diye sordum " kızım hepimiz iyiyiz çok şükür bak ne diyeceğim Açelya'yı da al buraya gel "neden anne ne oldu kötü bir şey yok değil mi " diye sordum telaş içinde " hayır kızım iyiyiz dedim ya şey için gel bizim aysel varya onun kızı şüheda evleniyor düğününe davet etti icab etmezsek olmaz " dediğinde kötü bir şey olmadığı için rahat bir nefes aldım . " tamam da düğün ne zaman " dediğimde annem " bir hafta sonra hamamı sonra kınası en sonda düğün dediğinde " ağzımdan bir " ohh " kelimesi çıktı . " tamam anne açelyayklada konuşur izinleri halledebilirsek geliriz " dedim tam kapatmaya yakın sırada annem " kızım sende bir gelişme varmı hani damat falan " derken annemin sözünü bölüp " olsaydı haberin olurdu canım sen üzme kendini "dedim " tamam kuzumö sinirlenme sadece sordum " " yok annem ne kızıcağım şey esra da geliyor mu ? " diye sordum . Esra benim 3 yaş küçük kardeşim Berlin' de okuyordu . Annem " evet kızım o da gelecek bize süprizi de varmış " dediğinde süprizi merak etsem de bir şey konuyu uzatmadım " tamam annem görüşürüz tekrar Allah'a emanet olun " dedim ve kapattım . Bir bu düğün eksikti zaten .

Evet siz şimdi ne oluyor bakışlarıyla bunları okuyorsunuz .durun açıklayım hemen şimdi o berbat kamp sonrasındaki beni öpmesinden sonra pek bir şey olmadı çünkü ben daha doğrusu hiç kimse konusunu açmamıştı . Açılsa da Baha'nın hatırlamadığından dolayı ben rezil olacaktım . Nedeni ise karşılık vermemdi neyse benim ayağımda iyileşti . Hatta işime bile başladım .

Hala otoparktaki arabamın içinde mal gibi oturuyordum . Bu düğün işi hiç iyi olmadı ya Levent hoca izin vermezse ya Açelya gelmezse Of şimdi orda konu hep benim hala evlenmemiş olmam olacak şimdiden sıkıldım . Allahım sırf şunlar sussun diye evlenim artık diye ellerimi açıp dua ettim . O sorada arabamın camına vurulmasıyla yerimden sıçradım .

Baha'yı görünce rahatlayıp derin bir nefes alıp pencereyi indirdim . " sen hala gitmedin mi " dediğinde " sence gitmiş gibi mi duruyorum " dedim imayla kafasını olmamış bu der gibi iki yana sallayıp " neden gitmedin " dediğinde annem aradı onla konuştuk neyse zaten gidemeyeceğim Levent hocanın yanına gitmem lazım " dediğimde merakla " niye ne oldu " dedi " çok soru sordun Baha ya " dediğimde " tamam ya ben gidiyorum " dediğinde " tamam kaybolma Levent hocayla konuştuktan sonra konuşalım " dedim kafa sallayıp " tamam acildeyim zaten olmadı ararsın " dedi ve gitti bende hastaneye geri gidip Levent hocanın odasına gittim .

Kapı da adama ne diyeceğim diye düşünüyordum . Aha buldum diyerek kapıyı çaldım içeriden gelen 'gel ' sesiyle içeri girdim . Levent hocam her zamanki gülümsemesiyle karşılamıştı . Bende gülümseyip " hocam şey ya ben bir haftalığına izin alacaktım annemler" dediğimde endişe ile " sema bir sorun yok değil mi " dedi " hayır hocam çok şükür yok da bugün annem aradı benim kuzenin düğünü varmış " dediğimde gülümseyerek  " tamam kızım bak dikkat et kendine yine sakat gelme " dedi " tamam hocam ben yarın yola çıkacağım sizde kendinize dikkat edin " dedim ve odadan çıktım .

Oh izin işi tamam şimdi Açelya'da umarım onda hallolur  diye düşünerek Açelya'yı aramaya başladım .

Açelya aranıyor....

KİLİT ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin