Evet sonunda yine karşınızdayım . Multi bizimkiler çok tatlılar neyse iyi okumalar bölümün sonunu okumadan geçmeyin
İyi okumalar
SEMA'DAN DEVAM
"benim sevgilimin olup olmamasının ne önemi var " diye sorduğunda ne diyeceğimi bilemedim ona ben seni sevdiğimi düşünüyorum o yüzden merak ettim diyemem tabi ki ve beni kurtaran da Açelyaların çadırından gelen açelyanın çığlığıydı.
Çadırdan çıkmak için ani bir kalkış yaptığımda ayağımdaki ağrı kendini çok güzel göstermişti . Dudaklarımdan ufak bir inilti döküldü " ah" Baha " bir dur kızım ya ! Sen kal ben bakıp geliyorum " dedi tabi ki buna göz yumamam çünkü Açelya'ya bir şey olmasa hayatta böyle bağırmaz .
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp " hayır bende geleceğim . - masum göründüğümü düşündüğüm bir surat ifadesiyle ona bakarak - bana yardım eder misin ? " dedim kafasını olmamış bu der gibi sallayarak bir elini dizlerimden geçirip diğeriyle de omzumdan tutup kucağına aldı .
Bizim çadırdan çıktığımızda Açelya'yı dışarıda deli gibi koşturduğunu görmeyi tabi ki beklemiyordum . Açelya'ya " ne oldu Açelya . Kızım dursana Açelya " dedim ama yok duymuyor . Samet bana dönüp " arı soktu ya " dediğinde başımdan kaynar sular döküldü . "Ya burda arının ne işi var "dedim sinirle Baha bana inanamaz şekilde bakıp " hatırlatırım ormandayız yani çok normal " demesiyle " aman ben be dediğimi biliyor muyum " dedim ve Açelya'nın arıya alerjisi olduğu beynimde yankılanmaya başladı .
Ve şuan yüzünün kızarmaya başlamıştı hemen kendime geldim çünkü birazdan şoka girip ölebilirdi . Baha'ya beni Açelya'nın yanına bırak ve çadırdaki çantada epinefrin ve enjektör getir çabuk " dedim ve beni bırakıp çadıra gitti .
Açelya'ya " kuzum sakin ol tamam mı ben ilacını almıştım şimdi ayarlayacam " dedim Açelya biraz daha sakinleşmişti . Ve bu daha kötüydü .
Baha'nın getirdiklerini hemen hazırladım ve "içeri geçelim iğneyi burda vuramam "dedim be Açelya'yı Samet alıp beni de Baha'nın kucaklamasıyla çadıra girdik .
Erkeklerin çıkmasıyla Açelya'ya iğneyi yaptım . Açelya'nın rahatlayıp kafasını dağıtması için omunla konuşmaya başladım . " geçti gitti sakin ol kendini sıkıyorsun bence bu kadarlık aksiyon yeter eve gidelim hem senin kahveni özledim " dedim Açelya kendine gelmiş ki gülerek "sırf kahve için gitmek istediğini biliyorum boşuna bahane uydurma " dedi onun iyi olmasına sevinerek " yani beden olmasın " dedim ve biz gülmeye başladık .
Bizim gülme sesimize gelen Baha ve sametin surati kireç gibiydi . Korktukları anlaşılıyordu. Onlara " Açelya iyi ama bir hastaneye gidelim hem bence bu kadar aksiyon yeter " dedim baha " bencede hiç umduğumuz gibi olmadı oysaki ben neler düşünmüştüm . " son kelimelerini kendine sözler gibi demişti ama ben anlamıştım acaba neler düşünmüştü aha bir merak konusu daha Allah'ım sabır ver dercesine havaya bakarken diğerleri " hayırdır sema seninkiler mi geldi " diyip gülmeye başladılar . "He canım hatta onlara Baha'ya musallat olun dedim tövbe tövbe ya saçmalamayın . Hadi eşyaları toplayalım da bir an önce şu ormandan çıkalım ." Dedim
Hepsi gülerek ayaklandı yani ben hariç ben mazlum ayağımdan kalkamıyorum ya neden normal insanlar gibi zaman geçiremiyorum, hala anlamış değilim neyse bende otururum attım ne yapim .
Diğer çadır toplandıktan sonra sıra benim bulunduğum çadıra geldiğinde ben önce kucaklandım tabi ki Baha sayesinde başka kim olacak neyse bu sırada sametle Açelya çadırı toplayıp çıkışa doğru yürümeye başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT ( TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteHer şey unutulan bir kabin kilidiyle başlar .Unutulan kilitler sadece kabin değil kalp kilididir bir de , aniden hayatına girmesiyle değişen düzende olur elbette ,değişen kalp ritminin oluşturduğu melodi aşkı ilan ederken bizimkiler inanmak istemede...