BU BÖLÜMÜ BİRİCİK TEYZEME İTİRAF EDİYORUM ÇÜNKÜ İLHAM ONUN SAYESİNDE GELDİ .
4. BÖLÜM UMARIM BEGENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR
Açelya'dan söylediğim fikir hakkında olumlu ya da olumsuz cevap bekliyorum .Aslında fikir çok iyi çünkü herkes benim en çok yurt dışından çağırmalarını istediğimi beklediğimi biliyorlar .
Açelyaya baktığımda aklında fikrimi tartıp biçtiğini belli eden mırıltılar çıkarıyordu en sonunda " sanırım en iyisi mecbur onu deriz " dedi kafamı sallayarak ayağa kalktım ve açelyaya " kahve istiyor musun " dedim oda "süpersin " dedi ve bende mutfağa doğru ilerlemeye başladım . Mutfağa geldiğimde ilk kettle kaynaması için su koydum onun kaynamasını beklerken bir yandanda kupaları aldım ve içerisine nescafeleri boşalttım . Kettlenın kaynadığını belirten tık sesiyle alıp suyu kupalara doldurdum. Kahvelerimiz hazır olduğunda elime alıp içeriye geçtim .
Açelya beni gördüğünde uzandığı kanepeden doğruldu ve elimdeki kahveyi alıp yudumlamaya başladı . Bende tam kahvemi içeceğim zaman oturduğum kanepenin diğer ucundaki açelyanın telefonu çalmaya başladı . Koca bir of çekerek elimdeki kahveyi sehpanın üzerine baktım ve bakmaz olsaydım çünkü arayan belanın belası çağdaşdı .Açelya " ee kimmiş versene telefonu "dedi telefonu açelyaya uzatıp " bittiğimizin resmidir " dedim ve açelyaya telefonu verdim oda aldığında ekrana bakıp " helvanın irmiklerini felan hazırla bari yapanlara kolaylık olur fazla aramazlar " dedi ve telefonu en sevimli olduğunu düşünen ses ve sevgi sözcükleriyle açtı " efendim aşkım " dedi ve karşı taraf ne dediyse açelyanın elinden telefon kaydı ve gözleri doldu hemen yanına gidip " ne oldu açelya " dedim açelya ise sanki sorduğum soruyu duymamış gibi bir şey demeden ağlamaya başladığında oldu acayip merak ederek " açelya ne oldu söyle " dedim açelya ise sadece " uçak düşmüş " dedi ve bende bu cevabı duyduktan sonra yıkıldım çünkü uçağın düşmesi demek çağdaşın düşmesi demek çağdaş demek de pilot demek evet çağdaş bir pilot olamaz açelya mahvolur o yüzden benim dik durup ona destek olmam gerek ...
AÇELYANIN AGZINDAN
Sema kahveleri getirdikten sonra telefonum çaldı . Telefona en yakın sema olduğu için elinde ki kahveyi sehpanın üstüne bırakıp telefonumu aldı ekrana baktığında sanki çarpılmış gibi kaldı . En son dayanamayıp " ee kimmiş versene telefonu " dedim " oda cevap olarak " bittiğimizin resmidir " dedi ver telefonu verdiğinde " AŞKIMMM " yazısını görünce semaya " helvanın irmiklerini falan hazırla bari yapanlara kolaylık olur fazla aramazlar " dedim ve telefonu açıp en sevimli sesimle " efendim aşkım " dedim telefondan " hanım efendi ben gamze sayan Seyhan hastanesinden arıyorum. Çağdaş Tepe' nin telefonunda en son arana kişisi olduğu için sizi aradım çağdaş beyin uçağı düştüğü için hastane onu haber verecektim " bunları duyduktan sonra telefon elimden kaydı ve gözlerim dolmaya başladı nasıl ya çağdaş çok dikkatli kullanır uçağı olamaz o beni bırakamaz . Sema yanıma gelmiş bir şeyler diyordu ama anlamıyorum en son sadece " uçak düşmüş " dedim ve ondan sonra kendimi tutamadım hıçkırarak ağlamaya başladım sema bana destek olduğunu belirtircesine sarıldı bende ona karşılık vererek sarıldım .
Öyle ne kadar süre geçti bilmiyorum ama semanın " açelya kalk böyle yaparak hiç bir şey olmuyor hangi hastahanedeyse gidelim " demesiyle yerimden kalkıp "Seyhan hastahanesi " dedim aa semada orada çalışıyor semanın aklına da bu gelmiş gibi " benim hastanem hadi gidelim" dedi telefonumu düşürdüğüm yerden alıp kapıya gittim. Semanın da çıkmasıyla onun arabasına ilerledik şuan hiç araba kullanacak durumda değilim .
Hastaneye geldiğimizde direk danışmanın yanına gittik ve ben " çağdaş tepe " dediğimde kız hemen bilgisayara bakıp 7. ameliyathanede " demesiyle sema koşarak beni de peşinden sürükleyerek merdivenlere yönlendirdi . Bende bir şey demeyerek arkasından koştum . En son koskoca ameliyathane yazan kapını önünde durduk . Benim daha yüzümdeki yaşlar kurumadan yenisi eklenmeye başladı . Sema bana dönüp " ben bir bakıp gelim sen burada dur " dedi arkasını dönüp içeri gireceği sırada elini tutup " sema lütfen onu kurtar ben onsuz yapamam onla beni de öldürme " dedim semada kafasını sallayarak " inşallah elimden gelenin fazlasını ne yapacağım " dedi ve bana sarılıp ameliyathanenin kapısından içeri girdi .
Semanın içeri girmesinin ardından tam 5 saat geçmişti biride çıkıp bir şey demiyor ya çıldıracağım ayağa kalkıp depar atmaya başladım . En son dayanamayıp " YETER ARTIK BİRİNİZ ÇIKIN ŞU LANET ODADAN VE BİR ŞEY SÖYLEYİN "deyip duvara bir yumruk attım ameliyathaneden yağız çıkıp yanıma geldi ve " açelya böyle yapıp kendine zarar veriyorsun sakin ol ellerinden geleni yapıyorlar " dedi daha fazla dayanamayıp yağıza sarıldım ve " yaşayacak değil mi yine bana neden sen polis oldun diye kızacak ve ben onu öperek susturacağım değil mi yağız " dedim oda sarılarak " evet o bu hastaneden iyileşip çıkacak ama sende sakin ol dedi ve benden ayrılıp " ben şimdi içeri giriyorum sakin ol " dedi bende kafamı sallayarak içeri girişini izledim .
Cebimden telefonu çıkarıp berki aradım ikinci çalışta telefonu açıp uykulu bir sesle
+ " ne var " dedi
+ " berk ben çok kötüyüm çağdaşın uçağı düştü ve şuan ameliyatta " dedim ve ağlamaya başladım kendimi tutamıyorum .
+" hemen geliyorum sen hangi hastahanedesin söyle" dedi
+ " Seyhan hastanesinde açelyanın çalıştığı berk çabuk gel "dedim ve telefonu kapattım.
O sırada ameliyathanenin kapısı açıldı ve sema çıktı .
SEMADAN AMELİYATHANEYE GİRDİĞİ ZAMANDAN
Açelyanın çağdaşı kurtarmam için yalvarışı kulaklarımda çınlıyordu . Ameliyathaneye girdiğimde direk ameliyat için hazırlanıp içeri girdim . İçeride levent hoca ,yağız ve 2-3 hemşire falanda vardı . Levent hocanın yanına gidip hocam " durum ne hocam " diye sorduğumda " sema geldiğinde çok fazla kan kaybı vardı ve hala devam ediyor "dedi .Bende "hangi kan grubu " diye sorduğumda " 0 rh negatif acil bildirim gönderin " dediğinde benimkiyle aynı olduğu için "hocam bildirime gerek yok benimki uyuyor "dedim ve bir köşeye geçip " yağız gel " dedim yağız hemen gelip kan torbasını alıp iğneyle koluma bağlayıp kan almaya başladı . Yeterince kanı aldıktan sonra iğneyi çıkarıp hemen çağdaşa taktık.
Ameliyata gireli uzun süre olmuştu neredeyse bitmek üzereydi kurtardık diye sevinirken birden çağdaşın kalbi durunca direk kalp masajı yapmaya başladım olmuyor hala normale dönmüyor bir yandan kalbi çalıştırmaya devam ederken bir yandan da açelyanın
SEMA LÜTFEN ONU KURTAR BEN ONSUZ YAPAMAM ONLA BENİ DE ÖLDÜRMESEMA LÜTFEN ONU KURTAR BEN ONSUZ YAPAMAM ONLA BENİ DE ÖLDÜRME
Yağız şoku 500 e ayarla dedim ve makineyi elime aldım ilacını sürüp yağızın ayarlamasını bekledim yağızın " 500 volt hazır" dedi bende "bismillahirrahmanirrahim " deyip çağdaşın ğöğüsüne bastırıp kalbinin çalışmasını bekledim olmayınca bir daha yaptım kalp atışı normale döndüğünde çok şükür deyip ameliyathaneden çıktım . Açelya hemen yanıma gelip "iyimi ne olur iyi de dayanacak gücüm kalmadı " dedi ona gönül rahatlığıyla "şuan iyi ama hayati tehlikesi hala var "dedim açelya bana sarılıp çok teşekkür ederim çok teşekkürler " dedi sarılışına karşılık verip "BEN KARDEŞİMİ KURTARDIM "dedim.
BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENİRSİNİZ EN UZUN BÖLÜM OLDU VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ÖPÜLDÜNÜZZ:)'):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT ( TAMAMLANDI)
Genç KurguHer şey unutulan bir kabin kilidiyle başlar .Unutulan kilitler sadece kabin değil kalp kilididir bir de , aniden hayatına girmesiyle değişen düzende olur elbette ,değişen kalp ritminin oluşturduğu melodi aşkı ilan ederken bizimkiler inanmak istemede...