+15+

763 58 7
                                    

Shizuo izaya yi yatağa bıraktı ve kendisi ve aşık olduğu adam için kıyafet aradı.
Izaya ise yatakta havlu ile uzatmıştı.Belinden sonrasını saran havli dizkapağina kadar gelmiyordu.
Shizuo da aynı seklideydi ve arkası dönük olduğundan bu sefer izaya shizuo yu izliyordu.
"Kaslı,yakışıklı tatlı shizuo-chan
üstüne atlamak istedim biran"
Diye geçirdi içinden ve iyice kızardı.
Shizuo elideki kıyafetleri bırakıp izaya yi kucağına aldı havluyu attı ve boxerını giydirdi.
Sonrasında kısa bir şort ve tişört takip etti. Kendi de giyindikten sonra izaya yi tekrar kucağına aldı.

I-Shizuo-chan?"

S-Efendim izaya"

I-Ben ağır değil miyim neden hep beni taşıyorsun ?"

S-Çok hafifsin izaya kuş tüyü bile senden daha ağırdır."

I-Dalga geçme"

S-Ağır değilsin hem seni taşımaktan da şikayetçi değilim bence sende kucağımda olmaktan şikayet etme"

I-...

Shizuo sofrayı hazırlayıp izaya yı oturttu karşılıklı yemek yerken birbirlerini izlediler.Kaçamak bakışlar attılar her seferinde ama ikisi de sessizliğini korudu.
En son yemekleri bitip salona geçtiklerinde:

S-Izaya ben yarın işe gideceğim eğer bişey istersen gelmem gerekirse hemen ara"

I-Okadar mı korunmaya muhtaç görünüyorum."

S-Ondan değil sadece yalnız kalacaksın"

I-Bunu kafana takma Shizuo-chan ben buna alıştım."

S-Alışmak zorunda değilsin çünkü ben varım artık,"

I-p-peki"

Shizuo izaya yi alıp kendi odasınadaki yatağa yatırdı kendisi de boş odaya yere.uzandı.
Eline telefonunu almıştı,

Shizuo-Uyudun mu ?

KanraChan-hayır

Shizuo-Bugün hayatımın en güzel günüydü.

KanraChan-Neden ki ?

Shizuo-Izayamı çıplak gördüm okadar güzel ki <3

KanraChan-Shizou sen sapık mısın?

Shizuo-Evet izaya nin sapığı benim böyle seslenebilirsin sende bana "izaya 'nin sapığı"

KanraChan-Peki izaya 'nin sapığı beyefendi izaya ya bişey yapmamışsınızdır umarım."

Shizuo-Hayır yapmadım isterim ama yapmam"

KanraChan-Çabanı takdir ettim.Ama duyduğuma göre izaya nin bacakları..."

Shizuo-Sus istersen bu konuyu açma o iyileşecek shinra bir çözümünü bulur."

KanraChan-Ya bulamazsa?"

Shizuo-Döve döve buldururum."

KanraChan-Anlaşıldı.Sen kızdın bende kaçtım byby

Shizuo-Izaya nin sıcak kollarında yatmak varken yerde yatamam.

Izaya shizuo nun mesajını okuyup telefonu çekmeceye attı.
Hemen arkasından shizuo yatağa geldi ve yattı.Izaya 'nin Uyuduğunundan emin olunca kollarını küçük bedene doladı,arkasından sıkıca sarıldı ve izaya itiraz edemeden uykuya daldı.

Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin