Küçük bir ziyaret adıyla söylenen sözler. özgürlüğün beden bulmuş hali olan izayanın ağzından çıkmıştı bile.Bu ilk emriydi,
Içindeki intikam duygusunun daha da körükleyen bu hırs ve güç izayayı kontrol etmeye çalışacaktı.
Genç adam bunu hissediyordu.Ama tedbirli davranmakla elde ettiği bunca başarılar boşuna değildi.Insan kalabalığına döndürdü bakışlarını.Onlar kimdi ? Düşünmeyi bırakıp başkalarının kendileri için düşünmesine izin veren insan topluluğuydu kobaydan farkları yok diye düşündü izaya.Onlara söylemesi gerekeni "duymak istediklerini" söyleyince hiçbir sorun olmayacaktı.
Insanlara konuşma yapmak üzere merdivenlere çıktı.
Evsiz adam izayanin işaretini alıp insanları susturmuştu.dikkatleri üstünde toplamayı başaran izaya sonunda intikamdan öteye geçen planına başlayabilidi.Kendisini dinleyen maviler topluluğuna dönüp
I-"başkanınız artık eski başkan olduğunu ve görevi bana devrettiğini bilirdi.Herhangi bir tepkisi olan şimdi göstersin olmadığı halde bunu kabul ettiğinizi onaylamış bulunacağım"
Terkedilmiş görünen eski yerdeki insanlardan sesler kesilmişti.Herkes onaylamış diye düşürürken kalabalıktan biri insanları iterek öne gelmişti.
-"Sana karşıyım çünkü kendini düşünen bencil piçin tekisin sana inanmak ölüme atlamakla eşit derecede olur oradan in hemen böyle uydurma masallara inanmayın sizde bizim yöneticimiz Mora'dır"
Adamın sözleriyle birlikte insanlar konuşmaya ve tepki göstermeye başlamıştı.Izaya bunların doğal olduğunu düşünüp gülümsedikten sonra
I-"Senin düşüncelerin bunlar başka insanların beyinlerini yıkamaktan başka bişey değil"
Izayanın sözleriyle birlikte adam çılgına dönüp izaya ya ağır küfürler etmeye başlamıştı.
Kimsi izayayı tutuyor kimide düşman oluyordu.Maskeli adamsa olanları perdenin arkasından izliyordu.Elinde tuttuğu gümüş saate baktıktan sonra "zaman ne kadar değerli şu ana kadar çok zaman kaybettim ve kaybediyorum da...kaybediyoruz" dedi.
Perdeyi hızla çekip merdivenlere ulaştı.Tüm gözler eski başkanı görünce susmuştu.Başkan-"Öne çık Tasabi, sorularını cevaplayayım yeni başkan izayaya hakaretler ederek bişey başarmış olmuyorsun"
Izaya başkana bakıp onayladı.Içten içe acaba ne olacak diye düşünüyordu.Bu başkan Mora da farklı olan birşeyler seziyordu.
"6.his" ya da bir önsezi.Tasabi-"siz bizim liderimizsiniz bu ********* adam değil"
I-"Hahahha"
Mora-"Yanılıyorsun o adam tüm liderlik vasıflarına sahip"
T-"Daha grubumuzun kurulma amacını bile bilmiyordur"
Mora-"Ya biliyorsa..."
T-"O bilsin kendimi atarım,bilemezse izayayı öldürürüm"
M-"Onaylandı"
Izaya önündeki tiyatroyu izlerken gülüyordu bu tasabi denen adamı daha da geriyordu.
Sinirden anlı kırışmıştı.Bu ona Shizuo yu hatırlattı.Bir için yüzü düşse bile hemen düşüncelerini uzaklaştırdı.Çünkü Düşünmek demek hissetmek demekti hissetmekse zayıflıktı.Mora izayaya baktı.Izaya da ona onay verip önündeki "kobayları" selamladı.
Hayatı şansa kalmıştı.Çünkü yeni kurulan maviler hakkında hiçbir bilgisi yoktu.Eskisi gibi olmadığını biliyordu sadece aklından geçenlerin kendisini yarı yolda bırakmayacağını düşünüp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...