I-"Tehlikeli mi olacak peki ?"
Sh-"En fazla yürüyemezsin"
I-"Iyide ben zaten yürüyemiyorum"
Sh-"Doğru ozaman başlayacağım."
I-Biran önce başla shizuo-chan buraya gelmeden halletmemiz lazım."
Sh-"Bu durum biraz karışık sebep olan zehirin kurtarmanın iki yolu biri ameliyat diğeriyse panzehir"
I-"Madem panzehir var neden beni ameliyat etmeye çalışıyorsun shinra?"
Sh-"Çünkü sana zehiri vuran panzehiri de almış ve tekrar üretmeye çalıştım ama olmadı."
I-"Sorun değil ameliyat olmak istiyorum shinra"
Sh-Peki umarım shizuoyada bunu açılamayabiliriz şimdiden korkuyorum"
Shinra izaya yi bayıltıp hayatının en stresli ameliyatını gerçekleştirdi.Izaya hala baygındı.Shinra uyanması için iki elini açmış dua ediyordu çünkü Shizuo gelse...izaya yi ameliyat masasında baygın üstelik kaybolduğunu bilerek görseydi...
Ve korkulan şey oldu evin kapısının açılma sesini duydu shinra.
Soğuk soğuk terlemeye başladı.
-"Ne olur shizuo olmasın"
Derken kapı açıldı.
Celty içeri girdi.
Telefonu ile hızlıca birşeyler yazdı-"Shizuo yu gördüm ve buraya geliyor"
Sh-"NEEEEEYY!!"
(Shinra kız çığlığını bastı.)
I-Niye bağırıyorsunuz ?
Izaya uyanmış ve başında bağırışan çifte baktı.
Sh-Izaya uyandın harika hadi yürümeyi dene !!"
I-Imm.Evet bacaklarım yerinde ama"
Sh-Ne aması yürüsene izaya Shizuo geliyor!"
I-Ama ayaklarımı hala hissedemiyorum."
Sh-Bittik biz"
I-Hayır bitmediniz yani bitmedik bana telefonumu verin"
:
Shizuo izaya nin shinra nin yanında olacağını hiç düşünmemişti.Taki celty nin kendisini takip ettigini ve yakalanınca- "Ben izayayı görmedim" -ki sormadı- ve koşarak shinralarin evine gidiyordu ve mesaj geldi.
KanraChan-Shizuo izaya yi buldum.
Shizuo-Sana neden inanayım??"
KanraChan-Ara beni izaya ya vericeğim yanımda şu an
-Shizuo KanraChanı arıyor-
KanraChan(izaya)-shizuo-chann!
Shizuo-Izayaamm yani şey izaya iyi misin?
KanraChan(izaya)-şey ben iyiyim ikebukuro nun dışındaki fabrikadayım zahmet olmazsa beni almaya gelir misin ?
Shizuo-Tabiki gelirim sen iste"
(Telefonun diğer ucundan izaya 'nin sesi ile kendinden geçti)Izaya Teleofnu kapattığında Shinra pis pis güldü.
Sh-Tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır diye boşuna dememişler ya hahah"
I-Anlamadım ama umrumda da değil panzehiri bul yaklaşık 15 dakika var tahmini fabrikaya varmasına"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...