+35+

339 34 5
                                    

Herkes birbirine sus işareti yaparken Shinra korkudan ağaca çıkmıştı.Varona silahını almış Shizuo nun yanına gitmişti izayaysa bıçağını getiremediği için kendine kızdı.
Daha fazla varona nin shizuo ya asılan tavırlarına dayanamazdı.
Varona 'nin görüş açısına girdi.
Tam olarak shizuo nun önünde duruyordu gözleri seni öldürürüm dercesine bakışlar atarken ellerini de shizuo nun göğüs kaslarına koydu ve çekecek gibi değilde sahipleniyormuşcasına o benim dermiş gibiydi izaya.
Bazen konuşmaya gerek kalmazdır ya bkışlar herşeyi anlatır.O an öyle bir andı Varona 'nin gözleri Shizuo nun kasalarındaki sahiplenici ellerle izaya nin şeytansı bakışları arasında gidiyordu.
Izaya bakışlarıyla konuşada susacak ve içindekileri tutacak yapıda bir insan degildi.

-"Şimdi seni kesmek vardı surtuk dua et  bacaklarımı unutmuşum  benim canavarımın yanına yaklaşıyorsun.Onunla sohbet etmeyi deniyorsun.Gör temasında bulunan gözlerini oyacağım"

Izyaya Varona nin üstüne doğru gelirken Varona ise şaşkındı böyle cümleler duymayı beklemiyordu.Gözleri ile iyi şeyler söylemeyeceğini farketmişti ama bu kadarını düşünememişti.Biyandanda bu cümlelerle shizuo nun neler yapabileceğini düşünüyordu,
Sonuçta izayadan nefret ediyordu.Ellerini ise göğsüne  koymuştu iyi cesaret var izayada ölmekten korkmuyor herhalde  dedi kendi kendine düşündükleri ile gülümsedi.
V-Izaya sen kafayı yedin herhalde shizuo-senpai seni öldürecek sana tavsiyem kaç git hem böylelikle bütün insanlık adına iyi bişey yapmış olursun psikopat"

Izaya sözlerle daha da sinirlenirken ellerini sıkmatan tırnakları avucuna batmıştı.
Sinirlenince kriz geçirir ve tir tir titrerdi.Shizuoysa izayanın titredigini ve sinirle dişlerini sıkmış olduğunu farkedince arkasından yaklaştı  kollarını beline dolayıp küçük bedeni kendine çekti.
Sarışının delip geçen bakışları izayaya bakarken yumuşasada bir kadına asla el kaldıramayacak olsada Varona yı öldürerek tüm sıkıntıları halledebileceğinin bilincine girmişti sarışın.
Izaya yi kolları arasında sarıp sarmalarken Varona 'nin gördüğüne inanmayıp rededen gözleri hala shizuodaydı.
Shizuo sesini yüksek tutarak

-bana bak varona arkadaşımsın küçüğümsün diye bişey demedim ama sevgilime herhangi bir laf edersen seni  geberteceğim."

Varona duydukları ile canı yansa da gözlerine biriken yaşları tuttu.
-"peki anladım shizuo-senpai...ama bu böyle bitmeyecek"
sona doğru sesi kısılarak, nerdeyse duyulmayacak şekilde  mırıldandığı sözlerle yanlarından uzaklaştı.

Izayaysa memnun bir şekilde gülümsemişti.Dudaklarını herzaman ait olduğu yere canavarının dudaklarına bastırdı.
Birsüre konuşmadan duygu yüklü öpücüğün tadını çıkardılar.
sonrasında etraflarına baktıklarında kimseyi göremediler.
Shizuo izayanın ellerini ellerine kenetledi ve  geride kaldıkları yolu takip edip  onlara yetirebilmeyi umuyorlardı.

I-En son şu çalılardan sesler geliyor diyorlardı.Şimdi nereye kayboldular acaba shizuo"

S-Bilmiyorum ama bence yalnız kaldığımız bu fırsatı değerlendirmeliyiz"

I-"Üzgünüm shizuo-chan ama olmaz.kaçamak yapmaya bile vaktimiz yok aşkım"

Izaya çalıya eğildi orada yeni doğmuş küçücük yavru köpekleri görmeyi beklemiyordu.


Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin