Fazlasıyla garip olan yarışma yöneticisi tehtit ve endişe dolu konusmasını bitirmişti.
Ağaçların arasından geldiği yoldan dönüp binaların arasına geri döndü.
onun gitmesini fırsat bilen tom u kurtarma ekibi-Shinra 'nin takmış olduğu isim- yola devam etmeliydi.
Hepsinin kafalarında kendi çaplarında endişeler ayrıca kendi dünyalarında yaşadıkları duygular hakimdi.Celty ne olursa olsun Shinra yi korumak istiyordu ve bunun içinde güçlerinin tamamını kullabilirdi.
Shinra ise anlık duygular ve anı toplamakla meşguldü bu heyecan dolu anlarını aşık olduğuyla geçirmek onu herşeyden çok sevindiriyordu.
Ağaçların arkasında eğilmiş saklananan izaya nin aklında ise Shizuo vardı.Sarışına bişey olmasını istemiyordu onun varona ya yakın bi hareketini görse kıskanıyor ve bunun sonucu deliriyordu.
Shizuo da izaya için öyleydi.
Heran yanında olsun istiyor.
Sadece kendisi ile ilgilensin istiyordu.Yanyanayken bütün dikkatini telefonuna verip tek kelime etmediği zamanlar o telefonu parçalamak kıskançlık sayılmaz düşüncesindeydi.Varona ninsa aşık olduğunu anlayıp shizuo ya yakın olmak için buraya geldiğinden kimsenin haberi yoktu.
Ama varona nin da bilmediği şeyler vardı.
Başta bu ormandaki tehlike,sonrasında izayanin shizuo nun sevgili piresi oluşu.Herkes kendu fikirlerine dalmıştı.Düşünce bataklığından çıkamaz durumdalardı.
Shinra ilk konuşan oldu,
-"Artık yola devam etmeliyiz duydunuz mu bilmem dostlarım ama yönetici nehrin kıyısındaki kulübede dedi.Yoldaşımı Tom orda olabilir.Biz kötü gün dostu değil miyiz onu kurtarmayacak mıyız? !?"Izayada lafa atladı.
-"Bu kadar bağırmaya gerek yok shinra seni duyabiliyoruz hem hayvanları kaçırdın."Varona umursamaz bakışlarını izayadan çekip etkileyici olmasını umarak Shizuo ya doğru:
-"Shizuo-senapi Tom-san la nasıl tanıştınız anlatabilir misiniz ?"
Shizuo izaya yi takip ederken odağını bozan görüş açısını kapatan varona ya sinir olup yolun önünden çekip izaya nin dibine girmek hatta kuytu bir köşede ağaçla arasına sıkıştırma planını böldüğü için katil olma potansiyeli taşısada
-"Başka zaman anlatırım "diyerek izayanin yanına yaklaştı.
Tamam tom arkadaşı olabilirdi.
Ona yardım etmeyi isterdi ölüp bir köşede cesedinin bulunması hoş olmazdı ama izayayla yapılacak şey konu olunca akan sular duruyordu.S-Izayam"
I-Efendim shizuo "
S-Çok resmi olmadı mı bu "
Izaya sıkıntıyla nefesini verdi
I-"Off!Canın sıkıldı bana mı sardın demin varona ile ne güzel konuşuyordun git konuşmaya devam etsene bende aranızdan çekileyim zaten"
Shinra her lafa atmala ustası olduğunu tekrar göstererek
Sh-Ben böyle trip görmedim vay canına izaya "Shizuo ve izaya aynı anda
kapa çeneni diye bağırmıştı.etrafta oluşan hareketlilik hepsinin dikkatini o yöne çekmişti.
Kıpırdayan dallar,rüzgar yapmıyorsa biri veya birşey vardı orda.
Celty önden yaklaşırken Shizuo da izaya yi arkasına aldı ve kendi de bakmak üzere gitti.,
Herhangi birşey olabilirdi.
Biranda üstlerine atlayıp kendilerine saldıracak vahşi bir hayvan yada ne olduğu belli olmayan yaratık,
Yada sadece bir sincap...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...