Izaya biranda olduğu yerde durdu.Shizuo da izaya nin baktığı tarafa bakınca oda karartıyı gördü.
böylece hepsi arkasına dönmüş oldu.Ilk tepki veren shinra olmuştu.S-"Aaaaaaa!!!!"
Shinra yanlarından koşup giderken izaya da onun peşinden gitti.Shizuo da izaya nin arkasından
-"Izaya gel buraya"
desede izaya durmamıştı.Celty telefonuna "izaya nin peşinden git" yazdı.
Shizuo onaylanıp izaya ya yetişmeye çalışırken Celty de güçlerini toplayıp oluşturduğu motorunu karartıya doğru sürdü.Son hızla ormanı yarıp geçerken ağaçların dallarını kıran tırpanını karartıya saplayacakken karartı yere kapandı.
-"Lütfen ben insanım zarar verme bana zararlı değilim...sadece ormanı kontrol ediyordum"
celty telefonunun ışığını karartıya tutunca bu kişinin yarışmayı düzenleyen adam olduğunu farketti.
Telefonuna bişeyler yazdı-"Kusura bakmayın"
Mahçupça geri geri yürüdü ve arasına bakmadam koştu celty.
Osirada arkada kalan adam arkasındaki ağaçlardan birinin tepesindeki adama baktı.adam-"Bunlar yeni kurbanlar mı ?"
oyunu düzenleyen başıyla onayladı bu konuşmadan hoşlanmamıştı.
Zaten arkasına döndüğünde adami bulamadı.
"işimi berbat etmeyin lanet olasıca yaratıklar" dedi kendi kendine ve kendisi de uzaklaştı.Izaya kaçma isteğini bastırdığında çevresinde kimsenin kalmadığını farketti.
korkması çok saçmaydı.
ama birşey ona kaç diyordu
ister altıncı his ister içgüdü ama orda kötü birşey vardı daha çözememiş olsa bile...Durup beklese Shizuoyu bulurdu belki ama heran kapana kasılacak gibiydi.Üstüne üstüne gelen ağaçlar güneş varken ne kadar canlı ve içten gelmişti oysa başının ağırdığını hissediyordu.
Bir ağaca yaslandığında ileride shinra nin olduğunu farketti.I-"Shinraa!"
Sh-"Izaya orda bişey var"
shinra nin parmağı ile gösterdiği yere bakan izaya nehir kenarını bulduklarını anladı.
I-"Nehir orası bişey yok shinra"
shinra güldü.
Sh-"Öyle desene izaya bende solumuzdan süzülüp geçen şey ne diyorum gri renki"
I-Hahaa!"O-Oo-O neE "
Izaya bıçağını almadığına lanet etti.Deli gibi korkuyordu.
Merak ediyordu.Gri varlık süzülmeyi bırakıp etrafa bakmaya başladı.
Izaya Shinra yi kolundan tutup yere eğilmesini sağladı bu sayede otların içinde kalmışlardı ve varlığı görebiliyorlardı.
shinraysa fısıldayarak-"Yani bence gözümüzü kapatalım açınca yokolur"
I-"Saçmalama farkında mısın bilmem ama insana benziyor sıkıntı çıkmaz bence"
-"Hahah asıl onlardan korkacaksın"
I-"Kapa çeneni shinra"
o sırada tanıdık gür sesi duydular ve tüm orman duydu
-"IZAYAAAAAA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...