KanraChan-Sana birşey söylemeliyim shizou kim olduğumu bilmelisin bunu hakediyorsun sonra bana istediğini yapabilirsin
Shizuo-Bu benim umurumda değil önem verdiğim tek şey izaya nin iyi olması benim için
KanraChan-Ona neden bukadar çok değer veriyorsun?
Shizuo-Bir nedenin olması mı gerek ama eğer gerçekten nedenini bilmek istersen şunu diyebilirim ki izaya ya aşık oldum.
KanraChan-NEEE !!
Shizuo--Onu her zaman yanımda istemem onsuz hayatı düşünemem,başına bişey gelmemesini istemem,onun için herşeyi yapacak olmam ona aşkımı göstermezmi ?
KanraChan-Şey evet gösterir.
Shizuo-Ben gitmeliyim
KanraChan-Byee
Izaya telefonu yatağın ucuna koydu.
-"Bir bu eksikti Shizuo-Chan.
Keşke sana karşılık verebilseydim ama bu mümkün değil bu halimle imkansız"Izaya kıpırdamayan bacağına vurdu ama his yoktu.
Acı yoktu.Eğer shizuo ile olursa zevk de olmayacaktı.
Iyileşmenin bi yolunu bulmalıyım diye düşündü Shinra da araştırıyordu.Belkide...tekrar yürüyebilirdi.Kapı çalıyordu ama yataktan bile kalkamıyordu.Kapının susmasını bekledi.Uzanacağı komidinin üstünde bir sürahi ve bardak duruyordu.
Shizuo ya içten bir teşekkür etti.Sonrasında yatağa uzanıp uykuya bıraktı kendini.
Shizuo laptop elinde girdi diğer elinde de ilaçlar vardı.
Gelirken Shinra ile konuşmuş
(Zor kullanarak) izaya için işe yarayacaklarını umduğu ilaçları getirmişti.Izaya 'nin yatakta masumca uyuduğunu farketti.Saçlarını okşayıp alnından öptü.
Laptopu masaya bıraktı.
Shinra tekerlekli sandalye almasını tavsiye ettiginde kızmıştı Shizuo izaya yı bunda görmeye dayanamazdı.Izaya da kendini bunsa görmek istemezdi.
Canı sıkılırdı kalbi kırılırdı.Shizuo etrafi toplayıp izaya için yemek yaptı.Tek başına yaşadığından yemek yapmazdı pek ama artık iki kişiyiz diye geçirdi içinden
Sonra yukarı çıktı.Izaya uyanmıştı.bilgisayarını almış birşeylerle uğraşıyordu.
Arkadan yakaladı ve sarıldı izaya ya.I-Shizuo noldu ??"
S-Hiç yemek mi duş mu ?"
I-Sanırım yemek"
S-Yalnış seçim yemek daha pişmedi oyüzden duş"
Shizuo izaya yı kucağına aldığında izaya da sarışının boynuna yapışmıştı düşmemek için.
Banyonun kapısını kapattı. Izaya yı kuvete oturttu.Suyu ayarlayıp açtı
I-"Sen çık ben yıkanırım."
S-Gerek yok ben yıkarı hem beraber yıkanırız"
I-NEE!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...