S-Hey kimsiniz lan cevap versenize"
Shizuo bağırsa da cevap yoktu konuşmuyorlardı ikili ellerindeki silahlarla ateş etmeye başladığında shizuo izaya nin kolundan tutup koşmaya başladı celty de aynısını yapmış Shinra yi çekiştiriyordu maceraymış ödülmüş derken kapılıp gitmişlerdi buralarda bişeylerin ters gittiği belliydi buraya gelerek hata yapmışlardı belki izaya da böyle düşünüyordu hatta şuan peşinden gelenleri ve silah seslerini duydukça daha hızlı koşuyordu kendini ve sevdiklerini tehlikeye atmamalıydı en sonunda ormandan çıkıp anayola çıktılar evlerine dönmeleri ise yarım gün sürecekti ama bu garip yerden kurtulmak varsa sonunda değecekti.
1 ay sonra
aradan zaman geçmişti izaya eşyalarını shizou ya taşımış ve beraber yaşamaya başlamışlardı.
Ilk günler geçinemeseler bile izaya yürüyemez durumda olsa da ikiside eve, yeni bir hayata,birbirlerine alışmıştı.Shizuo odadan çıkıp mutfaktan gelen seslere doğru yürüdü izaya önünde önlüğü çikolataya bulanmış suratı ile çok sevimli görünüyordu.
yanına gelip yüzünü yaladıI-Shizuo napiyorsin!!"
S-Imm çikolata demek. çok lezzetli olmuşsun"
I-Shizuo-chann yaramazlık yapma"
shizuo izayayı yalamaya devam ediyordu.
S-Haaaahahaha
Izaya shizuo ya sarıldı beklemediği bir anda yüzüne çikolata sosunu döktü
S-Heyyy
I-Birazda ben senin tadına bakayım dedim
S-Ah bencede bakmalısın hadi odamıza çıkalım
I-Sapıklaşma celty ve shinra için pasta yapmaya çalışıyorum burda sabote etmesene sen
S-ben arayıp gelmemelerini söylüyorum şimdi
I-hayır gelecekler geceye kadar dayan canavarım
S-Ah benim sevgili pirem karşımda bu kadar seksi duruyorken nasıl dayanabilirim bilemiyorum
I-Yaaaahh
S-Utandın mi ???!"
Shizuo izaya ile uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini ikiside fark edememiş ve akşam olmuştu beraber yapmış oldukları pasta tezgahın üstündeyken ikili heryeri çikolataya bulaşmış çıplak şekilde mermerleri süslüyorlardı.
**Smut uyarısı****
Izaya shizuo nun kucağındaydı başını sarışının boynuna gom
-Ahh shizuo orası...ahh...imm.
daha hızlı..."Shizuo izaya nin içinde hızla gitgel yapıyor altında zevkle inleyen varlığın daha çok zevk almasını sağlıyordu.
Sarışın dakikalarca sevgilisinin vücudunu öpmüş ve heryerine bulaşan çikolatayı temizlemişti.
Normalde çikolata sevmezdi yemezdi de hatta hayatında hiç şimdi yediği kadar çikolata yememişti.Sona doğru yaklaştıklarını farkettiklerinde shizuo elini izaya ninkine atıp çekmeye başladı izaya inlemelerini bastıramayıp shizuo nun eline geldiğinde shizuo da titreyerek biricik piresinin içine boşaldı.-Ahh shizuo-chan heryerimiz battı ne yapacağız"
-Tabiki duşa gireceğiz"
Shizuo gülüyordu ki bu gülüşünden belliydi ki canavar doysa bile hala susuzdu piresine susamıstı ve kolay kolay doyacak biride değildi,
-"Heyy shizuo kolumu bıraksana nereye çekiştiriyorsun benii ya"
Izaya bağırırken shizuo onu çoktan banyoya getirmiş ve suyu açıp küvetin içine atmıştı.
Izaya nin utanıpta kızaran yüzüne ince beline ve vücudunun heryerinde gözlerini gezdirmesiyle canavar tekrar sertleşmişti.
izaya nin üstüne çıkıp yerleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...