Bölümü mira00kan okur-chan a armağan ediyorum.
Izaya Shizuo yu görünce şaşkınlığını saklayamamıştı.
-"Shizuo-chan burda ne işin var ?"
-"Imm şey...Kusura bakma diyecektim"
Shizuo mahcup olmuştu.
Izaya da üstüne çöken yorgunlukla yatağına oturdu.
Shizuo da yanındaki sandalyeye geçti.
-"Izaya benim sinirlenince gözüm görmüyor sana vurduğumu farkettiğimde kötü hissettim çünkü sen hep kaçardın yumruklarımdan.Bu sefer sen hiç kaçmadın bende vurdum ve ilk defa kendimi sana vurduğum için pişman hissettim üzgünüm."
Shizuo söyleyeceklerini bitirince ayağa kalktı.Ama izaya zayıfça kolundan tuttu.
Shizuo izayya döndü.
Yüzünü inceledi ilk defa ve kızgınlıkla bakmadı.
-"Beni buraya kim getirdi."
-"Aslında ben getirdim ama beni görmek istemezsin diye kapıda bekleyen birine sen uyanana kadar nöbet tutmasını istedim.O sırada Shinra fln gelmiş bende gitmiştim."
-"Anlıyorum Shizuo-chan."
Izaya yatağa iyice sokuldu ve yastığına sarıldı.Bir çift gözün kendisini izlediğini biliyordu.
Sonunda ise Shizuo dayanamadı konuştu
-"Izaya iyileşene kadar sana bakmak istiyorum,"
-"NEE!!Gerek yok
-"Hayır deme sadece biraz düşün tamam mı ?
-Ta-tamam
Izaya yorganı üstüne çekip uyudu.Sabah telefonuna gelen mesaja uyandı.Shizou-Hey bilmediğim dostum bundan sonra gerçekten seninle konuşamayacağım.Beni sevmekten vazgeç demek zorundayım sevgiye karşılık veremem hoşlandığım birisi var desem umarım bana kızmazsın.
Çünkü bende şuan kendime kızıyorum tüm gece ne halt diye onu izleyip saçlarını okşadım ki kollarımın arasına almak istedim çok tatlıydı sanki başka biri olmuştu.Tüm sinirim uçup gitti ve daha çok pişman oldum.Her yüzüne baktığımda o masum uyurkenki tatlılık abidesi gözümün önüne gelecek ve ben onu öpmek isteyeceğim ne yapmalıyım bilmiyorum sonuçta o orihara izaya bana bakmaz."Izaya okuduğum mesajla yerinden sıçradı.Doğru okuduğuna emin olmak için tekrar okudu.
Bir yalnışlık dedi kendi kendine.
En sonunda ise ona ben izaya yim demek istedi
Sonra
Gerçekten emin olmak için ise ikinci bir telefon numarası alacaktı bu da izaya nin numarası olacaktı.
Böylelikle shizuo nun duyguları konusunda gerçekte ne düşündüğünü anlayacaktıKanraChan-Demek izaya onu tanıyorum.Hemde yakın bir arkadaşım aslında yakışırsınız seni ona kaptırdığıma inanamıyorum ama neyse :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
Hayran KurguIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...