+43+

196 16 13
                                    

Shizuo kapıda izayayı beklerken telefonu çalmıştı.

S-"Evet,Selam anne,Ha tabiki tarihe karar verdik, iki ay sonra evleneceğiz.Izaya da iyi yemeğe çıkacaktık onu bekliyorum bugün özel bir gün evet hemde çok özel ve mutlu bir gün bizim için...Ona da sürprizimi hazırladım.Görüşürüz anne kapatıyorum"

Shizuo cep telefonunu kapatıp arkaya attıkattan sonra bişey unutmuş gibi hissediyordu.
Birazda rahatsızlık hissediyordu.Bunun nedeninin izayayla evlilik tarihini konuşmamış olmaları ve üstüne annesine karar verdiklerini söylemeleri bu huzursuzluğun nedeni olamazdı ya.

Sarışın kravatını düzeltip aynada kendine bakarken arabanın kapısı açılmıştı.Yanındaki kapıyı sertçe açıp izaya rahat tavırlarıyla arabaya binmişti.

Sarışın izayaya bakıp gülümsedikten sonra üstündeki kıyafetlere bakıp suratını düşürdü.Izaya da bunun farkına varmıştı.

I-"Noldu shizu-chan"

Alay ettiğini saklamaya çalışan şaşırmış bakışlarıyla Sarışın sevgilisini süzüyordu.

S-"...Takımını giymemişsin"

I-"Evet rahat değillerdi"

S-"Hm,öyle mi peki "

Shizuo yola odaklanmış rezarvasyon yaptırdığı yere arabayı sürüyordu.

Izaya shizuo ya içinde tuttuğu cümleleri kusmayı çok istesede yinede onun doğum gününü hatırlayıp böyle bir kutlama yaptığı için içindeki minnettar taraf shizuo ya güvenmesini hatırlatıyor ve onun sevgisini arttırıyordu.Bi yandan da izaya Shizuo nun kendi kurallarıyla oluşturduğu dünyada var olmak istemiyordu.Öyle bir dünyada yaşamak sadece eziyet olurdu.Birini  delilercesine sevsenizde insanların dayanma çizgisi vardır.Sabır havuzu dolarda hala üstüne gelirsen  taşar.Sabır budur bi süre sonra göremez ve umursamaz davrandırır daha da ötesi parçalanıştır.Güzel başlayan hikayelerinin nereye gideceğinin bilinmezliği içinde yaşamaya çalışıyordu Izayada.

Shizuo arabayı park edince gösterişli bir restoranta doğru yürümeye başladılar.Kendilerini karşılayan görevlilere soğuk selamlarını verip kendilerine gösterilen masaya geçtiler.
Menüler gelinceye kadarda birbirlerine bakmadılar.
Shizuo sparişini verip izayaya soracakken izaya çoktan siparişini verip telefonuna bakmaya başlamıştı.

S-Nasılsın izaya "

I-"iyi shizu-chan sen"

S-"Im bende iyiyim ama neden benle..."

I-"Neden senle"

Shizuo ya meraklı bakışlar atan izaya içten içe gülüyordu.izaya nin son zamanlardaki umursama duygularını hissetmişti demek Sarışın.

Garson yanlarına gelip büyük kadehleri kırmızı şarapla doldururup,diğer garsonun getirdiği  yemeklerin yanına dikkatle  koydu.

G-Başka isteğiniz var mı efendim ?"

I-"Hayır yok"

S-"Yok"

Shizuo merakla izayaya bakarken izaya da sevgilisine sırıtıp yemeğini yemeye başladı.

S-"Izaya bu gün çok önemli bir gün,hayatımın dönüm noktası olan bir gün  hemde,tüm çabalarımın karşılık bulduğu bir gün ve bunu senle en güzel şekilde geçirmek için çabalıyorum görmüyor musun mutlu değil misin ?"

I-"Bana bak shizu-chan ne kadar mutluyum bu özel  günü burda insanların benden heykel gibi durmamı  kaskatı olmama neden olan bu şatafatlı mekanda geçiriyorum oysa şimdi evimizde senle  koltukta film izlerken uyuyakalmış olabilirdik.Bana ne yapmak istersin diye sorsaydın bi kere olsun fikrimi alsaydın sana bunu söylerdim ve evet gördüğün gibi çok mutluyum"

Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin