+41+

260 20 3
                                    

(2.SEZON )

(izaya)

Dünyamdaki renkleri oluşturan muhteşem ışığımla yaşamaya başlayalı bir kaç ay oluyor derdim herhalde ilk günler...Yeni bir ev aldı son derece geniş,içimi açan ferahlatıcı bir bahçesi var.Son derecede büyük üstelik Shizuo bu evi hangi parayla aldı acaba,büyük bir servet ödemiş olmalı beyaz saraydan daha gösterişli İkebukuro da gelen geçen eve bakıyor, bakan dönüp tekrar bakıyor neyseki bizden korktukları için hırsız sorunu yaşamıyoruz.Ama garip cidden garip...

 Gelen davetiye konusunu kapattık nedense shizu-chan sıcak bakmıyor maceralara...fazla korumacı davranıyor ona da kızamıyorum ki elinde değil bana değer verdiğini  hissediyorum hem o kadar şey yaşadık.Yollar yürüdük engelleri aştık...mutlu olmayı başardık ama şimdi neden içimde bir kötü his var beni içten içe yiyen bu karanlık düşüncelerde nesi ? 

Tom kayıp ama herkes onu unuttu artık adı geçmez oldu.Sinir olduğum varona da rusyaya dönmüş hayat huzur dolu haftada bir shinra ve celty i görüyorum onun dışında evden çıkmıyorum yürümeyi sevmiyor oldum tek başıma yürümeyi...Onun dışında shizu-chan ın hep işi oluyor ve ben bu koca evde yalnız yaşıyorum tıpkı eski günlerdeki gibi birbirimize yabancılaşıyoruz ve günbegün daha çok uzaklaşıyor benden.

''Herşeyin nedeni yalnızlıktı,seni bana getiren sadece yalnızlıktı...Şimdi getirdiği gibi geri mi çekiyor seni yine beni yalnız mı bırakacaksın shizu-chan'' yaşaran gözlerini silen izaya her akşam saat on ikiyi vurana kadar beklediği pencerenin kenarından kalkıp yatağa yöneldi örtüyü üstüne çekip günlerdir gece geç saatte yanına yatan bedeni bekledi.Yalnızlık insanı düşünmeye iterdi aklına binbir türlü kurguyu canlandırır ve seni çıkmaza sokardı. Izaya da uyuyana kadar bin bir düşünceyle savaşıp sonunda rüyasında aradığı huzurlu ortamı bulmuştu. anılarından oluşmuş eski günler...evde hapsedilmemiş  sessiz çığlıklar atmayan,yalnızlıktan korkmayan,en çok kendini seven izaya sana ne olmuştu ?

İnsanlar değişir...zamanla tanıdık yüzler bambaşka kalplerle karşımıza çıkabilirdi.Bir zaman çok sevdiğimiz bişey bi süre sonra önemini kaybedebilirdi çok sevdiğimiz bi şarkı dinledikçe eskir zaman geçtikçe dinlemez olabilirdiniz ben izaya orihara değiştim sadece bir kaç ayda bambaşka bir insan oldum tıpkı çok sevdiğim ilk aşkıma olan anlamadığım şey gibiydi aslında...Ne yaparsan yap belkide biz birbirimizi dinlemekten sıkıldık sürekli çalıp duran eskimiş müzikler gibi...Bazı şeylerden emin olmam gerek...o zaman her şeyden gidebilirim



(gece 2.36 da)

Shizuo yorgun argın evin kapısını açıp içeriye girdi.Ardından kapıyı sessizce kapatıp üstündeki takımı çıkardı.İçtiği içki ve sigara midesinde yanmaya ve kendisini rahatsız etmeye başlamıştı.Vücudundaki ağrılardan anlaşıldığı gibi çok yoğun şekilde çalışıyordu. Tom gittikten sonra işsiz ve bitmeye yüz tutan paraları yüzünden zor duruma giriyorlardı. İzaya yı muhbirliği bırakmaya zorlamış ve başarmıştı.Ama sonrasında beş parasız kalacaklardı En sinir bozucu olanı da sarışın tek başına olsa umursamazdı ama izaya ya iyi bir hayat sunmak ve mutlu etmek istemişti.Kısa bir süre sonraysa amcasının şirketiyle anlaşıp çalışmaya başlamıştı.Eskisi kadar evde duramaz yüzünü dosyalardan kaldıramaz olmuştu. İzayayla yaptığı birçok şeyi hatta en küçük anlarını bile yaşayamaz olmuştu bu canını sıksa da izaya için daha çok çalışmalıydı hem sabah hemde akşam çalışıyordu.Dayanıklılığı sayesinde bir ayda en üst konumlara gelmişti. Amasının çocuğu olmadığı içinde şirketin kendisine bırakacağını öğrenmişti bugün...bunu amcası ve diğer çalışanlarla partide kutlarlarken birsüre kafa dağıtmayı hakettiğini düşünüyordu.Biraz vakit geçirip kendini eve atacaktı sonra izayaya hiç anlatmaya fırsat bulamadığı işini anlatacak ve onunla kutlayacaktı sonrada birlikte vakit geçirecekler ardından yatakta randevuya çıkabilirlerdi belkide...

Shizuo üstünü değiştirip yatağa geçer izayanın arkası dönük uyuduğunu görmüştü elini saçlarında gezdirdikten sonra kendiside yanına yattı ve planları tuzla buz olurken sarışında uykuya daldı.


Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin