Izaya heyecanla etrafa bakıyordu.Heryer karanlıktı ve etraftaki meşalelerden uzanan yol tahmini olarak terkedilmiş evlere çıkıyordu.
Shinra ve Celty ise çoktan gitmişlerdi.
Shizuo nun kolunu çekti.I-Hadi Shizuo-chan çok yavaşsın biran önce yerleşmeliyiz internetten kalacağımız odaya baktım 4. binanın 10 numaralı odasındayız."
S-Tamam yavaş olsana sen kalçaların acımıyor muydu senin"
I-Heyecandan unuttum.Baksana herkesin yüzünde dehşet dolu ifadeler var"
Izaya ve shizuo önlerinden gelen çığlık sesi ile koştular.
Kız eli ile ağacı işaret ediyordu.
Shizuo sevgilisini arkasına alıp yaklaştı.Tabi izaha shizuo nun kolunun altından çıkmış bakıyordu.
Shinra kızın başına geldi.Sh-Heyecandan bişeyin yok ne oldu""
Kız titreyen elini ağaca doğru tuttu.
Kız-oo-raada"
Gerilen insanlar kızın etrafından birkaç adım uzaklaştı.
Shizuo ise sinir olmuştu.
Gergin ortamlardan nefret ediyordu dedi kendi kendine,Yerden aldığı kafası kadar taşı ağaca attı. Ağaç sallanırken dalından iskelet düştü,
Kız tekrar çığlık attı,
Izaya ise:-"Hadi ama sahte olduğu çok belli bu kadar ucuz numaralara kanmayın bizi burdan göndermek için herşeyi yaparlar"
Çevredeki insanları izaya nin sözleri biraz olsun rahatlatmıştı.
Fenalık geçiren kızda Shinra ve Celty ile terkedilmiş evlere gitti.
Etrafa sessizlik çökmüşü.I-Hadi Shizuo bizde gidelim"
S-Gidelim"
Shizuo nun gözü yerdeki mezara takıldı.Neyseki izaya farketmedi diye geçirirken binalara doğru yürümeye başladılar.
Birinci bina geldikleri yere yakındı.
Ikinci ve üçüncü bina ise sanki ortada olduğu için daha güvende gibiydi
Dördüncü-kalacakları bina- ormanın girişine en yakındaydı.Binaya girdiklerinde herşeyin son derece eski olduğunu gördüler.
S-Umarım yatakta eski değildir"
I-Kırılır diye mi ?"
S-Nerden bildin sevgilim"
Shizuo odalarına yaklaşırken izaya yi kendine çekti ve saçlarından aşkla öptü.
Sonunda 10 numaralı odanın önündelerdi paslı anahtarı çevirdiler.Içerisi eski olmasına rağmen yatak ve dolabın yeni olduğu belliydi.
Shizuo buna çok sevinmişti.
Izayayı kucaklayıp yatağa attı.
Kolları arasına alıp dudaklarına yumuldu,Izaya shizuo dan uzaklaştı.
S-Bir sorun mu var istemiyor musun ?"
I-Ondan değil sadece telefonumu almam gerek diğerleriyle irtibata geçelim sonra yatak"
S-Tamam bekliyorum"
Izaya celtye mesaj attı
Izaya-Celty hangi binada kaç numaralı odadasınız ?
(Iletilmedi)Izaya telefonu atti
I-Telefon çekmiyor bu normal değil"
S-Bunları sabah düşün güzel beynini yorma izayam"
Izaya shizuo kendisine açmış olduğu kollarına atladı.Kendilerini uykuya teslim ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalnızlıktan (Shizaya)Texting
FanfictionIzaya kendisine kardeşleri tarafından yapılan sinir bir şakaya kurban gitmişti,sevgilisi tarafından terk edilmişti.Kardeşlerinin numarası sandığı ise en büyük düşmanı Shizuo nun yeni almış olduğu telefon numarasıdır. ₪Kötü sandığınız yalnız insanl...