Bell boy

1.1K 101 10
                                    

Terdapat pembunuhan yang amat kejam terhadap bell-boy bernama KIM MINSEOK.Pembunuhan itu berlaku di Lotto Hotel.Dia ditikam dilantai dan diheret ke atas katil dan ditikam sekali kali lagi.

Sekian dari saya kim woobin.

Itulah yang aku baca ketika aku membuka blog untuk hotel Lotto.Esok aku akan kesana untuk mencari ilham kisah horror.Aku harap yang aku boleh dapat pengalaman yang seram.

Keesokan harinya,

Aku check in hotel itu.Aku lihat tinggal sedikit sahaja orang dihotel itu,mungkin telah check out dari hotel itu semalam...

Aku menenpah bilik 374.
Aku menuju ke lift dan sampailah aku di bilikku.

Hari sudah larut,aku buat keputusan untuk mandi dahulu sebelum mendapat ilham.

Selepas mandi,aku membuka laptopku,aku dapat sedikit ilham sahaja.Bila aku mahu menulis,tiba-ii pintu bilik hotelku diketuk.Aku menjenguk dan mendapati ianya bell boy.

Tuan mahu sesuatu?

Tak apa,saya kenyang lagi.

Baiklah tuan.

Dia pergi dan aku menutup pintu.Aku pergi ke laptopku semula dan pintuou diketuk sekali lagi.Aku menjenguk dan mendapati bell boy yang sama mengentuk bilikku.

Saya dah kata,saya kenyang lagi!

Eoww?Bila masa saya pergi kesini tadi?

Baru jer 2 minit yang lepas!nyanyuk ke?

Gulp!!Tuan harus keluar dari sini segera!

Wae?

Tuan tinggal dibilik yang salah!

Kenapa?nak cakap bilik ni bilik pembunuhan tu ke?

Ya..dan satu lagi...

Apa?

Ni bilik saya dibunuh...sekarang tuan mangsa seterusnya.*senyum sinis*

Seorang namja lingkungan 20an mati dibunuh dengan kejam ditempat yang sama dimana bell boy itu dibunuh.Kejadian itu sama seperti kejadian pembunuhan bell boy itu.Pihak polis mengesyaki yang pembunuh mereka berdua adalah sama.

Mungkin anda mangsa seterusnya..berhati-ii ketika dihotel..apatah lagi kalau bilik nombor 374.Annyeong..moga tidur lena tau👿👿

[C]Creepy Story-TellingWhere stories live. Discover now