The Mütter Museum,Philadelphia,Pennsylivia ialah muzeum yang dikatakan berhantu.
Muzium Morbidity dalam "Cerita Seram Amerika: Freak Show" tidak dapat dibangkitkan, dan ternyata ia didasarkan pada institusi kehidupan yang mempamerkan spesimen dengan keabnormalan genetik. Muzium Mütter di Philadelphia, mungkin tidak secara kebetulan kota yang sama di mana Muzium Kesanggupan fiksyen terletak, adalah sebuah institusi Amerika yang memperlihatkan peringatan buruk tentang kerapuhan manusia, dan dianggap sebagai inspirasi untuk keberanian "American Horror Story" . Sejarah Mütter tidak dibebani dengan pembunuhan dan eksploitasi, bagaimanapun; ia sebaliknya dicipta sebagai tempat para pelajar perubatan dapat belajar untuk berempati dengan kisah manusia di belakang spesimen. J. Natan Bazzel, Pengarah Komunikasi untuk Kolej Doktor Philadelphia, menjelaskan: "Semua spesimen dari koleksi itu mempunyai cerita yang sangat manusia kepada mereka," kata Bazzel. "Itu benar-benar salah satu matlamat utama Dr. Mütter [ketika dia menyerahkan koleksinya ke kolej]: Ini adalah untuk membolehkan pelajar-pelajar perubatan lebih baik berkembang di alam belas kasihan." Membeli dan menjual jenazah manusia jelas tidak beretika pada hari ini dan usia. Semua spesimen di The Mütter telah didermakan dari pelbagai sumber. Bazzel memberitahu pewawancara dari Philly Now: "Satu perkara yang kita tidak - kita tidak - lakukan adalah pembelian spesimen. Kami menerima spesimen dari institusi lain jika mereka menyingkirkannya. Contohnya, kami menerima kira-kira 670 keping otak dan segmen yang tertanam dalam akrilik dari St. Vincent's Hospital di New York ketika mereka sedang menutup. Spesimen lain yang kami terima dari sumbangan peribadi, seperti doktor yang mungkin mempunyai pelbagai spesimen dari koleksi pengajaran mereka, dan mereka akan bersara dan memutuskan untuk mendermakannya kepada kami. Ia sangat pelbagai. " Walaupun koleksi di The Mütter tidak dapat dinafikan dalam kandungan, universiti di belakang muzium ini berharap orang memahami bahawa ia adalah tempat pendidikan yang berusaha untuk meraikan kepelbagaian kewujudan manusia. Dalam kata-kata Bazzel: "Bentuk manusia bukanlah satu bentuk khusus, dan itulah salah satu perkara yang kita harap orang memahami ketika mereka datang ke The Mütter. Ia menarik minat orang ramai atas pelbagai sebab, tetapi tidak mengapa mereka datang. Apa yang penting ialah mereka pergi dengan pemahaman tentang belas kasihan, dan kami berharap pelawat berjalan jauh dengan pemahaman yang lebih baik tentang apa yang dimaksudkan untuk menjadi manusia. "
[GENETIK ABNORMAL]
YOU ARE READING
[C]Creepy Story-Telling
HorrorHighest rank #34 in Horror #20 - 4.3.17 #19 - 24.4.17 #11 - 27.5.17 #10 - 28.5.17 #8 - 1.6.17 Start ; 082416 End ; 123118 Short story about horror,creepy thing that i heard from my friend and family. Sesetengahnya jugak dicopy and paste from MR.Goog...