Okkkkkk hi aku dah kembali hoho
Ok ceritanya begini,sejak cuti sekolah ni aku tidur lewat 😏 sampai pukul 2 lah tapi sekali tu aku main phone nak dekat pukul 3 and kisah seram berlaku.....
Aku main phone dekat ruang tamu depan (aku ade 2 ruang tamu ; depan & belakang) sebab mak sedara aku tido dekat bilik aku,menumpang katanya.Then masa aku duk main tu aku terpandang ruang tamu belakang aku and ternampak cahaya lampu sedangkan ruang tamu belakang tu tak pasang pun lampu.Lepastu aku anggarkan lampu tu dari dapur kan.So aku macam peliklah kan,sape duduk dapur tiba tiba ni?Then aku dengar bunyi pili air dekat sinki dapur and aku pun lagi pelik lah kan tapi aku biarkan,'maybe kakak kot' kata aku dalam hati then aku sambung main phone.Haa ni yang sheram giler....aku dengar orang main pisau ha mak kau!Duk zaass zass zass macam tengah hiris benda...seram beb 😨 kau gila tak seram?sape jer yang nak memasak pagi pagi buta ni?Aku nak pergi check lah (klishe ann).Aku lalu kat ruang tamu belakang then nak dekat sampai depan pintu dapur tu nampak lah ade bayang samar samar gitu dekat lantai.Aku tengok bayang bayang tu,aku pelik...sebab bentuk bayang bayang tu jauh beza dengan bentuk badan manusia.Masatu kau meremang bulu roma aku.Then aku tak sanggup nak pergi dapur so aku reverse balik sambil pandang pintu dapur tu,bunyi hirisan masih berbunyi.Aku undur undur tu lepastu aku terlanggar benda.Takut sia nak pandang belakang.Then aku dengar bunyi suara mak aku dekat belakang,laju aku pusing belakang tengok tengok takde..Haaa sudah mengusik aku rupanya.Then aku pun apa lagi laju je aku masuk bilik mak aku.Bukak pintu tengok mak aku tengah tido lepastu ade lembaga tepi mak aku.Mengucap aku.Dia pandang aku tajam then aku dengan selambanya bukak lampu...i dont know why aku bukak lampu tapi Alhamdulillah benda tu hilang.Aku pandang dekat dapur,lampu dapur dah tertutup and takde bunyi dah.Tutup jer pintu tu,pandang belakang balik...........aaaaa nampak mak aku dengan muka mengantuk campur marahnya pandang aku suruh tido.Aku pun redha jelah memang nak tido pun kan.Mak aku suruh aku tutup lampu tapi aku bantah sebantahnya ( aku ade fobia sikit dengan gelap) dan mak aku fedup nak bertekak then dia sambung tidur.Aku pulak masuk tandas,basuh kaki then tidor tepi mak aku.Esok tu mak aku marah aku kata aku guna pisau dia tak basuh.....ha.ha.ha.Aku dalam hati macam 'eyy guna tak basuh dasar' but aku redha lah dimarahi mak aku.
THE END 🐤🐤
Aku tido bilik mak aku sebab mak sedara aku conquere my bed u know 😐😐 and sorry for the late update 😥
Also ; after this book reached 100 chapter,i will complete this book ahahahahaha so no more nonsense ghost story after 100 chapter lol bye fellas 🐤🐤💕
YOU ARE READING
[C]Creepy Story-Telling
TerrorHighest rank #34 in Horror #20 - 4.3.17 #19 - 24.4.17 #11 - 27.5.17 #10 - 28.5.17 #8 - 1.6.17 Start ; 082416 End ; 123118 Short story about horror,creepy thing that i heard from my friend and family. Sesetengahnya jugak dicopy and paste from MR.Goog...