Author Creepypasta

1K 74 13
                                    

Jinyoung dan joshua ialah author bagi ff terkenal creppypasta

creepypasta jinyoung meningkat menyebabkan joshua cemburu dan satu hari,creepypasta joshua pulak meningkat maka tercetuslah perang antara author creepypasta ini.

Diorang sanggup berkorban nyawa untuk dapat pengalaman menyeramkan untuk dikongsi.

Suatu hari,joshua mati ketika cuba masuk ke alam maya.

Jinyoung yang tahu akan itu bersorak kegembiraan tapi tak lama....

Kerana,seramnya berlaku bila.......

Creepypasta milik joshua di updated dengan 101 kisah di alam maya.Creepypastanya membuat semua terasa benar dan meremang bulu roma.Semakin hari,semakin meningkat creepypasta joshua.

Jinyoung pula mati akibat trauma teramat...
Yelah,joshua dah mati.....sapa yang updated creepypasta milik dia?

Hacker?
Tak mungkin sebab joshua dah download app security supaya tak dihack.

Kalau betul pun dia kena hack,macammana dia tahu tentang alam maya?

Ke roh joshua yang updated???

























Annyeonghaseyo readers!

Bukan lama tak updated cuma author merajuj seminggu sebab ramai komen nak buat riddle tapi tak ada sorang pun nak try bagi jawapan...tu author majuk tu🙎.

Sapa nak tahu jawapan at least seseorang tolonglah bagi jawapan biarlah jawapan korang tu karut maruk asalkan ada komen...author tak kisah...

Deal?

Kalau tak....author taknak update dah.....

Susah nak jumpa story creepy yang dialami sendiri hang tahu?hang pernah kena?

Ada banyak lagi just taknak updated jer lagi...

Bash?bashlah aku block hang!aju bash hang balik...biar ramai sikit hater kau!🙆

Dahlah...

Annyeong
Bye

Vote
And
Comment
Juseyo

[C]Creepy Story-TellingWhere stories live. Discover now