,,Cože ti udělal?" zeptala se šokovaně moje kamarádka Victorie. Je zvláštní jí teď říkat kamarádka.
,,Je to hajzl," odsekla jsem a napila se svého pití. ,,Jenom, nevím. Nějak mě to k němu začalo táhnout." zamrmlala jsem a Victoriino obočí vystřelila nahoru.
,,Jsi blázen, děvče." zakroutila hlavou a já jen pokrčila rameny.
,,Krásné slečny?" ozvalo se vedle nás chraplavým hlasem a já sebou trhla. Otočila jsem hlavu na dotyčného a málem se mi podlomily nohy, štěstí že jsem seděla.
,,Oh," vydechla jsem a dál šokovaně zírala. Dotyčný se usmál a jeho kamarád se ušklíbl. Upřímně, do teď jsem si ho nevšimla. Taky nebyl k zahození. Bože, alkohol v mé krvi dělá svoje.
,,Můžu tě na něco pozvat?" zeptal se, ale naneštěstí začala hrát hudba, tudíž jsem nic neslyšela.
,,Cože?" křikla jsem a naznačila mu, že jsem nerozuměla.
,,Můžu tě na něco pozvat?" otřel se rty o mé ucho a já pokývala hlavou. Nemám co ztratit.
Objednal mi panák nějakého alkoholu a po společném ťuknutí jsem ho vypila. Ušklíbla jsem se a nakrčila nos. Zasmál se a vzal mě za ruku. I přes mé zavrtění hlavou byl neodbytný a nakonec jsme stáli na parketu. Z rychlé písničky se vše přepnulo na ploužák. Jeho ruka zabloudila na můj pas a tou druhou si se mnou propletl prsty. Svou levou rukou jsem lenivě položila na jeho rameno a uvolnila se.
,,Nechceš odsud vypadnout?" zeptal se a blýsklo mu v očích. V mé hlavě ustoupil alkohol a já začala myslet. Vzpomněla jsem si na hlavní věc, která mi brání, ale vztek na Justina a touha po někom mě už unavovala, tudíž jsem po delší pauze jen pokývala hlavou.
Chytil mě za ruku a táhl mě k východu. Ve spěchu jsem mávla na Victorii, která se skvěle bavila, ale hned jak viděla kam jdu a s kým jdu, vystřelila ze stoličky a doběhla nás.
,,Co to děláš, Phoebe?" zeptala se a očima se zastavila na našich spojených rukách.
,,Jen," odmlčela jsem se a otočila se na dotyčného. Kývl hlavou a šel zavolat taxi. ,,Nechci být dnes večer sama." zamrmlala jsem a ona pootevřela pusu.
,,Je to dobrý nápad?" zvedla obočí a dívala se mi do očí.
,,Ne, ale to je fuk." zavrtěla jsem hlavou a šla za zpátky za mužem u taxíku. Je pravda, že jsem o něm vůbec nic nevěděla, ale je mi to jedno. Dnešek je prostě jen...neplánovaný.
,,Kam to bude?" zeptal se postarší řidič a hned jak mu byla nadiktovaná adresa, tak se auto rozjelo.
,,Phoebe, nejsi unavená?" zeptal se a já se na něj otočila s vykulenýma očima.
,,Počkej, jak víš mé jméno a já nevím tvoje?" zeptala jsem se s úšklebkem na mé tváři.
,,Představovala ses mi, princezno," odpověděl a rozesmál se. ,,Jsi si jistá? Nechceš jet domů?" zeptal se, ale já okamžitě zavrtěla hlavou.
,,Jen se cítím pěkně trapně," začala jsem, ale on mi mezitím skočil do řeči.
,,Jsem Tom." usmál se a jemně mě pohladil palcem po ruce. Má krásný oči.
Dorazili jsme k němu do bytu. Všimla jsem si několika párů bot, takže jsem zvedla obočí.
,,Bydlím tu s kamarádem. Ale není tady." zasmál se při mém šokovaném výrazu a opět mě jemně chytil za ruku.
Vedl mě k sobě do pokoje, jak tak předpokládám a hned za námi zavřel. Věděla jsem co přijde, bála jsem se, že bude nějak až moc hrr, ale nebyl. Byl milej.
,,Pustíme si film, nebo-"
Dlaněmi jsem si ho za obličej přitáhla k sobě a spojila naše rty. Jeho ruce téměř okamžitě chytily můj pas a v náručí mě nesl k posteli. Začal mě líbat na krku, na čelisti a nakonec se vrátil zpátky ke rtům. Svými prsty jsem mu loudila ve vlasech a jemně za ně pokaždé popotáhla, načež mi byl odměnou jeho sten. Když mi rukou vjel pod tričko a jemně kroužil prsty po mém břiše, tak jsem usoudila, že bude nejlepší mu přiznat barvu.
,,Tome, já-" zamrmlala jsem mezi polibky a následně se odtáhla. Zvedl hlavu a lehce se zamračil.
,,Mám přestat?" zeptal se a já jen zavrtěla hlavou. Posadila jsem se a dívala se mu do očí.
,,Tohle je pro mě nový," zašeptala jsem a sklonila hlavu. ,,Usoudila jsem, že bude lepší ti to říct, pochopím jestli už nebudeš chtít a klidně odejdu." dodala jsem a nakonec hlavu zase zvedla.
,,Blázne," odmlčel se a přejel mi prsty přes hranu čelisti. ,,Jestli si jsi jistá?" zeptal se a já se usmála. Kývla hlavou a nechala jeho rty aby nade mnou převzaly kontrolu.
* * *
Probudila jsem se, protože mě celé tělo bolelo. Křeče v podbříšku a bolest hlavy. Zavrtěla jsem se a pohled přemístila za sebe. Tom měl přehozenou ruku přes můj pas a když jsem si opatrně sedala, tak roztomile zamžoural očima. Vůbec bych neměla říkat, že je roztomilý. Bylo to jen na jednu noc.
Usmál se a odhrnul mi vlasy, které mi padaly do obličeje.
,,Ahoj." zachraptěl a já se usmála.
,,Ahoj," zamrmlala jsem a on mě jemně políbil. Odtáhla jsem se a pomalinku vstala.
,,Kde je tu koupelna?" zeptala jsem se a jen v jeho tričku a kalhotkách šla po směru, který mi ukázal. Šla jsem po špičkách a automaticky vzala za kliku. Otevřela jsem dveře a málem to se mnou seklo.
,,No to si děláte prdel?" ozvalo se a za pár sekund jsem stála člověku, který mě probodával pohledem.
,,Čau, Justine." zamrmlal Tom a prošel kolem nás jakoby nic.
,,Můžeš mi vysvětlit co tady děláš?" zeptal se a vtáhl mě do koupelny.
,,To se můžu zeptat i já, ne?" odsekla jsem naštvaně.
,,Neříkej mi, že ses s ním vyspala!" zvýšil hlas a sjel mě pohledem. Pokrčila jsem rameny a uchechtla se.
,,Štve tě, že jsi to nebyl ty?" zasmála jsem se a s těmito slovy opustila koupelnu. Skvělý ráno.
ČTEŠ
Or nah? ❌
Fanfiction,,Hey, shawty." ••• I'mma make you scream my name, I'mma make you glad you came.