Stála jsem u skříněk společně s Victorií a opírala se o ně. Smála jsem se něčemu co právě říkala, ale vlastně jsem ji ani neposlouchala. Tom se mi od včerejška neozval a já nevím co se děje. Justin se mi vyhýbá. A tím myslím úplně vyhýbá. Nechodí na hodiny, které máme spolu. Co jsem to udělala? Teda ne, že by mi vadilo to s Justinem. Vadí mi, že se neozývá Tom.
Zazvonilo a já se odebrala po chodbě do třídy. Vzpomněla jsem si ale, že jsem tam nechala učebnici, takže jsem se rychle vracela ke skříňkám odkud jsem si ji vzala a s malým zpožděním se vracela po vylidněné chodbě. U dveří jsem ucítila stisk na svém předloktí a někdo mě silou vtáhl do prázdné učebny.
,,Co to sakra?" rozkřikla jsem se když jsem uviděla dotyčného. Opřela jsem se zády o zeď a se zvednutým obočím se na něj podívala. Nechápavě jsem zavrtěla hlavou když nepromluvil ani slovo a chtěla odejít, ale jeho ruka jako zátaras mi v tom zabránila. Povzdechla jsem si a měla chuť ho těmi učebnicemi praštit.
,,Omlouvám se," zašeptal a vypadal jinak než jindy. Smutně, ustaraně.
,,Co tady vůbec děláš? Nemůžeš se jen zjevit ve škole, Tome." odsekla jsem pořád naštvaně a nakonec se trochu uklidnila.
,,Měli bychom si vyjasnit tu věc mezi náma," začal opatrně a já zvedla obočí. Doufám, že mi tak nezůstane. Dívala jsem se mu do očí a začalo mi být jasné o co tu jde.
,,Ty už mě nechceš, viď?" zeptala jsem se a snažila se skrýt svůj nakřáplý hlas.
,,Chci, moc tě chci Phoebe," odmlčel se a sklonil pohled. ,,Ale já na vztah nejsem. Nechci tě zničit, takže už v tom dál pokračovat nebudeme."
,,Fajn." řekla jsem odhodlaně a odhodila mu ruku, kterou měl opřenou o zeď. Vyšla jsem ze třídy a šla rovnou na záchody. Zamkla jsem se v kabince a rozbrečela se. Tohle se úplně posralo.
♦ Justin's pov ♦
Tomův stupidní nápad ji odkopnout ve škole se nevyplatil, protože se před chvilkou vrátil a asi před minout zase odešel. Ale v posteli je prej dobrá..i když byla panna. Zasmál jsem se nad svýma myšlenkama a zavrtěl hlavou. Vrátil jsem se k telefonu kde jsem si domluvil 'doučování' s jednou blondýnkou. Není špatná. Chce to, co já potřebuju. Skvělý. Hodil jsem si na sebe bundu a vzal si klíče abych mohl zamknout. Otevřel jsem dveře a naproti mě stála malá brunetka s ubrečeným obličejem.
,,Phoebe? Co se stalo?" zeptal jsem se a zamračil se. Věděl jsem o co šlo, ale chtěl jsem to slyšet od ní.
,,Prostě nemluv," zašeptala a padla mi okolo krku. Rty spojila s mýma a začala s nimi pohybovat. Neváhal jsem ani minutu a vše jí oplácel. Strhla za mě bundu a přitom se na mě s váhajícím obličejem podívala. Usmál jsem se a sundal jí mezitím riflovou bundu a tričko. Znovu jsem ji začal líbat a vyzvedl si ji do náruče. Nesl jsem ji k sobě do pokoje a nepřestával ochutnávat její rty. Jemně mě tahala za vlasy a já jí jemně jezdil rukou přes záda. Postavil jsem ji v pokoji na zem a sundal si tričko. Fascinovaně mi nehty přejela přes břišní svaly a já se zaměřil na její podprsenku, kterou měla hned dole. Zasmála se a začervenala se.
,,Víš, že seš krásná, že jo?" zašeptal jsem jí u tváře a políbil na krk. Tichý sten z jejích rtů mě doháněl k šílenství. Nikoho jsem nikdy nechtěl tak jako ji. ,,Nemusíš se červenat." vydechl jsem a ona mě strhla na postel. Sedla si na mě rty mi přejížděla od krku až po břicho. Rozepnula mi kalhoty a začala s předehrou. Potřeboval jsem ji. Otočil jsem si ji pod sebe a stáhl z ní džíny i s kalhotkama, oplácel jsem jí to co ona dělala mně a když byla hotová, usmála se na mě. Vytáhl jsem balíček a zamával jí s ním před obličejem. Kývla a nervózně se zavrtěla. Nasadil jsem si kondom a mezitím co jsem jí políbil tak do ní vnikl. Vzdychla mi do úst a já se začal hýbat.
,,Justine!" vykřikla a já ji hned následoval. Unaveně jsem se složil vedle ní a oba jsme zrychleně dýchali. Páni, tohle bylo až moc skvělý. Zavřel jsem oči a snažil se zklidnit svůj dech. Phoebe vstala a začala se oblékat. Sledoval jsem ji se zamračeným výrazem ve tváři a ona se na mě otočila až když byla oblečená k odchodu.
,,To co se stalo, se nikdy nestalo." řekla odhodlaně a otočila se k odchodu.
,,Oh, stane se to znovu, shawty." zamrmlal jsem a ona po mě střelila pohledem.
ČTEŠ
Or nah? ❌
Fiksi Penggemar,,Hey, shawty." ••• I'mma make you scream my name, I'mma make you glad you came.