04.

474 38 5
                                    

,,Co prosím?" zeptala jsem se šokovaně a on se ušklíbl.

,,Mám ti to zopakovat?" ozval se posměšně a jeho kamarádíčci se zasmáli.

,,Ne," odmlčela jsem se a probodávala ho pohledem. ,,Víš to, že bych to nikdy neudělala. Že?" uchechtla jsem se a zvedla tázavě obočí.

,,Každá by to udělala." stál si za svým a společně s ostatními odešel k jinému stolu. Fuj.

,,Asi jsem vyjímka." řekla jsem pro svou potřebu mít ve všem poslední slovo.

xxx

Přišla jsem celá ztuhlá domů z toho sezení a neustálého povídání si s Victorií. Mám ráda povídání, ale čeho je moc, toho je prostě příliš. Táta doma nebyl, tudíž jsem se zavřela v koupelně a dala si oddychovou vanu. Myslím,že jsem usnula, protože mě probudil zvonící telefon. Táta

,,Jo?" zamrmlala jsem a čekala co se dozvím. Mezitím jsem vstala a obmotala své nahé tělo do osušky.

,,Přijedu později, nečekej na mě."  řekl rychle a já se uchechtla. Nikdy nemá cenu čekat, tati. To už jsem vzdala. Rozloučila jsem se s ním a oblékla se do čistého oblečení. Seběhla jsem schody dolů, ujistila se, že krabička cigaret je zastrčená v kapse mé lehké bundičky, kterou jsem si hned oblékla a obula se. Šla jsem stejným směrem jakým jsem poprvé běžela. Zapálila jsem si cigaretu a sledovala okolí. Úlevně jsem vydechla kouř a představovala si samu sebe někde jinde. Dospělou, pryč.

,,Hezký holky by kouřit neměly." ozvalo se tichým hlasem za mnou a já se otočila. Stál přede mnou ten blonďák, ten kterýho jsem viděla s tím idiotem.

Zvedla jsem obočí a uchechtla se když si sám jednu zapálil. Otočila jsem hlavu zase stejným směrem a vychutnávala si cigaretu i výhled.

,,Ignoruješ mě?" zeptal se a já protočila očima.

,,Přišla jsem sem, protože mám ráda ticho," odmlčela jsem se a sjela ho pohledem. ,,A to tady díky tobě není." dodala jsem a naposled si potáhla.

,,Myslím, že jsem pořád lepší jak Jay. Nebo ne?" ušklíbl se a já se uchechtla.

,,Takhle mluvíš o svým kamarádovi?" zeptala jsem a dívala se mu do očí. Měl krásný oči.

Pokrčil rameny a nenápadně přistoupil blíž ke mě. On si teda myslel, že je to nenápadný.

,,Chci se toho o tobě dozvědět víc." řekl a usmál se.

,,Ne, nechceš." odporovala jsem mu a zasmála se.

,,No tak, hnědoočko." ušklíbl se a já se uchechtla nad jeho přezdívkou, kterou mi řekl.

,,Co z toho budu mít, když ti něco řeknu?" zeptala jsem se a nespouštěla z něj oči. Líbil se mi. To se musí nechat.

,,Dám ti pusu." oznámil mi a já zvedla obočí.

,,Pff," odfrkla jsem si a zasmála se. ,,Vtipálek," 

,,Ty bys ji ode mě nechtěla?" zeptal se naoko šokovaně a vyvalil oči.

,,Ne," zasmála jsem se a zavrtěla hlavou. Začal se přibližovat. Věděla jsem, že to udělá, ale nevěděla jsem co mám dělat já. Zatím jsem neuhýbala, cítila jsem jeho dech. Jemně se otřel o mé rty a já děkovala bohu, když jsem uslyšela kroky. Když jsem ale uviděla kdo to je, tak jsem protočila oči a vstala. 

,,Dobrou." řekla jsem a usmála se na oba dva. Přesněji na naštvaného Biebera a vysmátého Neela.

,,Radši přibrzdi, shawty." zašeptal mi do ucha, když jsem kolem něj procházela. Zamračila jsem se, ale nechala to být.


Or nah? ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat