10.

282 27 1
                                    

Nemohla jsem se sama sobě podívat do očí. Vyspala jsem se snad s tím největší idiotem na světě. Egoistickej a arogantní kretén. Proč? Proč jsem tak tupá kráva?  Seděla jsem ve třídě a snažila se uklidnit sama sebe. Pořád jsem měla husí kůži a bylo mi špatně. Moc si to připouštím, neměla bych to tak brát. Stalo se, stalo.

,,Kdy se ze mě stala taková holka?" zašeptala jsem si sama pro sebe a zvedla se ze židle. Učitelka zvedla obočí a já si povzdechla. 

,,Potřebujete být omluvená z hodiny, slečno Marshall?" zeptala se a já se zamračila.

,,Ne, odcházím ze srandy." zavrčela jsem nepříjemně a protočila očima. Naštěstí to nekomentovala a já rychle vyplula z učebny. Šla jsem v tichosti. Vlastně jsem ani neměla žádný plán, prostě odejdu ze školy? 

,,Karkulko, počkej na vlka," ozvalo se za mnou a následně dotyčný vyprskl smíchy. Kousla jsem se do rtu abych se nezasmála a nasadila svůj nacvičený výraz pro případ, že ho potkám. Otočila jsem se a založila si ruce na prsou.

,,Co chceš?" vypadlo ze mě po delším zírání do jeho očí a on si olízl rty. Uchechtl se a jelikož vykročil vpřed a já ustoupila, tak zapříčinil, že jsem stála opřená o skříňky a on měl ruce opřené u mé hlavy. Byl blíž než bych chtěla. Chtěla bych ho ještě blíž.

,,Ty víš, že mě chceš," zašeptal mi u ucha a rty přejel přes můj krk, kde zanechal polibek. Nadechla jsem se a snažila se zůstat v klidu, což se mi ani trošičku nedařilo.

,,Nechci." odsekla jsem a odstrčila ho od sebe. Zasmál se a zavrtěl pobaveně hlavou.

,,Shawty, lžeš sama sobě. Toužíš po mě, chceš křičet mé jméno," řekl a oblízl si rty. Sebrala jsem v sobě veškerou odvahu a stoupla si co nejblíž k němu.

,,A nechceš tak moc ty mě? Hm, shawty?" zamrmlala jsem a kousla se do rtu. Vpíjel se mi do očí a já uhnula právě včas, takže jsem se vyhnula jeho rtům. Uchechtla jsem se a pokračovala dál ve své cestě - domů.


***

• Je kratší než obvykle, ale příští bude dlouhá! Slibuju! :D 

• Miluju tuhle povídku, prostě Phoebe je ta drzá, ale zároveň prostě úplně zranitelná..a Justin - je Justin. Prostě fuckboy, heh. Těším se jak se to celé vyvine, prootože to bude úplná pecka ♥

Or nah? ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat