Seděla jsem v kuchyni vedle Toma a s chutí jedla palačinky, které udělal hned jak se probudil. Celou dobu se na mě usmíval a já si připadala víc než šťastná. Nebyl ale jediný kdo mě pozoroval. Zamračila jsem se na osobu vedle mě, která mě probodávala pohledem.
,,Takže," odmlčel se Justin a sladce se na mě usmál. Jsem zvědavá co zase přijde. ,,Jak jste se vůbec poznali?" přemístil pohled ze mě na Toma a ten se ušklíbl. Vymýšlel jak odpovědět, ale zároveň mi nedát naději pro pokračování té naší romantické noci.
,,V baru," odpověděl a tentokrát jsem to byla já kdo se na něj sladce usmál a ještě k tomu provokativně zvedla obočí.
,,Budu muset jít, Phoebe." zamrmlal Tom po zkontrolování svého telefonu a já se pousmála. Věděla jsem to, nic jiného jsem čekat nemohla. Justin se ušklíbl a já po něm hodila vražedný pohled.
,,Zavolám ti a zopakujeme si společný večer? Co třeba večeře?" zeptal se ještě před odchodem do svého pokoje a Justinovi vypadla z ruky lžička. Šokovaně jsem na něj zírala a následně hned pokývala hlavou na souhlas. Páni.
,,Co koukáš?" zeptala jsem se a usmála se na něj. Probodl mě pohledem, ale následně mu výraz změkl. Naklonil se ke mě, vlastně až moc blízko na můj vkus.
,,Zlato, nevíš s kým jsi to vlezla do postele," zavrtěl hlavou a zasmál se. ,,A podle tvých vzdechů asi nebyl dost uspokojující. Vždycky můžeš přijít za mnou." ušklíbl se a dal mi dlouhou pusu na tvář. Odtáhla jsem se a hodila po něm zhnusený pohled.
,,Musela bych být slepá a nebo ti dát pytel na hlavu." odsekla jsem a vstala s talířkem od stolu. Umyla jsem ho a stoupla si na špičky když ho dávala zpátky na místo.
,,Myslím, že dneska budu mít divoký sny, jak tak koukám." zamrmlal a napil se džusu. Otočila jsem se a zamračila se. Rychle jsem si stáhla tričko a nakonec protočila očima. Řekl si o to. Sundala jsem si tričko a naoko dělala, že nemám ponětí o tom, že mě sleduje a nezapomněla zakroutit zadkem. Za sebou jsem uslyšela jen jeho tiché zaklení. Vyšla jsem nahoru do pokoje, který byl prázdný, takže jsem se rychle oblékla a rozhodla se jít domů. Victoria o mě bude mít určitě strach, měla bych jí zavolat.
,,Komu voláš?" ozvalo se mi za zády a jeho ruce se automaticky obmotaly okolo mých boků. Začal mi sázet polibky zezadu na krk a já mírně zaklonila hlavou. Vzpamatuj se! Okřikla jsem se v duchu a rychle se od něj odtrhla.
,,Do toho ti ale vůbec nic není," zamrmlala jsem a dál rychle hledala Victoriino číslo.
,,Kdyby ses třeba se mnou vyspala, tak bych ti i půjčil telefon," zašeptal mi u obličeje a já protočila očima.
,,Zmlkni." otočila jsem se na patě a zavřela se u Toma v pokoji.
♦ Justin's pov ♦
Nechápu to. Zatraceně. Měla by klečet na kolenou. Doslova. Tohle se mi ještě nestalo, jediná holka na kterou jsem to tak dlouho zkoušel byla Victoria. Ano, ta Victoria. Její kamarádka. Ta mi podlehla, stejně jako ostatní. Jen tahle se cuká. Myslí si, že odolá? Oh, shawty...nevíš co jsi začala.
Hlavně nechápu jak mohla vlézt do postele Tomovi. Idiot a střídač holek, který je snad větší než já. A to jak schválně zavrtěla zadkem? Myslí si, že nevím jaký tyhle holky jsou? Naoko čistý víly a přitom. Chce provokaci, má ji mít.
,,Už půjdu," zamrmlala na chodbě a já si sundal tričko. ,,Uvidíme se zít-" vyšel jsem z pokoje a ona se zasekla v řeči. Sledovala moje odhalené tělo, ale okamžitě se z transu probrala. Neumí tak dobře hrát. Otočila se a rychle chtěla odejít, chytil jsem ji za ruku a natlačil ji na zeď. Šokovaně mě pozorovala a nasucho polkla.
,,Co to děláš?" zeptala se nakřáplým hlasem a já se ušklíbl. Došla slova?
,,Ani nevíš o co přicházíš," zamrmlal jsem a jemně ji políbil pod čelist a ke koutku rtů. Přerývavě dýchala, přesně podle plánu. ,,Chceš mě, přiznej to," dodal jsem a moje ruka putovala po jejím stehně, které jsem jemně zmáčkl. Rty jsem jí jezdil po bradě a schválně se vyhýbal rtům. Váhavě položila ruce na moje ramena a přitáhla si mě k sobě ještě blíž. Líbila se mi když mi byla takhle blízko.
Její nehty mi přejížděly přes záda a následně mi začala obkreslovat břišní svaly. Políbila mě na krk a rychle nás otočila. Využila situace a opřela mě o zeď.
,,Nejsem hloupá, Justine," zamrmlala mi tiše u obličeje a kousla se do spodního rtu. ,,Taky si umím hrát." zakončila tuhle naši hru a odešla. Ještě teď jsem to rozdýchával. Sakra, tímhle ji chci víc a víc.
x x x
• Tadaaa ♥ Jsem z tohohle příběhu hrozně nadšená a doufám, že se stejně líbí i vám! :)
• Každopádně děkuju za votes a komentáře, ani nevíte jak to dokáže potěšit ♥
• A teď abych řekla tu nejhlavnější věcičku - zítra odjíždím k moři, takže tu nebudu dva týdny. Tím pádem nebudou ani části, pokusím se nějak vysvětlit mamči aby nějakou část publikovala, protože je mám předepsané, takže pokud to vyjde, tak bude CSD :) Ale nic neslibuju, uvidíme jak to dopadne :D Užijte si víkend ♥
ČTEŠ
Or nah? ❌
Fanfiction,,Hey, shawty." ••• I'mma make you scream my name, I'mma make you glad you came.