03.

505 43 2
                                    

Ráno jsem se probudila dříve jak budík, což mi dodalo čas na víc. Vstala jsem a zavřela se v koupelně kde jsem si dopřála uklidňující sprchu. Poté co jsem byla hotová jsem se nalíčila a vlasy si jen rozčesala. 

V pokoji jsem se oblékla do úzkých džínů a tílka a zkontrolovala čas. Jelikož jsem zjistila, že nestíhám, tak jsem rychle seběhla dolů, popadla jablko a s ladnou otočkou to obkroužila okolo táty. Oblékla jsem si bundu a se zakousnutým jablkem v puse jsem na něj zamávala. Odemkla jsem auto, nastoupila a vyrazila do školy. Bože, dej mi sílu.

***

,,No, ahoj." ozvalo se za mnou a já s leknutím vrazila do skříněk. Otočila jsem se za dotyčnou osobou a zamračila se.

,,Co chceš?" zeptala jsem se a čekala na jeho velice inteligentní odpověď.

,,Jak je?" usmál se a skousl si ret. Vážně tohle na někoho zabírá?

,,Fajn," odmlčela jsem se a pokračovala v chůzi. ,,Teď, jestli dovolíš, tak musím na hodinu." dodala jsem a odcházela od něj rychlým krokem pryč. Kretén.

Přišla jsem do třídy a rozhlédla se. Posadila jsem se úplně dozadu a čekala a příchod vyučujícího. 

,,Ahoj, kuřačko." ozvalo se vedle mého ucha a já s leknutím nadskočila. Brunetka se širokým úsměvem čekala na odpověď. Haha, skvělý.

,,Ahoj." pousmála jsem se a ona si přisedla. Nač se ptát, žejo.

,,Jsem Victoria. Promiň, neseděl tu nikdo, ne?" pousmála se a pozorovala mě velkýma hnědýma očima. Vypadala jak modelka. 

,,Phoebe a ne, neseděl." řekla jsem a usmála se. Jsem blbá.

,,Takže, co vidíš, když se rozhlédneš?" zeptala se a rozhodila rukama. Hodně gestikulovala, jak jsem tak pozorovala. Asi raději poblíž ní nebudu mít pití. 

,,Kretény." řekla jsem přesně v tu dobu, když vešel ten blb.

,,Páni," otevřela překvapeně pusu. ,,Učíš se rychle, holka!" řekla vesele a plácla mě po rameni. Uchechtla jsem se a uvědomila si, že možná bude fajn tu mít alespoň kamarádku, která má stejný názor.

Vešel učitel. Mladý učitel. Sexy učitel. Victoria se vedle mě napnula a uhnula očima, když si ji učitel přeměřil pohledem.

,,Co tak nervózně?" zeptala jsem se a ona začala konečně normálně reagovat.

,,Eh, to tím jeho pohledem." zacukrovala a pohodila hlavou k učiteli. Zakývala jsem hlavou a otevřela si sešit.

,,Nová studentka? Marshall?" porozhlédl se po třídě a já protočila očima. Ah, myslela jsem, že se tomu vyhnu.

Váhavě jsem zvedla ruku a on se pousmál. Pokýval ať jdu za ním a proto jsem chtě, nechtě šla.

,,Představíš se?" zeptal se tišeji, když mi podával zadání na doma.

,,Musím?" nadzvedla jsem obočí a on se uchechtl. Zavrtěl hlavou a já si šla okamžitě sednout na místo. Nesnáším stát před všemi těmi lidmi.

Hodina utekla rychleji. Teda aspoň rychleji, než jsem čekala. Nechala jsem den dojít přesně stejně nudným způsobem, jakým začal.

,,Nechceš se mnou zajít do Hardee's? Všichni tam po škole chodí." usmála se na mě vysoká brunetka a já se pousmála a pokývala hlavou. No co, přece nebudu věčně doma.

Dorazily jsme do Hardee's a zvoneček nade dveřmi zapříčinil náš příchod do kavárny, nebo co to přesně bylo. Posadily jsme se k prázdnému stolu a hned jak přišla číšnice, tak si každá něco objednala. 

,,Takže, proč ses sem vlastně přestěhovala?" zeptala se a napila se brčkem jahodového milkshaku. 

,,Vlastně jen kvůli tátovi a jeho práci." odpověděla jsem jednoduše a sledovala její reakci.

,,Páni," odmlčela se a poposedla. ,,A líbí se ti tady?" zeptala se s otázkou v očích.

,,Nemůžu se rozhodnout jestli jo, nebo ne. Takže zatím ti na to odpovědět nemůžu." uchechtla jsem se a Victoria se zasmála.

,,Dobře, budu si to pamatovat a brzo se zase zeptám." zakončila tohle téma a já se pousmála. Divný.

S cinknutím se otevřely dveře a já nepatrně vzhlédla. Protočila jsem očima, když se na mě osoba usmála. Je zvláštní cítit nenávist k člověku, kterého znáte jen pár dní? 

,,Ahoj, princezno." ozvalo se vedle mě a já se ušklíbla.

,,Nazdar." odsekla jsem a upila ze své ledové kávy.

,,Ale notak, shawty. Nebuď zlá." zamrmlal a uculil se. 

,,Co kdybys šel balit jinou a mě nechal prostě bejt?" zeptala jsem se s ironickým úsměvem na tváři.

,,Vyspi se se mnou a nechám tě bejt." řekl a já na něj vykulila oči. To snad nemyslí vážně.


+++

Ježiš, miluju tenhle příběh! :D Bude to ještě sranda..

A hrozně bych chtěla poděkovat za takový ohlas u BET. Jste vážně super:) ♥




Or nah? ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat