Myslím, že bych rozhodně nebyla tak naštvaná, kdyby mě nebudil budík, který pořád nechtěl přestat hrát. Nakonec jsem to vzdala a vstala ze své vyhřáté postele. Šla jsem do koupelny kde jsem si udělala culík a dopřála si patřičnou hygienu. Nakonec jsem seběhla dolů po schodech a zjistila, že jsem doma sama.
Promiň, museli jsme jet dneska dřív do práce. Přijedeme až pozdě večer, nečekej na nás.
Pusu, táta.
Přečetla jsem vzkaz nahlas a nakonec ho položila zpátky na linku. Povzdechla jsem si a po vypití kafe a snídaně jsem se vrátila zpátky nahoru, kde jsem se oblékla a potom opustila i s taškou dům, který jsem zamkla. Nastartovala jsem auto a jela ke škole. Na parkovišti byla skoro celá škola. Skupinky se volně procházeli a já se po zaparkování auta zhluboka nadechla. Na Justina jsem neměla ani náladu, proto jsem protočila očima když zaklepal na okýnko spolujezdce. Vzala jsem si tašku na rameno a vystoupila. Zamkla jsem auto a zamračila se na něj.
,,Co?" zamumlala jsem po jeho nekonečném zírání a prošla okolo něj směrem ke škole. Dohnal mě a vyrovnal se mnou krok.
,,Dneska ti to fakt sluší, shawty," zaculí se a já se na něj podívám s pobaveným výrazem a zvednutým obočím.
,,Páni, ty to fakt nevzdáš?" zasměju se a pokračuju v cestě. S úsměvem zavrtí hlavou a zapálí si cigaretu. Nechám to být a jdu dovnitř do budovy. Ještě se otočím a uvidím jak už jsou okolo něj jeho kamarádi a on vyfukuje kouř. Je sexy. Moment, Phoebe. Co jsi to teď řekla? Dala jsem si imaginární facku a zastavila se u skříňky.
,,Ahoj!" vypískl vedle mě holčičí hlas a já se zamračením skřínku zavřela. Ah, kouřící holka. Moment, to znělo divně. Myslím tu holku, co po mně první den chtěla cigaretu.
,,No ahoj," usměju se a její výraz se změní na překvapený. Přejedu si ji pohledem a přehodím si tašku přes rameno. ,,Potřebuješ něco?" zeptám se po chvilce ticha a ona se doširoka usměje.
,,Všimla jsem si, že se tu moc s nikým nebavíš," začne a já se uchechtnu. Pokývám hlavou a čekám než z ní vypadne něco dalšího. ,,A řekla jsem si, proč to nenapravit? Jsem Abby," doširoka se usměje a já na ni šokovaně zírám.
,,Hele, Abby," začnu a pousměju se. ,,Já tohle nedělám. Často se stěhuju a opravdu nemám v plánu se tu potom s někým loučit a vidět dotyčného smutného, jenom proto, že jsme kamarádi a já se stěhuju na druhej konec země." vysvětlila jsem a s úsměvem ji obešla.
,,Ale já to risknu, seš v pohodě a já bych dala cokoliv za to mít takovou kamarádku." protočí očima a jde stejným krokem zároveň se mnou. Má pravdu, jsem tu ztracená jako štěně. ,,A navíc se teď přece stěhovat nebudeš, ne? Dneska tě seznámím s víc lidma, je párty!" zajásala a vzala mě za ruku a táhla po chodbě. Je neodbytná. Až moc.
-
,,Párty ve všední den?" zeptala jsem se do telefonu a stála před zrcadlem. Dělala jsem na sebe obličeje a uchechtla se sama nad sebou.
,,Jo! A buď ready v 8, vyzvednu tě. Zatím, Phoebe." ozve se z druhého konce a se pousměju a típnu to. Skvělý, je pět, tak se jdu už umýt, aby se neřeklo.
Když jsem byla hotová, tak jsem se ještě nalíčila a vyfénovala si vlasy. Chvilku jsem se rozhodovala, jestli si mám vlasy vyžehlit, nebo navlnit. Nakonec vyhrála druhá možnost a tohle všechno mi překvapivě trvalo jen dvě hodiny. Jsem na sebe pyšná! Teď jsem si jen rychle oblékla proužkované tričko, které jsem zastrčila do černých úzkých džínů, tenisky a pro případ větší zimy si ještě vzala koženou bundu. Uslyšela jsem venku troubit auto, což bylo mé znamení. Naši nejsou doma, ale nechala jsem vzkaz, že budu u kamarádky pracovat na projektu. No co? Co oči nevidí, to srdce nebolí, ne?
,,Páni, sluší ti to," vyhrkne Abby a usměje se. Když se na ni už připoutaná otočím, nemůžu uvěřit vlastním očím. Je to strašně krásná holka, ale teď když se na ni divám takhle vyfiknutou - nepoznávám ji. A závidím.
,,To spíš tobě," uchechtnu se a ona se zavrtěním hlavy nastartuje a projede pár bloků ode mě. Mohla bych to dojít i pěšky, ale je fakt, že by to byla tak hodinka cesty. Zastavila a mě samotnou překvapilo, kolik tu bylo lidí. Je středa, ale očividně je to těm lidem jedno. Na trávníku už ležela nehybná postava, takže jsem ji musela překročit a společně s Abby vkročila do toho blázince.
,,Čaau kočky," ozvalo se za námi a když jsme se otočily, kluk přepadl přes zábradlí na trávu. Zasmály jsme se a pokračovaly v cestě. Nic se mu stát nemohlo, nebylo to vůbec vysoko. Vešla jsem do davu a Abby mě cestou šťouchala do zad a popoháněla přímo k 'baru'. Abby mi nalila víno a sobě taky. Dohodly jsme se, že nebudeme pokoušet naši výdrž a když ráno vstáváme, tak zůstaneme u pár skleniček a samozřejmě nebudeme míchat.
Můj pohled se zastavil na Justinovi, který mě pozoroval a mezitím se vždycky napil ze své osobní flašky, kde mu toho už moc nezbývalo. Takže si myslím, že ten už měl určitě dost. Nepletla jsem se. Doklopýtal za námi a pokusil se o úsměv. Místo toho škytl.
,,Nová balící technika, Bieber?" zeptala se Abby a ušklíbla se. Justin se na ni otočil, jelikož se pořád díval na mě a přimhouřil oči. Ujela mu noha a můj reflex ihned vystřelil a já ho podepřela. Položila jsem skleničku a nakonec i přes Abbyino rozmlouvání ho vedla nahoru do pokoje.
,,Tak jo ožralo," hodím ho na postel a namáhavě vydechnu. ,,Bože, uf." narovnám se a přejedu ho pohledem. Poposedl si a zářivě se na mě usměje. A mně to začíná docházet. ,,Ty nejseš opilej, že ne?" založím si ruce na prsou a zatnu čelist. Usměje se ještě víc a pohladí mě po noze.
,,Jsi zlatíčko, Phoebe," uculí se a já protočím očima. ,,Chtěl jsem vědět, jestli ti na mně záleží," pokrčí rameny a já vykulím oči.
,,Jasně že jo! Mě záleží na hodně lidech a jestli sis myslel, že bych tě nechala na zemi, tak se pleteš," rozhodím rukama a propaluju ho pohledem. Zasměje se a vstane. Stojí přímo naproti mně. Blízko.
,,Musel jsem se ujistit, než náš vztah posuneme dál, shawty." zašeptá a začne se přibližovat. Chytnu ho za ramena a tím ho od sebe odstrčím.
,,Wow, cože?" zeptám se šokovaně a zvednu obočí. ,,My nemáme žádnej vztah, nikdy bych s tebou nic neměla. Ty jsi vážně..kus debila!" vyjeknu když mi chce dát znovu pusu a strčím ho silněji, takže dopadne na postel. Protočím očima a odejdu z pokoje za Abby.
ČTEŠ
Or nah? ❌
Fanfiction,,Hey, shawty." ••• I'mma make you scream my name, I'mma make you glad you came.