Stála jsem na školní chodbě a doširoka se usmívala na Victorii, která mi povídala o svém zbytku večera v klubu. Jsem šokovaná. Tohle se vážně neděje jen tak.
,,Takže se vlastně nic moc nestalo," zakončila svůj příběh a já se lehce zamračila.
,,Nic moc? Vyjela jsi po našem učiteli!" zvýšila jsem hlas a Victoria na mě sykla a zacpala mi pusu. Protočila jsem očima a rozhodila rukama.
,,Nevyjela jsem po něm," odmlčela se a lehce kývla hlavou na stranu, čímž jsme se daly do kroku. ,,To on vyjel po mně,"
,,Bože můj," zašeptala jsem a zrychlila. Jemně mě chytila za ruku a otočila k sobě čelem.
,,Slib mi, že to nikomu neřekneš,"prosila pohledem a já si povzdechla. Samozřejmě, že bych to nikomu neřekla. ,,Stejně se nic nestalo, jen mi dal pusu," zamrmlala neslyšně a já přimhouřila oči.
,,Promiň, asi jsem se přeslechla. Cože?!" vyjela jsem a doširoka otevřela oči. Zkřivila obličej a přimhouřila oči. Vydala se do třídy a já tam pořád jen šokovaně stála. To si dělá srandu.
Vešla jsem do třídy a sedla si k ní do lavice. Pořád jsem nemohla udýchat to, že políbila našeho učitele na matiku. Vešel do třídy a zářivě se usmál jako vždycky. Nemohla jsem říct, že by nevypadal jako Bůh z časopisu, ale stejně.
,,Ahoj, shawty." ozvalo se za mými zády když jsem stála otočená ke skříňce. Uchechtla jsem se a otočila se k němu čelem.
,,Páni, poprvé co na mě od posledně mluvíš," řekla jsem s údivem a zvedla obočí. Ušklíbl se a ukázal na mě prstem.
,,Musím říct, že to bylo geniální. Už dlouho jsem tohle nezažil," pokrčil rameny a přiblížil se blíž ke mě.
,,To že ti holka nedala?" zasmála jsem se a opřela se o skříňku zády protože se přibližoval čím dál tím víc.
,,Ne, že mě nějaká takhle okouzlila," zašeptal mi u obličeje a já pootevřela pusu. Zrychleně jsem dýchala a snažila se ignorovat ten fakt, že mám husí kůži. ,,Dneska tě někam vezmu, stačí mi jedno odpoledne," řekl a poodstoupil.
,,Jedno odpoledne na co?" zeptala jsem se pořád vyvedená z míry.
,,Na to, že se do mě okamžitě zamiluješ." usmál se - povrchně, tak jako vždycky.
,,To pochybuju," odsekla jsem a zamkla skříňku. Narovnala jsem si učebnice, které jsem držela v ruce a ignorovala vibrující telefon v zadní kapse.
,,Ve tři, viď?" zvedl obočí a já protočila očima. Bral to jako souhlas, protože jeho tvář ovládl nefalšovaný úsměv.
Bylo 15.01 a já stála před školou s telefonem v ruce připravená kdykoliv volat Tomovi. Vedle mě zastavilo černé sportovní auto a já sebou trhla. Otevřely se dveře u spolujezdce a já překvapeně zamrkala. Nastoupila jsem a podívala se na jeho tvář, která se dívala upřeně na cestu.
,,Proč na mě zíráš?" zeptal se s náznakem pobavení v hlase. Pootočila jsem hlavu a začala se dívat upřeně na cestu.
,,Nezírám!" odsekla jsem a založila si ruce na prsou. Periferním viděním jsem si všimla, že mě chvilku pozoroval s úsměvem na rtech, zatímco jsem hrála nedobytnou.
,,Nemusíš se za to stydět, shawty," zamrmlal konečně a opět se díval před sebe. Zvedla jsem obočí a opět k němu otočila hlavu.
,,Za co se nemusím stydět?" zeptala jsem se nechápavě a rozhodila rukama. Zasmál se a rychle se na mě podíval a zase otočil hlavu zpátky na cestu.
,,Za to, že na mě zíráš. Taky se na tebe rád koukám," odpověděl a ušklíbl se. Nelíbila se mi tahle konverzace.
,,Co děláš?" opět jsem rozhodila rukama a celá se otočila čelem k němu. Stiskl volant silněji a sjel ze silnice. Začala jsem se bát.
,,Potřebuju teď prostě," odmlčel se a podíval se na mě. Šokovaně jsem se na něj dívala a nemohla uvěřit tomu co dělá. ,,Potřebuju s tebou mluvit."
,,Nebudeme se spolu o ničem bavit," odsekla jsem a odpoutala si pás. Vystoupila jsem z auta a práskla dveřmi. Šla jsem směrem k silnici a začala stopovat. Bylo fuk, že tu auto projelo jednou za deset hodin, nebudu tu s ním.
,,Tak proč jsi jela? Hm?" vyjel na mě a za loket si mě přitáhl k sobě. Zírala jsem mu do očí neschopná mu něco odpovědět. ,,Protože mě chceš." dodal a já se rozesmála.
,,Co to meleš? Nechci tě!" vyjekla jsem když mi stiskl ruku silněji než pravděpodobně chtěl. Okamžitě mě pustil a já si třela zarudlou ruku.
,,Lžeš sama sobě, Phoebe." zamrmlal a povzdechl si. ,,Nikdo jinej mě neodmítá, tak proč sakra ty jo?" křikl a kopl do kamínků na zemi.
,,Odvez mě domů," zašeptala jsem a dívala se do země. ,,Prosím." dodala jsem a on si šel místo odpovědi sednout do auta. Posadila jsem se na sedadlo spolujezdce a celou cestu zpátky byla ticho. Zavezl mě až před dům, kde vypnul motor a po hodině ticha se ke mě otočil.
,,Promiň, nevím co to do mě vjelo," řekl a podíval se na mě. Pousmál se. Upřímně. To je poprvé.
,,Máš pravdu," zašeptala jsem a podívala se na svoje boty. Nechtěla jsem vidět jeho překvapený obličej.
,,Cože?" uchechtl se a zvedl obočí.
,,Chci tě, ale budu s tou touhou napořád bojovat, protože nejsem tak pitomá abych se s tebou vyspala."
Vystoupila jsem z auta a rychlým krokem šla k domu. Zavřela jsem za sebou dveře o které jsem se opřela a zhluboka dýchala. Kurva.
ČTEŠ
Or nah? ❌
Fanfiction,,Hey, shawty." ••• I'mma make you scream my name, I'mma make you glad you came.