Tutan tahminim kızın yaşadığı ancak gerçektende çok fazla kan kaybettiğiydi . Kız yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu . Bu gerçekten çok üzücüydü . Kızı görür görmez yanına atılarak bıçak saplanmış bacağına kafamdaki bandanamı bağlayarak kanı birazda olsa durdurmaya çalıştım . Ardından Caroline 'a dönerek '' Bana yardım etmelisin . Onu kaldırıp dışarıdaki ambulansa götürmeliyiz . '' dedim . Caroline dona kalmıştı . Yine de bana yardım etmek için yere eğildi . Bu sırada kızın şuuru kaplıydı . Bir şeyler sayıklıyordu . Caroline ile birlikte kızı dışarıya çıkartmak için kızın kollarından tutarak kapıya çektik . Kapıyı açtığımızda karşımızda o adamın olduğunu fark ettik . Caroline ve ben fark etmeden çığlık atmaya başlamıştık . O sırada adamın arkasında polisler belirdi adam polisleri görünce hızlı bir manevra yaparak az önce çıktığımız sınıfa koştu . Düşüncelerime göre de orada ki camdan kaçmayı başarmıştı . Polislere bir yaralı olduğunu ve çok kan kaybettiğini söyledik . Onlarda hiç zaman kaybetmeden dışarıda ki sağlık görevlilerini içeriye çağırdılar . Sağlık görevlileri kızı almak için içeriye geldiklerinde kız ne yazık ki ölmüştü . Hem de benim kucağımdayken . Hocalar o gün okulun olmayacağını anons ederek öğrencileri evlerine yolladılar . Biz ise Caroline ile görgü tanığı olarak karakola gitmek zorundaydık . Karakola gidip ifademizi verirken sınıfta olanlardan bahsetmemiştik . Kızın öldüğüne gerçektende üzülmüştüm oysa ki daha kızı bile tanımıyordum . Karakolda ifademizi verdikte sonra Caroline beni yalnız bırakmak istemediğini söyledi . Hem de peşimde bir katil varken . Bana kıyafetlerimi alıp onlara gitmemi teklif etti . Ben de korkuyordum . Sonuçta ölebilirdim . Tamam diyerek eve kıyafetlerimi almaya gittim . Eve tek girmek istemiyordum . Bunun için onu benimle gelmesi için eve çağırdım . Eve girdiğimde bir şeyler ters gidiyordu . Birden yukarıdan bir şeyin kırılma sesi geldi . Caroline ile birlikte dışarıya çıktık . Galiba o yani katil şu an evimdeydi . Polisi arama için telefonu çıkarttım . Polisler geldiler ve evi aramak için içeriye girdiler . Hiçbir şey bulamamışlardı . Evden çıkarken bir polisin elinde küçük bir kedi vardı . Onu bana uzatırken '' Sadece bir kedi hanımefendi . Birde üst katta kırılmış bir vazo . Camınız açıktı . Sanırım bu yavru kedi oradan girerek vazonuzu devirmiş . Lütfen bir dahaki sefere bizi çağırmadan evde birisinin olduğuna emin olun . İyi günler . '' dedi . Bende bu lafın üzerine '' Üzgünüm memur bey . Bir dahaki sefere eve girdiğimde eğer bir ses duyarsam sizi aramadan önce ilk işim pisi pisi demek olacak . Size de iyi akşamlar . Teşekkürler . '' dedim . Ve tatlı bir gülümseme takındım . Polis birazcık sinirlenmişe benziyordu . Her neyse sonuçta artık katilin evimde olmadığından emindim . Caroline ile birlikte içeriye girerek üst kata çıktık . Sanırım artık bir kedim olmuştu . Dolabımın üstünden çantamı alarak kıyafetlerimi koymaya başladım . Alt kattan buzdolabını içinden kedi için bir şişe süt alıp onu da çantama koydum . Son olarak kediyi kucağıma alıp evin kapısını kilitledim . Artık Caroline ' a gitmeye hazırdım .
...
'' Eee ne yapıyoruz ?''
'' Ben sadece yatmak istiyorum . Zor ve yorucu bir gün geçirdik . Bence sende yatmalısın.
'' Hadi ama Alex oyun bozanlık yapma . Her gün bizde kalmıyorsun . Hem annemlerde dışarıda . Lütfen sadece bu günlük .''
'' Tamam . Ama lütfen yorucu bir şeyler yapmayalım .''
'' Tamam sen öyle diyorsan.'' dedi . Ve gerçekten sinir bozucu bir gülümsemeyle bana baktı. Galiba haince bir şeyler planlıyordu . Birden bire :
'' Evet buldum.'' dedi . Ne bulduğunu sorarcasına ona baktım. Ardından :
'' Sorun geliyor . Hazır mısın ? ''
'' Evet . Gerçekten çok merak ettim ne soracağını .''
'' Neden kimseyle çıkmıyorsun ?''
'' Bunun nedenini zaten biliyorsun .''
'' Ve sende benim buna inandığımı mı düşündün ? Ahh beni gerçekten hiç tanıyamamışsın Alex .''
'' İster inan ister inanma Caroline . Gerçek bu . Kendime göre birisini bulamadığımı düşünüyorum . Sonuçta babamın anneme yaptıklarından sonra bütün erkeklerin aynı olduğuna kanaat getirdim . Yaa ben gerçektende yorgunum . Yarın tekrar konuşuruz . Ama şimdi yatıp uyumak istiyorum . Yoksa beni yarın okul için kaldırırken işin zor olacak .
'' Şimdilik kurtulmuş olabilirsin Alex . Ama bu son bir dahakine kurtulamayacaksın. İyi geceler.''
Evet şimdi ortam daha sessizdi . Uyumak için yorganı üstüme çektiğimde kedinin açık olan camdan çıktığını gördüm . Ancak yerimden kalkacak halin dahi olmadığı için ve kendi doğal ortamında yaşamasının daha iyi olacağını düşündüğüm için onun gitmesine izin verdim. Daha sonra uykuya daldım .
...
Gözlerimi açtığımda kedi tam karşımda oturuyordu . Caroline yatağında yoktu . Kahvaltıyı hazırladığını düşünerek aşağıya indim . Kedi ben nereye gidiyorsam oraya geliyordu. Sanki benim gölgemdi . Eğilerek onu kucağıma aldım ve incelemeye başladım . Gözleri çok güzeldi adeta bir insanın gözleri gibiydi . Ben kedinin gözlerine odaklanmış mutfakta dururken Caroline dış kapıdan içeriye girdi . Elinde gazete ve ekmek vardı . Anlaşılan ben uyanmadan markete gitmişti . Kediyi yere bırakarak ellerimi yıkamak için musluğu açtım . Caroline yanıma gelerek yüksek bir sesle :
'' Günaydın uykucu.'' Dedi. Caroline bana sabahları hep böyle seslenirdi.
'' Günaydın .''
'' Dünden bu yana nasılsın ?''
'' Nasıl olabilirim ? Dün rüyamda olan olayların bize de olduğunu gördüm . ''
'' İşte şimdi gerçekten saçmaladın . ''
'' Neden saçmalayayım ? Dün sende duydun Caroline . Adam benim adresimi verdi .''
'' Ama benimkini değil ? Şimdi bunları bırakalım da kahvaltı hazırlayalım .Yoksa yine okula aç gitmek zorunda kalacağız . ''
'' Tamam . Ama bunun üzerinde durmamız lazım sonuçta o bir katil . İki kişiyi gözünü bile kırpmadan öldürdü . ''
'' Omlet sever misin ?'' diye sordu konuyu değiştirmek istercesine.
'' Kesinlikle .''
'' Hımm o zaman doğru arkadaşın evindesin . Çünkü süper omlet yaparım .''
'' Görelim bakalım.'' dediğim sırada telefonum çaldı . Ekranda yabancı bir numara vardı. Biraz tereddüt içerisinde çalan telefonu açıp kulağıma doğru götürdüm. '' Evet benim . İnanamıyorum . Tamam hemen geliyorum Memur Bey . '' dedim ve telefonu kapattım . Caroline bana meraklı bakışlarla bakıyordu . Gerçekten çok şanssız birisiyim diye düşündüm .O sırada kedi tekrardan açık olan camdan dışarıya çıktı ve gitti . Yine aç gitmek zorundaydım okula . Çünkü başım beladaydı.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bölüm hakkında yorum yaparsanız. Ve yazım hataları varsa söylerseniz sizler için hikayeyi daha güzel hale getirebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18' imden Sonra Ben
AdventureKendini okumaktan alamayacaksın !!! Aşk , tutku ve fantastik üçlüsü bir arada . Üniversiteye yeni başlayan bir kızın hikayesi . Peki ya sevdiği çocuk kim ? Oku ve gör .