Sonunda '' Teşekkürler '' diyiverdim.'' Eee ailenle birlikte mi taşındınız ? '' Sorum yüzünü ekşitmesine sebep olmuştu. Bir süre duraksadıktan sonra :
'' Hayır. Ben yaklaşık dört senedir onlarla birlikte yaşamıyorum. En da iki sene önce bir festivalde gördüm '' dedi ve yutkundu. Sanki boğazıma yumruk inmiş gibi hissettim. Onu üzmek istememiştim. Hem de hiç. Daha sonra :
'' Artık ben gitsem iyi olacak. Sonra görüşürüz '' dedi ve benim bir şey dememi beklemeden arkasını dönüp hızlı adımlarla uzaklaştı. Kapıyı kapattım ve içeriye girdim. Sisi :
'' Yeni misafir demek. Şirinmiş '' dedi ve bana yarım ağız gülerek göz kırptı. Bu harekette uzman gibi görünüyordu. Gözlerimle Adam 'ı aradım ama salonda değildi. Mutfakta olabilirdi veya lavaboda.
'' Evet artık çıksak iyi olacak '' dedim. Hızlı bir şekilde tezgahtan çantamı alarak kapıya yöneldim. Ancak arkamı döner dönmez Adam 'a çarptım. Taş gibi sertti. Sadece birkaç salise de olsa kaslarının gerildiğini hissedebilmiştim. Kafamı kaldırarak suratına baktım. Yüzünde çok sinsice bir gülüş vardı. Kendimi çarpmanın etkisiyle öyle gülümsediğine ikna ederek geri çekildim ve özür dileyerek tekrar kapıya yöneldim. Yanından geçtiğim sırada kolumdan hafifçe kavrayarak kulağıma eğildi. Sessiz bir şekilde '' Bir daha ki sefere daha dikkatli ol '' dedi. Ses tonu beni uyarmak yerine daha çok alay eder gibiydi. Ve yüzünde de hala aynı gülümsemesi vardı. Anlaşılan çıkıyoruz, diye devam etti. '' Evet '' diye karşılık verdi Caroline. Sırayla herkes arkamdan dışarıya çıktı. En son ben de kapıyı kilitleyerek Caroline 'nın arabasına bindim. Ben henüz kendime bir araba alamamıştım. Ama en kısa zamanda almam gerektiği kararını her zaman kendime hatırlatıyordum.
...
Okulda garip bir sessizlik vardı. Biraz da olsa ürkmüştüm. Bunu diğerlerine belli etmeden adımlarımı yavaşlattım. Caroline bende ki farklılığı hemen anlamışçasına koluma girerken '' İyi misin ?'' diye sordu. Kendimi iyi hissediyordum ama etrafta garip bir sessizliğin olması beni ister istemez rahatsız etmişti. '' Ben iyiyim. Sence okul niçin bu kadar sessiz ?, diye sorduğum anda Caroline kısık seste bir kahkaha atarak bana cevap verdi '' Sence neden olacak. Bugün yeniler için - yani biz - bir parti olacak ve bunun için hazırlık yapılası gerekiyor. Çoğu kişi bahçededir diğerleri ise bunu önemsiz buldukları için okula gelmemişlerdir.
'' İnanamıyorum. Yani bir nevi hoş geldin partisi. Öyle mi ? Soruma Caroline 'nın cevap vermesini beklerken.
Sisi ''Kesinlikle'' diyerek araya girdi. Sesinde ki heyecandan bu partinin onun için önemli bir dönüm noktası olduğu beliydi.'' Benim içinse ... sadece bir hiç ... hep beraber gideriz '' diye devam edince onun çoktan bu partiye hazırlık yaptığını anlamıştım.
'' Benim partilerle pek aram yoktur '' dedim. Ama Sisi 'nin yüzündeki hayal kırıklığını görünce kendimi tutamayarak '' bu seferlik bir istisna olabilir'' dedim. En azından oraya giderek olduğum yerde otursam da gittim sayılacaktı değil mi ?
'' O zaman bugün okul çıkışında alışverişe gidiyoruz. Ve itiraz istemiyorum. ''
'' Parti ne zaman ? '' dedim.
'' Dört gün sonra '' dedi.
Benim yerime Caroline hemen lafa atılarak '' İnanamıyorum '' diye cırladı.'' İşte bu çok güzel oldu.''
'' Başka bir şeyler biliyormuşsunuz gibi düşünen bir tek ben miyim ? ''
'' O gün Alex 'in doğum günü. Ama o bu tür şeyleri sevmiyor. Ona göre insanlar bir kere do-ğarmış.Her doğum gününden önce ona bir parti yapmaya çalışırım ama ne yapar eder bloke edecek bir şeyler bulur. '' dedi. Bunları söylemesi aslında canımı sıkmıştı. Kötü bir niyetle söy-lememiş olsa da yine de bu tarz şeylerden nefret ediyordum. Abartıyı hiçbir zaman sevmemişimdir. Ama benim aksime Caroline hep bayılırdı. Lisedeyken verdiği doğum günü parti-leri o yıl sürekli konuşulan bir konu olurdu.
'' Öyleyse bir şeyler düşünsek iyi olur ikisini de aynı güne sığdırmamız gerekecek'' dedi Adam. Bunu Sisi 'nin ya da Caroline 'nın söylemesini bekliyordum. Adam 'ın doğum günüme ilgi duyması beni ister istemez şaşırtmıştı. Bundan şikayetçi olduğum söylenemezdi. Hatta nedenini bilmediğim bir şekilde hoşuma bile gitmişti. Hepimiz Adam 'a bakıyorduk.Ellerini omuz hizasına kaldırarak. Tamam. Siz bilirsiniz. Ben sadece yardım etmek istemiştim, dedi. Bana kaçamak bakışlar attığının farkına varmıştım. Bunu benim dışımda kimsenin fark etmemesini dileyerek Adam 'a bakmayı kestim. Kızlara döndüm ve '' Şimdiden söylüyorum ben ne parti ne de başka bir saçmalık istiyorum. Yapacağınız bir şey var ise bunu iptal etmeniz gerekecek. ''
'' Söylemiştim '' dedi Caroline. Ancak Sisi 'nin plan yapmaktan vazgeçecek bir hali yoktu.
'' Belki daha önce Caroline 'nın planlarını sabote etmiş olabilirsin.Ama bu sefer karşında daha dişli bir rakip var. Bu benim son sözümdür ve eğer bana engel olmaya çalışırsan vaktini boşa harcamış olursun. '' dedi Sisi ve zevk dolu bir kahkaha attı.
'' Çok abartmamaya dikkat edin! '' dedim. Sonuçta yapacak başka bir şeyim kalmamıştı. Bu konuyu burada kapatarak yolumuza devam etmek için arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Arkamdan geldiklerini ayak seslerinden fark etmiştim. Biraz daha ilerleyince kalbim neredeyse yerinden çıkacakmış gibi çarpmaya başladı. Olduğum yere çivilenmiştim adeta. Midem kelebek akınına uğramış gibiydi. Tam karşımda duruyordu. O da beni fark etmişti.
Önümüzde ki bölüm biraz daha yoğun duyguları içerecek. Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18' imden Sonra Ben
AventuraKendini okumaktan alamayacaksın !!! Aşk , tutku ve fantastik üçlüsü bir arada . Üniversiteye yeni başlayan bir kızın hikayesi . Peki ya sevdiği çocuk kim ? Oku ve gör .