Yine kapıda yaptığı sexi gülüşünü takınarak bana doğru yürürmeye başladı. Tekrar kendime geldim. Eski fikirlerim geri gelmişti. Bu çocuk egosuyla bir bakışta bir insan bile öldürebilirdi. İyice yakınlaştı. Tam yanıma geldiğinde fark ettim ki elinde birkaç parça kağıt tutuyordu. Okulun ilk zamanlarında kim yanında kağıt kalem getirirdi ki? O anda kafama dank etti. O kağıtlar kesinlikle onunla yatmak isteyen kızların numaralarıydı. Bunu öğrenmenin tek yolu sormaktı. Ama tabi ki ona direk sormazdım. Yoksa onu önemsediğimi düşünürdü. Ve bu benim için olayı içinden çıkılmaz bir hal alırdı. En iyisi dolaylı yoldan sormaktı. Benden önce davranarak :
'' Selam Alex.'' Demişti. İnanamıyorum adımı kısaltarak kullanmıştı. Ve yine o kelebekler. Lanet olsun bundan sıkılmaya başladım. Bir cevap vermeliydim.
'' Selam Nick.'' Diyebilbim sonunda. Adam yanıma gelerek suratıma eğildi ve:
'' Ben sınıfa gidiyorum.'' Dedi. Bana neden söylemişti ki. Buna gerek yoktu. Nick 'e baktığımda yüzündeki gülümsemesi silinmişti. Adam yanımdan geçti. Nick 'in yanından geçerken omuz atarak geçmişti. Bunların derdi neydi? Kızlar çoktan gitmişlerdi. Adam da gittiğine göre artık Nick 'le konuşabilirdik.Tam ağzımı açmıştım ki yine benden önce davranıp:
'' Demek bir erkek arkadaşın var?'' dedi. Bunu soru sorar gibi söylemişti. Aslında Adam 'ın bu tavrından sonra bunları düşünmesi oldukça normaldi. Aman tanrım. İyi ki Sisi gitmişti.Yoksa ne düşünürdü.Şu sıralar en son istediğim şey de erkek arkadaş hırsızı görünümüne sahip olmaktı.
'' Hayır. Kesinlikle o benim erkek arkadaşım falan değil. O Sisilya 'nın erkek arkadaşı. Sadece aynı sınıftayız o kadar.Ve belki biraz da korumacı.'' Dedi. Acaba ne düşünüyordu. Biraz daha sorgularcasına bakındıktan sonra tekrar gülümsedi.
'' Hımm. Sevindim. Yani... Seni koruyan bir arkadaşının olması güzel bir şey. Bak ne diyeceğim bugün okul çıkışı bir işin yoksa Mr.Spend 'e gitmek ister misin?'' Şimdi kalpten gidebilirdim. İstemsiz bir şekilde dudağımın kenarı hafif kıvrıldı. Mr.Spend genelde gençlerin eğlenmek için gittikleri bir yerdi. Daha önce Caroline gitmek istemişti.Ama başımı belaya bulaştırmadan bir üniversiteye kabul edilmek istiyordum.
'' Olur. Saat kaçta buluşalım?'' Olamaz az önce olur mu demiştim? Caroline beni öldürecekti. Kesinlikle ani bir fikir vermiştim ve mantık dışıydı.
'' Sana kaç uyar? Ben her an boşum.'' Dedi. Ne demeliydim bilemedim. Onunla ilk buluşmam için çok fazla hazırlıklı değildim. Daha doğrusu hiç hazırlıklı değildim. En aşa üç saate ihtiyacım vardı.
'' Eğer saat sekiz sana da uyuyorsa?''
'' Tabi.'' Dedi. Ve ayrılmak için tam yanımdan geçerken bir anda durdu ve kulağıma eğilerek:
'' Üstüne çok açık şeyler giyme ki gecemizde eğlenebilelim.'' Dedi. Gülerek yanımdan geçti. Resmen o sıcak nefesi içime işlemişti. Ve söylediği şeyden biraz da olsa benden hoşlandığını anlamıştım. Sınıfa girdiğimde henüz zil çalmamıştı.Ders biyokimyaydı.Sırama otururken Adam 'ın gözlerini üstümde hissedebiliyordum. Kafamı kaldırdığımda haklı olduğumu gördüm. Tam gözlerime bakıyordu. Ama bakışı pek arkadaş canlısı değildi. Bir şey söylemesini bekledim ama bir anda tekrar önüne dönerek kafasını masaya gömdü. Madem o bir şey demiyordu o zaman ben derdim.
'' Sen ne yaptığını sanıyorsun Adam?''dedim. Kafasını masadan kaldırarak masum bir ifadeyle:
'' Ne yapmışım Alex?''dedi. Ahh gerçekten sinir olmuştum.
'' Nick 'e omuz atarak geçmek de neyin nesi?''
'' Sadece bir uyarıydı.''
'' Neyin uyarısı?'' İyice sinirlenmiştim. Ve bunu o da anlamıştı.
'' Sence bütün olanlardan sonra hiç tanımadığın birisine güvenmek doğru mu? Bence değil.Hele ki yan komşun taşınır taşınmaz oraya taşınan birisiyse bu kişi. Sen ne dersen de ben o herife hiç güvenmiyorum. Ve aranızda ki tek erkek olarak sizin güvenliğiniz benim için yeterince önemli.'' Sinirlerim biraz daha yatışmıştı. Ama hala ona sinirliydim. Benim yerime karar veremezdi.
'' Pekala sen ne düşünmek istersen düşünebilirsin ama kesinlikle benim işime karışmayacaksın. Bu ak-şam Nick 'le birlikte Mr.Spend 'e gideceğim. Herhalde evde dört kişi kalabilirsiniz?'' Sinirlenme sırası ondaydı.Ama beklediğimden büyük bir tepki vererek masadan kalktı.Hiddetle sınıftan çıkacakken birisine çarptı. Çarptığı kişi Bay Thomson 'dı. Ama Adam aldırış etmeden kenardan geçerek sınıftan çıktı. Aslında bir an onun arkasından gitmek istedim. Sonra bunun onun hatası olduğunu düşünerek kendimi sandalyeye sabitledim. Ders boyunca Nick 'i düşündüm. Hatta bir ara öyle bir dalmışım ki Bay Thomson 'nın bana adımı sorduğunu duymadım. Solumda ki sandalyede oturan Sarah beni kendime getirmişti. Ders bitince kapıda Caroline bitiverdi. Bay Thomson çıkar çıkmaz da yanıma gelerek beni boğmak istercesine bir hareket yaptı. Neden sinirli olduğunu anlamasam da tahmin edebiliyordum.
''Adam'a neler dedin de derse girip Sisiyi kolundan çektiği gibi sınıfın dışına sürükledi?''Tahminim bel-ki doğruydu ama Adam 'ın Sisi 'yi dersten almasını kesinlikle beklemiyordum.
'' Be..Be..Ben sadece..Ahh. Bak ben Nick 'le konuşuyordum. Nick 'e omuz attı. Ve benim işime burnunu soktu.Bende sadece ona bu akşam Nick 'le beraber Mr.Spend 'e gideceğimi söyledim.Ve sinirlenip sınıftan çıktı. Yani benim bir suçum yok.Onun da sinirlenmesini gerektiren bir neden.Tamam anlıyo-rum bizi korumaya çalışıyor ama kesinlikle Nick 'le benim arama girmeye hakkı yoktu.'' Caroline ağzı açık bir şekilde beni dinliyordu. Bir süre sessiz kaldık ve Caroline:
'' Sen ve Nick..Oha. Bana ne zaman söylemeyi planlıyordun?''
'' Dersten çıkar çıkmaz söyleyecektim. Sisi geri gelmedi mi?''
'' Hayır. Adam çok sinirlenmiş olmalı ki sınıfımızdaki hocanın arkasından bağırmasına rağmen dönüp bakmadı bile.''
'' Tamam. Çıkışta eve geleceğim konuşuruz.Ama saat sekize kadar hazırlanmam lazım.Herhalde bana yardım edersin?''
'' Elbette Alex. Ama bana sabah ne konuştuğunuzu söyleyeceksin.''
'' Çıkınca her şeyi anlatırım ama şimdi sadece hava almak istiyorum.''
'' Dersin var mı şimdi?''
'' Hayır ama bundan sonra ki saat var.''
'' Tamam. Benim derslerim bitti ama seni kantinde beklerim. Şimdi hava alman için bahçeye çıkalım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18' imden Sonra Ben
AdventureKendini okumaktan alamayacaksın !!! Aşk , tutku ve fantastik üçlüsü bir arada . Üniversiteye yeni başlayan bir kızın hikayesi . Peki ya sevdiği çocuk kim ? Oku ve gör .