İyi okumalar. Lütfen yorum yapmayı unutmayın.
Derslerim bitmişti ve Caroline 'la birlikte eve doğru gidiyorduk. Adam ve Sisi 'den hala bir haber yoktu. Klara biraz işi olduğunu söyleyip bizimle eve gelmedi. Arabada yol boyunca Caroline bütün derslerimizin aynı olmadığından yakınıp durdu. Diyordu ki ''Eğer bütün derslerimizi paylaşsaydık sen ve Adam arasında geçen olayı görebilirdim.'' Bu lafları gerçektene beni delirtiyordu. Çünkü aramızda neler geçtiğini bütün ayrıntılarıyla en az on defa anlatmıştım. Sonunda eve geldiğimizde rahat bir nefes alarak arabadan indim. Kapıyı açıp içeriye girdik. Ben direk üst kata çıkmak için merdivenlere yöneldim. Henüz merdivenlerin yarısını çıkmıştım ki Caroline bir çığlık koparı verip yerimden sıçramama neden oldu. Az kalsın korkuluğa tutunmasam düşecektim. Kendimi hemen toparlayarak salona gittim. Caroline sırtını duvara yaslamış kesik kesik hızlı nefesler alıyordu. Koltukta Adam ve Sisi oturmuş gülüyorlardı. Anlaşılan Adam 'ın siniri geçmişti. Ama eve nasıl girebilmişlerdi? Onlara henüz anahtar vermemiştim.Yoksa vermiş miydim? Ahh kafam allak bullaktı.Olayı fazla kurcalamamaya karar vererek mutfağa gidip Caroline 'a bir bardak su getirdim. Sakinleşince onu diğerleriyle bırakarak yukarıya çıktım. Daha ne giyeceğime karar vermemiştim.Nick fazla açık giyinme demişti.Önce düş alıp bacaklarımı traş yapmaya karar verdim. Çantamdan telefonu alarak banyoya gittim. Bir saatlik bir operasyon sonunda banyomu bitirmiş, saçlarımı kurutmuş, bacaklarımı tıraşlamıştım. Sırada en zor kısım kıyafet seçmek vardı. Dolabımın karşısına geçerek eleme yapmaya başladım. İlk önce bir etek ve üstüne askılı bluzla kot ceket giydim. Ancak gittiğimiz yer Spend 'di elbette ki dans edecektik ve ben hopladıkça eteğimin kalkmasını istemiyordum.Onun için üstümü tekrar değiştirerek İspanyol paça bir pantolon ve kısa kollu beyaz bir bluz giydim. Bu da benim kalçalarımı daha iri göstermişti. Yaklaşık dört beş denemeden sonra kararımı dar pantolon ve kırmızı askılı bluz da kıldım. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Odadan çıkmadan önce çantama önlem amaçlı biber gazı koydum. Kapıyı açınca tam karşımda Adam 'ı gördüm.Güzel olduğumu gösteren bir hareket yaparak beni geri geri odama sokarak kapıyı kapattı. Bunun doğru olmadığını söylemem lazımdı. Sisi gelebilir ve bizi yanlış anlayabilirdi. Ben bir şey demeden kendisi konuşmaya başladı.
'' Biliyorum bugün okulda yaptığım şey doğru değildi.Ama sorun şu ki eğer sen bir hata yaparsan bundan hepimiz etkileniriz. Ben istiyorum ki bu işten hiç kimseye bir şey olmadan çıkalım. Daha sonra ne istiyorsan kiminle flört ediyorsan edersin. Ama lütfen bu akşam Nick 'le Spend 'e gitme.Eğer ille de gideceksen ben seni engelleyemem ama bazı şeyleri yapmadan bizi de düşün ve öyle yap.''
'' Bu akşam gideceğim. Çünkü ben senin aksine Nick 'in bize yardım bile edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca emin olabilirsin ki Nick için bu şekilde düşünen bir tek sen varsın.''
'' Belki de. Ama bana sorarsan şu durumda kimseye güvenemeyiz.Yine de gideceğim diyorsun.Madem gideceksin telefonunu hep yanında ve açık tutmanı istiyorum. Yani istiyoruz. Senin güvenliğin için.''
'' Sanırım bunu yapabilirim. Bu arada Klara bana ve Caroline 'a işi olduğunu söyledi. Geç gelebilirmiş.''
'' Haberimiz var. Yine de saol.''
'' Artık benim çıkmam lazım. Nick her an gelebilir.'' Dedim. Ve o anda kapı çaldı sanki benim bunu dememi bekliyordu. Adam yavaşça kapıyı açarak odamdan çıktı ve bende onun arkasından çıktım. Aşağıya indiğimde Sisi kapıyı açmış Nick 'le konuşuyorlardı. Nick kot pantolon ve siyah bir kısa kollu tişört giymişti. Tişörtünün kolunun ucundan hafifçe görünen bir dövmesi vardı.Ben merdivenlerin ucuna gelince Sisi 'yle konuşmayı kesip bana bakmaya başladı.O an onu öpmek istiyordum.Onu her gördüğümde böyle hissediyordum.
'' Gerçekten çok güzel olmuşsun Alex.'' Dedi. Bu iltifatı beni mutlu etmişti. Ayakkabı dolabından kırmızı topuklu ayakkabımı aldım. Giyerken bana destek olmak için hafifçe kolumdan tutmuştu. Bana dokonduğu anda kolumdan boynuma kadar yükselen bir ateş hissettim. Bu beni daha da strese sokmuştu. Yavaş adımlarla karşı kaldırımda duran motosiklete doğru ilerledik. Yanına geldiğimizde bana bir kask uzattı. Daha önce motosiklete binmiştim. Ama sürmeden sadece üstünde oturmuştum. Nick gerginliğimi hissederek bana :
'' Daha önce binmediysen bana güvenebileceğini söylemem gerek. Oldukça iyi kullanırım.''Son cümlesinde bana göz kırpmıştı. Bu ona güvenmem için yeterli bir hareket olmuştu.Onda beni kendisine çeken bir şeyler vardı. Sanki bir nevi elektriksel bağ falan. Bu daha önce hiç olmamıştı. Sanırım her ne kadar nasıl olduğunu bilmesem de ona aşık oluyordum. Kaskı takarak arkasına bindim ve bacaklarımı ona doladım. Bunda rahatsız olmuşa benzemiyordu.Hatta eğlenmişe bile benziyordu.O da kaskını taktı ve motoru çalıştırdı. Evimle Spend 'in arası yaklaşık on, on beş dakikaydı. Motorun hızı gittikçe daha da artıyordu. Arttıkça da kafam geriye doğru gidiyordu. Sonunda kafamı onun sırtına yaslayarak kendimi korudum. Rüzgar sesinden hiçbir şey duymuyordum. Ama bana bir şeyler dediğini sırtındaki titreşimlerden anlayabiliyordum. Ama bulunduğum durumdan dolayı hiçbir şeyi umursamıyordum.
On dakika sonra Spend 'deydik. İçeriden çok yüksek müzik sesi geliyordu. Kapıda bekleyen iki korumanın yanından geçerken Nick korumacı bir tavırla elini belime sarmıştı. Kesinlikle bundan rahatsız olmuyordum ama ona kolay lokma olmadığımı göstermem gerekiyordu onun için girer girmez kolundan kurtulmaya çalışarak ona yüzümü döndüm. Yüzünde yine o gülüşüyle kulağıma eğilerek "Bara taraf yürüyelim. Bir şeyler içmem lazım.'' Dedi. Eliyle beni bara yönlendirince çırpınmaktan vaz geçip bara taraf yürüdüm ve bir sandalyeye oturdum. Nick 'de hemen yanıma oturmuştu. Barmen bizi görünce hemen yanımıza gelerek Nick'e karşı saygılı bir şekilde başıyla selam verdi. Buraya sık sık geldiği belliydi.
İçecekleri sipariş ettikten sonra havadan sudan konuşmaya başladık. Oldukça sıradan zaman geçiriyordum. Ama sıkılmıyordum da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18' imden Sonra Ben
AdventureKendini okumaktan alamayacaksın !!! Aşk , tutku ve fantastik üçlüsü bir arada . Üniversiteye yeni başlayan bir kızın hikayesi . Peki ya sevdiği çocuk kim ? Oku ve gör .