Yeni bir bölümle karşınızdayımmm. Hepinize iyi okumalar. Umarım beğenirsiniz ...
♛♕♛♕♛♕♛♕♛♕♛♕♛
"Ahey ahey. " yakına yakına serumu çıkarmaya çalışıyordum. Bu serum ne kadar amaçsız bir şey yaa. Yani ne diye iğneden korkan birisine serum takarsınız ki. Tamam bunu bilmiyor olabilirler. Tamam bunu uyurken yapmışta olabilirler ama bunun girişi gibi çıkışı da var yanii. Harbi lan ben bunu çekiyom da bu çıkmıyor. Niye kimse çıkarmaya gelmedi? Onu geç niye kimse yanıma gelmedi laa?
"Ne zaman uyandın? "
"Euzübillahimineşşeydanirracim Bismillahirrahmanirrahim. Allah'ım sen beni koru. Amin" yanımdan gelen sesle önce çığlık çığlığa kim olduğuna bile bakmadan bir Euzü Besmele çektim. Ardından da duamı ettim. Sonunda kimin konuştuğuna bakmak aklıma geldiğinde kafamı çevirdim. Malum çevirmeden bakamazdım. Gözlerim o kadar da oynak değil.
Uykulu bir Kaan dı. Ohhh be yalnız değildim. Bir an depresyona bile girebilirdim .
"Bana noldu ?" dedim. Çok klişe olmuştu sanki yaa.
"En son ne hatırlıyorsun " dedi bana şüpheyle bakarken. Ve bu bende kötü bir şaka yapma isteği oluşturmuştu. İçimden her zamanki kötü kadın kahkahası atarken dışımdan masum bir sesle " senin kim olduğunu bile hatırlamıyorum desem. Harbi sen kimsin? " dedim. Lan ben amma iki yüzlüydüm. İçimden kötü kadın kahkahası atıp dışımdan masum konuşuyordum.
"Nasıl yaa. Bana şaka yaptığını söyle. Doktor sadece bir çeşit tramva yüzünden o an ne yaşadığını hatırlayamayabileceğini söylemişti"
"Helal bee. 23 harfli bir kelime. 'Hatırlayamayabileceğini' Gerçi en uzun kelime 70 harf. 'muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine' ama olsundu. Sen kendin bir anda söylemiş sayılıyorsun onun için sana 23 harf de yeter" evet üşenmemiş saymıştım ne var ki bunda. Ayrıca şu en uzun kelimeyi ezberleyebilmek için de tam tamına 3 dakika 9 saniyemi harcamıştım lütfen saygı duyalım.
Kaan şaşkın bir şekilde bana bakarken "ohaa lan. Bunu bile hatırlayıp beni mi hatırlamıyorsun? Yazıklar olsun sana. Oysaki en son benim sesimi duymuştun. Çok kırıldım şuan da. " dedi. Ayyy yazık valla yaa . Şuan o kadar masum bakıyordu ki bedenini görmesem küçük bir çocuk derdim. Ama boyu 1.86 gibiydi. Ben 1.68 gibiydim. Aramızda 18 fark vardı. Şimdi siz söyleyin ben buna nasıl çocuk diyeyim.
"Ahahaha . Şaka lan şaka mavyeş gözlü jojuk. Ayıp ediyorsun yani seni nasıl unutiyim" ben bunu dedikten sonra Kaan tek adımda yanıma gelip bana sıkıca sarıldı.
KAAN BANA SARILDI MI?
Sarıldı bana Kaan mı?
Mı Kaan bana sarıldı?
Bana mı sarıldı Kaan?
Tamam şoktan çıkma vaktim geldi de beni iki kat solladı bile. "Sana bir şey olacak diye çok korktum. Iı şey yani korktuk. Hepimiz" Kaan'ın söylediklerinden sonra gerçeklerle yüzleşip yağdırmaya başladım.
"Harbi ben nasıl buraya geldim? Diğerleri derken? Rabia teyzem de burda mı? Asya'yı bensiz dövmediniz değil mi? Beni ordan nasıl çıkardınız? Ve son olarak bugün günlerden ne??? " derin bir nefes verdim. Birden görüntünün kararmasyla bir yere tutunma ihtiyacı hissettim ve Kaan'ın koluna tutundum.
Biliyorum şuan yataktaydım ama hani böyle uyurken birden kendinizi düşermiş gibi hissedersiniz ya. Heh işte bende kendimi yataktan düşçekmiş gibi hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİYASKO
Humor*Kendini övmeyi yaşam felsefesi haline getirmiş *Merdiven korkuluklarından kaymayı her oyundan daha çok seven (totosu kırılsa bile) *Sıcak çikolata' için en büyük kavgaları edebilecek olan *1.68 boyu olan *Pozitif olmadığı zaman içini sıkıntı basan ...