Multimedia; Benim acemice yaptığım karakterlerimiz... 😜
25. Bölümümüze geldik. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar...
😘😍♟♙♟♙♟♙♟♙♟♙♟♙♟
6. Sıcak çikolatımın bitmiş bardağını da masaya bıraktım. Benim içim yanmıştı ama Kaan hâlâ gelmemişti. Kimse aramasın diye kapattığım telefonu açtığımda bir sürü bildirimle karşılaştım. Mesajlara girdiğimde bir Maşallah çekmeden duramadım. Herkes en az 10 tane mesaj atmıştı. Ama Kaan ve Berktuğ'dan mesaj yoktu.
Rabiş teyzemin mesajlarına geldiğimde AMAN TANRIM DİDİM. Ben hayatımda böyle tehditler görmemiştim.
"Gel kız çabuk. Bak 3 e kadar sayıyorum. "
"1"
"2"
"3""Ben sana yapacağımı bilirim. Sen hele bir gel kafanı duvara sürtüp kıvılcım çıkartıp 'yangın var' deyip itfaiyeyi arayıp tazikli su yedirticem"
"Bütün converslerinin bağcıklarını çıkarıp seni boğmak için ip hazırlıyacam"
"Uyurken bütün dantelleri kafana dikicem"
"Gel kız çabukk"
Bir telaşla devamını okumadan mesajlar bölümünden çıktım. Kim bilir daha ne tür canice planlar yazmıştı. Birde bunları yazdıktan sonra benim gelmemi beklemesi de ayrı ironiydi.
Ben burda oturalı 3 saat olmuştu ama hâlâ Kaan'dan ses seda yoktu. Rehbere girip 'mavyeş gözlü jojuk' u buldum ve üstüne basıp aramaya başladım. 3 defa 'dıııt' laması üzerine açıldı.
Bir şey demesini beklemeden ben konuştum. "Kaan nerede kaldın yaa. 3 saat oldu oğlum. Bak 6 sıcak çikolata içtim ve hesabı ödeyecek param yok. Ayrıca seni bekleye bekleye totom uyuştu lan. Artık garsonlar bana gitmem için yalvaracaklar. Piştt ses versene" hafif bir gülme sesinden sonra bir kaç mırıltı geldi.
O sırada kapının açıldığını belirten bir çıngırtı oluştu. Tam kapıya doğru oturduğum için kimin geldiğini kolayca görmüştüm. Kaan dı.
Gülümseyerek bana doğru gelmeye başladı. Bende karşılık olarak ona gülümsedim. Bir dakika lan. Kaan elinde telefon tutmuyor ama benim kulağımdaki telefon hala çalışıyor ve karşıdaki kişi nefes alıp veriyordu. Eğer Kaan burdaysa o zaman benim konuştuğum kişi...
İstemeden ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı. Herkes endişeyle bana bakarken ben şaşkınca telefona bakıyordum. Kaan hızla yanıma gelip karşıma oturdu ve "ne oldu? " dedi. Kafamı belli belirsiz sallayıp karşıdaki kişiyle konuşmaya çalıştım.
"Kimsin sen? "Tabii ki de cevap gelmedi. Kaan hâlâ benden cevap bekliyormuş gibi bakıyordu. Onun için telefonumun ekranını ona gösterdim . Hâlâ anlamazca bakınca "bu senin kayıtlı olduğun kişi" dedim fısıltıyla. Kaan hemen elini ceplerine sokup telefonunu çıkardı. Telefonu yanındaydı . Nasıl oluyordu yaa???
"Bana bak oğlum."
"Sapık mısın Nesin?"
" Sen niye Kaan'ın adıyla kayıtlısın lan? "
" Cevap versene."
" Heyyy götelek" sinirle sıralamaya devam ediyordum. Kaan telefonu almak için elini uzattığı sırada telefondaki kişi her kimse kahkaha atmaya başladı. Ama bir dakika bu kahkaha çok tanıdıktı. Biraz düşündükten sonra gözlerim pörtledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİYASKO
Humor*Kendini övmeyi yaşam felsefesi haline getirmiş *Merdiven korkuluklarından kaymayı her oyundan daha çok seven (totosu kırılsa bile) *Sıcak çikolata' için en büyük kavgaları edebilecek olan *1.68 boyu olan *Pozitif olmadığı zaman içini sıkıntı basan ...