×5.×

392 38 3
                                    

Már csak 10 perc és hat óra. Cal hamarabb jött és a bolt ajtaja előtt várt. Úgy vettem észre ,hogy átvedlett és a haja se olyan kócos. Lefésülte és ettől csak még....Megráztam a fejem ,hogy ne gondolojak rá. Inkább Cloen próbáltam az agyam kattogtatni ,hogy ha ma nem is de majd holnap elhívom randizni és remélem ott lesz a kocsmába ,hogy...el tudjam hívni. Miközben mindent megnéztem ,hogy be van e zárva meg ilyenek nem bírtam ki ,hogy ne pillantsak Calumra. Fekete Skinny stimmel, egy sötétszürke negyed ujjas volt rajta és egy bokacsizma. Viszont ekkor láttám ,hogy cigi van ujjai közt. A szájához emelte majd szívott belőle aztán lassan kifujta a káros füstöt. Gyerekek azt hiszem végem. Hátra mentem ,hogy a hátsó ajtot is leellenőrizzem mikor is észre vettem ,hogy....SZŰKŐS A GATYÁM!!!

-Veled meg mi a túró van?-néztem le magamra. Te jó ég! Azt hittem szét reped a gatyám! Takarni se tudom mert nem elég hosszú a pólóm. De fasza...mondthatom. Egyáltalán mi a faszomra állt fel?

Na mindegy. Inkább előre mentem és előkotortam a kulcsot amivel zárom az egész helyet. Megint megpillantottam Calt az ajtó túloldalán és még egy utolsót szívott majd eldobta a csikket és megtaposta. Megint csak megráztam a fejem majd inkább megindultam és kiléptem az ajtót. Mosolyogva tekintett rám és mikor megfordultam ,hogy bezárjam az ajtót...éreztem ,hogy végignéz rajtam. Kattant a zár majd zsebre vágtam a kulcsot és visszafordultam a srác felé.

-Szia. -szólalt meg.

-Szevassz. Megyünk?-tettem fel a kérdést.

-Persze. Merre laksz?-kérdezte miközben elindultunk előre. Mellettem sétált. Bakancslépteim elnyomták az övéit.

-Ne messze egy lakásba. Egyedül. Szóval most özön időm vam ecsém. Hova megyünk?

-Sör?

-Benne vagyok. Várj. Ashton haverommal szoktunk menni egy fasza kis kocsmába. -igen! Ez az! Legalább ha ott van Cloe akkor nem Calra fokuszál a tekintetem. -Nem hiszem ,hogy neked kiadják a piát. Hány éves vagy?

-18...

-Eh. Majd én veszek neked.

-Miért? Te hány éves vagy?

-21, tesó. Nekem már adnak.

-Rendben. Na de miota dolgozol a boltba?-kíváncsiskodott tovább.

-Vagy két éve azt hiszem. -Adtam neki a választ.

-És, hova jártál suliba?

-Zene suli. Te?

-Én is. Most kezdem majd az egyetemet. Jesszus de nem várom. Akkor gondolom tudsz gitározni is.

-Persze. Imádok. -mosolyogtam mert igaz. Imádok gitározni. -Az a lételemem tesó. Vagyis csak az egyik.

-Mi a másik?

-A baromkodás.-vigyorogtam rá majd megálltam. Ő is de amikor nem számítt rá akkor a hátára ugrottam. Nem hiszem ,hogy számítt erre de aztán csak elröhögte magát. Megfogta a combom alatt és akkor mintha...valami...nem is tudom milyen érzés száguldott volna rajtam keresztül. Nem fogalkoztam vele hanem csak kényelembe helyeztem magam.

-Haver, neked áll a farkad?-kérdezte röhögve miközben elindultult velem a hátán. Nem igazán figyeltem mondandójáa mert...elkábított az a finom illata. Olyan...nem is tudom. A fura meg az ,hogy azt se tudom ,hogy miért érzem az illátát ilyen bódítónak.

-Nem tudom. Áll?-Teljesen el vagyok alélva amit sehova se tudok rakni. Na mindegy.

-Hát...izé...valami a hátamnak nyomódik rendesen.

-Bocsi.-mi van velem az istenit?!?!

-Öhm...jólvan. Merre menjek?

-Jobbra.-motyogtam. De teljesen olyan...fura. Na mindegy.

Nem is figyeltem merre megyünk és azt se mikor valaki megállt előttünk ami miatt Cal is megállt. Aztán az illetőre emelem tekintetem. Pislogok párat aztán csak felröhögök arckifejezésén.

-Ashton! Szija! Mizu?-ugrottam le Cal hátáról majd ökölpacsiztam haverommal aki továbbra is furán méregetett.

-Veled mizu?-bökött fejével Cal felé.

-Oh jaaa! Cal! Ő itt Ash. -mutattam be neki Asht.-Ash ő Calum. -kezetráztak.

-És merre tartotok? Vagyis Calum merre tart veled a hátán? És miért áll a farkad? -zúdította a fejemre Ash a kérdéseit.

-Kocsmába. És...nem tudom.-tagadtam azt ,hogy miért is áll a farkam. Nagyon is tudom de nem akarom bevallani magamnak.

-Cal...elrabolhatom egy kicsit Mikeyt? Köszi.-ezzel csuklón ragadott majd Calumtól egy jó ötven méterre elrángatott. A fiú csak ott állt és zsebrevágott kézzel vizslatta a talajon járkáló hangyákat. -Mesélj csak Cliffo.-tette csípőre kezét mintha csak meg akarna dorgálni.

-Mit kéne mesélnem ecsém?-néztem rá furcsálva.

-Ki ez a srác neked ,hogy ilyen szívek repkednek a fejed fölött amikor ránézel?

-Mi? Csak haver!-dobbantottam egyet "felháborodottan".

-Aha. Én meg buzi vagyok. Szóval?

-Mondom ,hogy csak haver. Most megyünk kocsmázni.

-Jólvan akkor tagadd. -rándít vállat.-Mehetek veletek?

-Nem tagadok semmi. És tőlem ha akarsz.

-Akkor szólj a szerelmednek és menjünk.

-Nem a szerelmem!-vágtam rá durcásan de aztán Cal felé fordultam és elkiáltottam magam.-CAAAAL! JÖSSZ?

...

My Idiot (Szünetel)Место, где живут истории. Откройте их для себя