Ashton még reggel felhívott ,hogy mi újság a csajjal. Elmondtam neki mindet de utánna keszülődnöm kellet a munkába mert most hamarabb kell mennem mert aki előttem van az egy hétre kifingott. Szóval ma túlórázok. Na de most felvettem egy Blink182-ős pólót és hozzá egy sima kék skinnyt. Ritka ha nem feketét veszek fel. Egy túrással rendbetettem a piros hajam. Bal középsöujjamra húztam egy gyűrűt majd felvettem a karkötőim is. Ezután zsebrevágtam a telóm és indultam is a bolthoz.
...
A mai nap is jöttek mentek, Dave is bejött szóval kicsit el tudtam vele beszélgetni. Újságoltam neki kicsit én is. Na de mikor bejött akkor már tudtam ,hogy valami nincs rendbe jó értelembe. Vigyorgott mint a tejbetök. Persze viccből mondtam neki, hogy majd menjen el a kocsmába és ott láttam egy jó pasit. Amugy ez igaz. Tényleg jó pasi volt. Csak hát maganak se vallottam be abba a pillanatba ,hogy egy pasit stírőltem. Ezután jött a Cloes sztory. Persze mostmár elismerem ,hogy megbámultam azt a pasit mert Dave-nek tudok ilyenekről beszélni. De most viszont Lukeról faggatom.
-Na de mesélj kicsit Clifford bácsinak te Casanova. Mi van a szöszi szexistennel?
-Hááát....-mosolyogva megforgatta a szemét majd felsóhajtott.
-Na mesélj má'! Tudod, hogy imádom a pletykákat.-mire ezt kimondtam előtört belőle a nevetés de aztán belekezdett.
-Nos hát...kiderült ,hogy nem olyan rég szakított a csajával ééés....elhívtam Lukeot egyet sörözni...
-Igeeeen?-kíváncsiskodtam tovább.-És utánna mi történt?
-Azt mondta jófej vagyok...és hát...van esélyem mert biszex a srác.-vakarta tarkóját zavarba.
-De hisz ez nagyszerű! -vigyorogtam mert büszke vagyok Dave-re ,hogy lépett Luke felé.-És még volt valami?
-Háát...haza kísért és...majdnem megcsókolt.-hajtja le fejét pironkodva. Az én vigyorom meg csak nőtt.
-Hogy mi? Dave hisz ez fantasztikus! Bejössz neki!
-Nagyon remélem mert ő nekem nagyon.-arca szabályosan olyan volt mint egy jól érett paradicsom.
-Jajhát ha majdnem megcsókolt akkor ez csak arra utal. Amugy...ha összejöttetek mindenképp hozd el ide. Meg akarom én is ismerni ,hogy nem valami paraszt e és ,hogy nem fog e megbántani téged.-mondtam, komoly hangleejtéssel.
-Nyugi. Te leszel az első akinek bemutatom.-nevetett fel. -Na de nekem mennem kell. Majd még beszélünk. Szia.
-Szia.
Ezzel egy hatalmas mosolyal ki is lépett de ekkor bejött egy másik srác. A szemem egyből megakadt rajta. Magas. Jóval magas mint Dave. Karjain tetoválás díszeleg. Haja már-már fekete ,olyannyira sötétbarna. Nagy barna szemeivel vizslatta a gitárokat de főleg csak a basszusokat. Egyből levágtam ,hogy basszusgitározik a srác. Hosszú ujjaival végighúzott egy fekete szépségen. Csodálattal bámulta a hangszert. Mintha csak lelke lenne mert igazából igen. A Gitárnak van lelke és ha jól használod akkor csodás hangokat csalsz elő belőle.
Mosolyogva levette a helyéről majd a szíját átvetette a vállán. Megnézte ,hogy fekszik neki és úristen! Kibaszott jól áll a gitár a kezébe! Megráztam a fejem ,hogy ne bámuljam mert mégis mi a faszért bámulok egy srácot. Úristen!-Gyönyörű.-ezt motyogta. Olyan kis aranyos hangja volt. Látszik rajta ,hogy szinte beleesett a gitárba. Le is vette a válláról a szíjat majd elindult felém és a pultra le is rakta a gitárt.
Majd még kért egy pengetőt is.-Szia. Azt szeretném kérdezni ,hogy el tudod e rakni és holnap ilyen tájt jönnék is tokostól, pénzestől? -mosolya oly' szelíd és édes.
-Persze. De tudnom kell ehhez a neved. Szóval...hogy hívnak? -elő vettem egy kis cetlit és egy tollat.
-Calum Hood. -diktálta ,hogy ,hogy írjam le.
-Renben. Szóval...holnap...-néztem a karórámra.-négyre akkor gyere.-mosolyogtam rá. Megfogtam a gitárt majd a hátuljára raktam a kis cetlit.
-Rendben. Köszönöm. Viszlát.
-Szia.
Mikor kilépett az ajtón szinte majd elolvadtam. Szabályosan a pultra feküdtem. Annyira kibaszott aranyos ez a srác és ilyesztő ,hogy egy tök idegen SRÁCRÓL, ismétlem: Srácról ,ilyeneket gondolok.
De annyira szép vonásai voltak és...ah. Nem bírom az életem! Ezt el kell mesélnem valakinek.
De nem merem Ashtonnak mert...félek ,hogy elítél. Nem baj majd akkor Dave. De nem megy ki a fejemből az az édes hangja, hatalmas barna szemei és hát trikója kivágása olyan nagy volt ,hogy kicsit engedett alálátni és tetszett amit láttam. Ami fura mert elvileg Hetero vagyok. Gondolj Cloera és ,hogy holnap megint megkeresed és randira hívod. Ne erre a gyerekre akire azt se tudod ki.
Gyerünk Clifford! Cloe és nem Calum!Pedig annyira várom a holnap négy órát...
YOU ARE READING
My Idiot (Szünetel)
FanfictionKét teljesen átlagos srác. Egyik egy hangszer boltba dolgozik. A másik még egyetemista. Persze senki se hitte volna a hangszerboltos srácról ,hogy valaha is belekeveredik egy olyan szerelembe amibe talán nem kéne.