Én vettem Calnak a piát és miközbe iszogattuk a sört ,Ashtonnal minden féléről kifaggattuk. Hát na, ha a haverunk lesz akkor tudnunk kell egy s mást. Például eddig csak két barátnője volt, feküdt már le faszival úgy, hogy ő volt felül de a lányokat jobban csípí még mindig. Cigizik néha...És még milyen szexyn. Nem tagadam, elég szexy cigizés közbe. Na de még ilyen apróságokat kérdeztünk ,hogy szeret e bulizni, mi a kedvenc kajája, hogy játszik e még más hangszeren is meg ilyesmiket. Mondjuk volt, hogy nem is a mondandójára figyeltem hanem mondjuk a mozdulatait. Ahogy a hajába túr, hosszú ujjaival, vagy beharapja alsóajkát. De aztán észhez is tértem. Most is egy olyan mozdulatot tett! Öcsém! Felállt majd hajába túrt de azt is oly....ah! Aztán elővett egy cigit és ajkai közé vette. Kérdezte ,hogy kimegyünk e és én megyek vele. Szerintek a pia is rásegít ,hogy ilyen vagyok. Vagyis ,hogy random csak megbámulom mert normál állapotba nem csinálnám ezt. Nem vagyok meleg. Csak...elismerem ,hogy Cal egy vonzó srác. Ennyi. Ez még nem jelent semmit.
Kimentünk a kocsma elé és ekkor Cal elő vette az öngyújtót és meggyújtotta a káros szálat. Szívótt belőle egyet aztán lassan kifújta. De olyan élvezettel tette mind ezt ,hogy szinte megbabonázva néztem ahogy száll a szájából a füst. Most még a szag se zavart. Lélegzetvisszafolytva néztem az egészet. Egyszerűen annyira szexy ahogy kifujja a káros füstöt. Szám kissé szétnyílt ahogy bámultam a srácot de aztáb beharaptam alsóajkam. Viszont ami következett szerintem rosszul láttam. Rám emelte tekintetét aztán egy félmosolyt villantott rám. Ezek után...RÁM KACSINTOTT!!! ÉRTITEK?!? RÁM KACSINTOTT!!! Na jó, tuti halucinálok. Sőt, biztos is. Megráztam a fejem és inkább iszom a magammal ,hozott söröm.
-Mi az?-néz rám furcsálva.
-Semmi.-nyeltem le a korty söröm. Megint elmosolyodott sejtelmesen mire megint csak meresztettem rá a szemeimet. Szóval akkor most nem képzelődök? Odasétált hozzám majd a fülemhez hajolt amit nem tudtam mivel magyarázni. Alig ismerm két napja de már ilyeneket vált ki belőlem mint heves szívverés, elekadó lélegzet.
-Tetszett?-Lehelte. Éreztem lehelletén a cigi meg a sör illatának keverékét.-Na és ez?-miután ezt kimondta megpuszilta álkapcsom.
Csak álmodom! Szinte egyből libabőrözni kezdtem. Egy jóleső sóhaj hagyta el számat.-És...ez?-a nyakamra nyomott egy csókot.-Tetszik.-szalad ki számon ahogy lehunytam szemem.
-Meleg vagy?-olyan érzéki hangon suttogta és erre még a farkam is megrándult
-Nem... tudom...-motyogtam.
-Majd kiderìtjük...-Állam vonalát végigcsókolta majd megállt mikor velem szembe volt már arca. Kicsit beleszívott a cigibe majd ajkaimhoz közel hajolt. Légzésem hevessé vált ,szívem szinte kiszakadt a helyéről. Tökre azt hittem megcsókol de aztán...Ajkaimra lehelte a füstöt ami...most olyan jó érzés volt. Nem zavart a szag mert most arrol is elfeletkeztem.
Hirtelen hajolt el mintha semmi se történt volna és én meg csak ott álltam és a sör kiesett a kezemből. Kifolyt a folyadék és én csak káromkodva mentem be. Ash furcsálva nézte ahogy morgolódva leülök majd le is fejeltem a pultot. Nem válaszoltam a kérdéseire mert nem akarom neki elmondani ,hogy konkrétan szexuálisan vonzódok Calhoz mindössze két nap után.
Cal is jött be nem sokkal később.-Na mizu?-kérdezte azon a selymes hangján mint ahogy tegnap beszélt hozzám. Egyáltalán nem olyan mint amit kint produkált.
Elfordítom a fejem és ekkor megpillantottam Cloet. Ez az! Tényleg ,hisz el akarom hívni rendira! Most meg is teszem és legalább nem Calumra fokuszálok, az édes puszijaira a nyakamon, az államon...Na jó Michael állj le! Egy szó nélkül felálltam majd megindultam Cloe felé. Meglepődött mikor mellette megáltam. Rámosolyogtam.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia Mikey.-köszönt vissza egy pirulós fejjel. Annyira édes.
-Örülök ,hogy megint találkozunk. Beszélni is akarok veled.
-Miről?
-Szeretnélek randira hívni.-mire ezt kimondtam már rám is kapta tekintetét. Kerek szemekkel nézett rám.
-K-Komolyan?
-Igen. -pusziltam arcon-Nos...benne vagy?
-P-persze.-hogy dadog már. Cuki.
-Szóval...nyolcra mehetek érted?
-Persze de...inkább én megyek hozzád.-Türt egy tincset a füle mögé.
-De miért?
-Nem akarom ,hogy...hogy lásd milyen házba élek.-szégyenkezdve nézi a talajt.
-Figyelj...-Nyúlok álla alá és magam felé fordítom arcát.-Nem az anyagi helyzeted miatt kedvellek. A személyiséged fogott meg és mert gyönyörű vagy. Nem kellene utcalányoskodnod. Szóval?
-Mikey...
-Igen?
-Köszönöm.
Ismét elmosolyodtam majd a lány ajkaira adtam egy apró kis csókot. Éppenhogycsak összeértek ajkaink. Éreztem magamon Ash meg Cal tekintetét.
-Menj haza és majd írd meg ,hogy laksz. Rendben?
-Renben.-most ő adott egy kis puszit ami kicsit meglepett de tetszett.-Menj vissza a barátaidhoz.
-Majd írj.-ezzel egy utolsó puszit nyomtam ajkaira aztán vissza is sétáltam a srácokhoz.
-Na mi van?-karolt át Ash.
-Randira hívtam.-rándítottam vállat.
...
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Idiot (Szünetel)
FanficKét teljesen átlagos srác. Egyik egy hangszer boltba dolgozik. A másik még egyetemista. Persze senki se hitte volna a hangszerboltos srácról ,hogy valaha is belekeveredik egy olyan szerelembe amibe talán nem kéne.