×4.×

391 43 1
                                    

Davenek elújságoltam a dolgot és tökre bezsongott. Komolyan mintha csak a legjobb barátnőm lenne és nem a haverom aki fiú. De hát Davetől mit várjak mikor bolondabb tud lenni mint egy kakukkos órá. Szóval most megint hamarabb jöttem dolgozni. De hát péntek van szóval kevesebben jönnek. De viszont egy nagyon ismerős srác jött be. Magas ,naaaagyon magas és szőke haja van. Kék szemeivel vizslatta a polcokat majd levette egy gitárhurt. Komolyan mintha már láttam volna valahol. És aztán hirtelen csapott fejbe a felismerés ,hogy ez az a Luke gyerek. Elmosolyodtam ahogy odasétált hozzám.

-Ennyi ?-tettem fel a szokásos kérdést.

-Igen.-hm. Milyen dörmögős hangja van. Dave-nél ez csak egy plusz pont. És élőbe még szexistenebb ez a srác. Má vette is elő a pénztárcáját. -Ja de. Még egy pengető.-jutott eszébe. A pult mögül elővettem egy kék pengetőt.

-Jó lesz?

-Tökéletes.

-Amugy kérdezhetek valamit? -kérdeztem miközben elvettem tőle a pénzt majd a pénztárba raktam majd vissza adtam ami visszajár. Furcsán méregetett de azért bólintott.-Ismered Dave-et?

-Milyen Dave?-hunyorog.

-Richardson.

-Na ne már ,hogy te vagy Michael!-kerekedett el a szeme de én csak mosolyogtam.

-Ja csak nem mesélt rólam a drága? És nyugodtan nevezhetsz Mikeynak.

-De.

-És te vagy Luke?

-Igen.

-És...mi a véleményed Dave-ről?-tudom, elég közvetlen vagyok de ez vagyok én.

-Hát izé....-vakargatta zavartan a tarkóját.

-Tudom ,hogy nagyon űz téged.-huzogattam a szemöldököm.

-Hát...nagyon édes srác. Aranyos ,hogy igyekszik.-mosolyodott el.

-Ne merészeld megbántani mert kiheréllek!-fenyegettem meg ahogy már szabályosan az orrába dugtam mutatóujjam. Képes lennék megtenni.

-Nyugi. Nem áll szándékomba. -továbbra is mosolyog. Tetszik nekem ez a gyerek. Egész normális.

-Más valami viszont áll, mi?-huzogattam perverzen a szemöldököm.

-Most nem.-rándít vállat. Úgy látszik kezd feloldódni.-Gyooo de szép darab.-bökik fejével a mögöttem pihenő basszusra ami...Calumnak van elrakva. Istenem egy pillanatra pedig elfeletkeztem a srácról.

-Igen. Nagyon. Gondolom te is gitározol.

-Aha. Imádom. A legtöbben gitározunk a suliba. Augusztus van szóval ideje rendbe tenni a kicsikéket. Mind a hármat.

-Hármat?-lepődtem meg mert azért az nem semmi ,hogy három gitárja van egyszerre. Nekem van egy. Egy fekete elektromos.

-Aha. Két elektromos és egy akusztikus. Sajnos a két elektromosnak elszakadtak pár húrjai. Szóval ki kell cserélnem őket.

Igazából nem is vettem észre mennyire elhaladt az idő még Luke-kal beszélgettem. Nagyon nagy arc a gyerek. Szimpi szóval lehet még találkozok vele. Na de hamar eljött a négy óra is és Calum pontba érkezett is. A gitártokot letámasztotta az ajtó mellé. Odasétált hozzánk és Luke-kal még ökölpacsizott is. Akkor haverok. Vette elő a pénzt a zsebéből és én meg feleszméltem bámulásából ,hogy biza oda kéne adni neki a gitárt. Megráztam a fejem és a gitárt elvéve a hátam mögül már oda is adtam neki. Kezembe nyomta a zsét amit átszámoltam majd a pénztárgépbe raktam. Luke meg csak ott állt a pultnak támaszkodva.

-Köszönöm...öhm...

-Mikey.-mosolyogtam rá. Olyan butyuta lehetett a mosolyom ,hogy a butyutasági versenyt egyből megnyerném ,legyőzve Ron Weasley-t.

-Köszönöm Mikey. -mosolygott ő is vissza de aztán...-Meddig dolgozol?

-Hatig.-méregettem furcsálva. Mit akarhat?

-Mi lenne ha majd megvárnálak?

-Hogy m-mi? -meglepődtem mert erre végkép nem számítottam. Na meg arra se ,hogy belül meg boldog voltam mint egy kislány aki megkapta a babát amire vágyott.

-Eléd jöhetek majd?

-P-persze.-dadogtam. Én, dadogni? Mi a franc ütött belém?

-Renben akkor hatra itt leszek. Szija. És cső haver.-köszönt el mindkettönktől. A tokba belerakra a gitárt majd a hátára kapta és már sétált is el. Megint csak elterültem a pulton mint tegnap. Luke meg csak kuncog rajtam.

-Mi van?-dünnyögtem.

-Valakinek bejön Caluuum!-énekelte. Egyből ráemeltem tekintetem és szúrósan néztem rá.

-Nem!-vágtam rá durcásan.

-De igen! Tökre dadogtál és olyan szívszemekkel nézted mint az az emoji.

-Nem!-továbbra is tagadtam.

-De! Neked tetszik Cal.

-Hetero vagyok öcsém.

-Én meg Luke Skywalker.-forgatta meg kék szemeit.

-Ne már Luke!-döltem vissza a pultra.

-Csak valld be.

-Nem rossz bőr.-ennyit voltam hajlandó kinyögni.

-Legalább ennyit kimondtál. Jobb nem?

-Nem!

-Mindenre azt mondod ,hogy nem?

-Nem!

-Okos vagy?

-Igen.

-A picsába. Azt hittem beszivathatlak. -nevet hallkan.-Na de örülök ,hogy megismertük egymást. Nekem most mennem kell. Majd jelölj face-en. Szija.

Ezzel Luke ki is lépett a bolt ajtaján a pengetővel és a hurral. Elég jófej szóval meg is van az új haver jelöltem. Persze Ash meg Dave helyét nem veszi át.

...

My Idiot (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang