Miért ilyen furcsa Cal? Nem csináltam neki semmit. Na mindegy most úgy is Cloe elé megyek és inkább lehalkítom -de csak annyira hogy ne orditson ha valaki hív- a telóm. Nem akarom ,hogy zavarjanak. Igazából még Cleonak ,otthon megírtam ,hogy ne vegyen fel valami csicsásat mert nem viszem ilyen puccos helyre. Az nem a stílusom. Én se vittem túlzásba. Felvettem a fekete Skinnym ami térdénél szakadt és az egyik bakancsom. Pólóm egy sima fehér póló. És rá egy kék-fehér kockásing. Hajam persze egy túrással rendbe szedtem. Át kéne majd festeni jövőhéten sötétlilára. Ez a piros kezd lenőni. Na mindegy. Egész hamar megérkeztem és pont nyolc óra van. Dikesz de pontos vagyok már vazze. Na de megnéztem kicsit a házat. Elég kicsi és ütött-kopott. Néhol mállik a fal, és ilyenkor szorul össze a szívem. Na de megindultam az aprócska házhoz maj bekopogtam a kopott faajtón. Egy perc múlva ki is nyitotta nekem Cloe. Így még szebb mint azokba a ruhákba amik konkrétan alig takarnak valamit.
Egy galléros póló van rajta amit betürt a szoknyája alá. Cipője egy régi kopott tornacsuka. Haja lágyan hullott vállára. No make up.
Nagyon szép így és egy mosoly meg is jelent az arcomon. Megfogtam a kezét majd becsuktam utanna az ajtót. Nem bírtam ki ,hogy ne kulcsoljam össze az ujjainkat. Láttam is ahogy elpirult.-Na és mi újság?-kérdeztem miközben elindultunk már egy 10 perce a cél felé.
-Bementem ma a hugomhoz a korházba.-hajtja le a fejét. Igen a múltkor mesélt a hugáról aki még csak 12 éves és elég rossz állapotba van. Rákos ,szegény kislány.-Apa megint küldött egy borítékot tele pénzzel de nem vagyok hajlandó elfogadni!-mondta kicsit indulatosan és a kezem is megszorította. Egyböl mentegetőzni kezdett.-Sajnálom...én nem...
-Semmi baj. Nem baj ha kiadod magadból.-néztem rá bátorítoan.-Szóval...hogy van a hugod?
-Elég rosszul. És...az orvos azt mondta...azt mondta ,hogy lehetséges, hogy már csak...-sejtem mit akar mondani. Szívem összefacsarodott és egyböl ölelésembe zártam a pityergő lányt.-...hogy már csak egy hónapja van hátra vagy kevesebb és...a szervezete feladja.-arcát a mellkasomba fúrta és úgy sírt.
Nem érdekel ha már most ilyen szomorú. Ki kell adnia magából és én itt vagyok, meghallgatom. Nem bírom látni ,ha egy lány ilyen szomorú. Pláne ha egy ilyen csinos lány mint Cloe. Hátát simogatta.
-Semmi baj. Rendbe fog jönni. Mutattál róla képet és ebből tudom ,hogy nagyon erős kislány. Még rákosan is olyan volt azon a képen mint egy élet vidám kislány akinek semmi baja sincs. Mintha csak élné világát mint a többi vele egy idős gyerek. Rendbe fog jönni.
-Cs-Csak miatta hagyom ,hogy a férfiak birtokba vegyen mert sok pénzt adnak egy alkalomért amiből...a-a ke-kemot tudom fizetni.
-Istenem Cloe. Annyira sajnálom.-suttogtam a füléhez hajolva majd nyomtam egy puszit a feje búbjára.
Felemelte fejét majd könny áztatta arcára emelem tekintetem.Szemei csillogtak az enyhe lámpafénybe. Nem tetszik ,hogy sír. A mosolygás sokkal jobban áll neki...
Eltürtem egy kósza tincset arcából aztán finoman végigsimítok mutatóujjam az ajkain. Lehunyta szemeit de aztán már nem tudtam magam tűrtőztetni. Ajkaira hajoltam ezzel finoman csókolva ajkait. Egyböl szétnyitotta száját. Kezeim a derekára csúsztattam ezzel vonva közelebb magamhoz. Aprócsak kezét a hajamba vezette.-Megvigyasztalsz?-suttogta ajakimra mikor elvált tőlem. Homlokom az övének támasztottam.
-Vissza forduljunk?-mosolyodtam el majd egy puszit nyomtam arcára.
-Kérlek...-és még egy puszi.
Nos ezután már siettünk is vissza.
Ahhoz képest, hogy randira indultunk, most mégis az ágyában kötöttün ki. Tényleg randizni akartam vinni de hát egy ilyen dolognak egy pasi se tud ellenállni...én meg pláne nem. Már az ajtóba neki estem és mikor a szobájaba voltunk akkor már semmi se volt rajtunk. Kicsi kis ház és valahol már reped a fal vagy mállik a festék. Szóval hamar a szobába jutottunk. Mind ezek ellenére megint csak kurvára élveztem az egészet. Ő nem gondolt a hugára és én meg....én meg Calra és a finom kis puszijaira a nyakamon....
KAMU SEDANG MEMBACA
My Idiot (Szünetel)
Fiksi PenggemarKét teljesen átlagos srác. Egyik egy hangszer boltba dolgozik. A másik még egyetemista. Persze senki se hitte volna a hangszerboltos srácról ,hogy valaha is belekeveredik egy olyan szerelembe amibe talán nem kéne.