A kurva életbe is már!! Rég a munkába kéne lennem de elaludtam, na fasza! Na jó, legfeljebb egy 50$-t vesznek le a fizumból, legalább is remélem. Brad viszont most akkor túlórázik miattam. Szopi. Na de nyújtózok egyet majd kikászálódok az ágyamból. Fogom a telóm és ráírok Cloera ,hogy minden rendbe van e és, hogy most szüksége van e valamire. Azt válaszolja ,hogy most nincs és aranyos ,hogy így aggodok. Persze ,hogy aggodok, hisz majdnem ,hogy belé vagyok zúgva.
De aztán Ash is írt nekem. Itt kora délután 2 órakor mindenki keres. Már csak Dave meg Cal hiányzik. De hé! Luke vagy ki a szar minek írt rám. Mi a szar. Előbb Ashnek válaszolok.Ashton: Megyünk kocsmázni? Majd este.
Michael: Persze. Most úgy is kell egy kis bulizas. Megint.
Ashton: nagyon Calumra voltal cuppanva nálam. Ezt is meg akarom beszélni veled, tesó.
Michael: mindent meg fogok magyarázni, bro. 😌😖
Ashton: remélem is tesam. De most mennem kell. Ennyit akartam. Csovaz. ✌
Michael: csovi.
Ezután megnyitom Luke Hemmings üzenetét. Vajon minek írt rám Dave pasija?
Luke: szia. Te vagy Dave legjobb haverja szóval ezt toled kerdezem meg. Mi az amit Dave a vilagon mindennel jobban szeretne?
Michael: Teged.😚💕
Luke: targyra gondoltam 😂
Michael: hm...
Ez mondjuk elgondolkoztató. Mintha Dave említett volna nekem valamit. Azt is tudom miért kérdezi ezt tőlem ez a jómadár. Ch..ezt is nekem kell tudni, mikor ez a szöszi a pasija és nem én.
Michael: Targy az ugy nincs de viszont nagyon szeretne egyszer a tengerparton kufircolni. 😏
Dobd be magad szoszi. 😚😌Luke: azt megis hogy a francba oldjam meg? 😅
Michael: ne en talaljam mar ki ezt is. Hat varj egy kicsit. En tudok egy helyet. Oda szoktam vinni a csajaimat ha romantikazni akarnak. Most megengedem hogy oda vidd Davet. Ott nem latnak es csak ti ketten lehettek. Na ott mehet a digi-dugi. Szoval tudod van egy fahaza a parton...
Luke:...ohm...aha igen.
Michael: na ha azon tul mesz akkor ott van egy kurva nagy szikla fal. Oldalt meg tudod kerulni es oda mar senki se lat be. Es meg szep is. Foleg teliholdkor amikor meg a csillagok is latszanak. Ott meg tudod dugni. Bumm biatch meg van a szulinapi ajandek. 👑🎉
Luke: zavarba ejto vagy 😅
De azert koszi hogy ezt elmondtad. Megmentetted a hatsom az egestol. 😂Michael: a haverom szulinapjarol van szo. Persze ,hogy segitek. 😉
Luke: koszi. Ennyit akartam. Ja es Cal total oda van erted.😉 Csak hogy tudd. Csovaz.
Michael: oh. Jo tudni. 😳
Szia bro.Dikesz! Calum oda van értem, jó nép!!! Miért érzem azt ,hogy örömtáncot járnék? Nem érdekel ,most boldog vagyok de kibaszottul.
...
-Szia anyaaaa!-rontok be anyáékhoz.
-Szia kicsim.-jött oda hozzam és arcon is puszil. Bekísérem a konyhába ahol épp csinálja a levest.-Apád kint van.
-Rendben.-csak vigyorgok mint a tejbetők.
-Mi ez a nagy vigyor?
-Ja, csak boldog vagyok.
-Becsajoztál, édes szívem?
-Nem. Csak...csak izé.-na itt lelohadt a mosolyom.
-Akkor pasi?-de honnan...?
-Mi?
-Kicsim. Nem vagyok bolond. Tudom, hogy van hajlamod.-néz rám amolyan "én mindent tudok" arckifejezéssel.
-Akkor...elmondom, hogy igen. Pasi. Oda van értem.-csaptam hátra a nem létező hosszú hajam.
-Na mesélj csak.-fedi le a levest majd felém fordul.
-Háát anyaaaaa....muszáj?-nyafogok mint egy kislány.
-Ha már pebasiztál...
-Nem pasiztam be!-durcázok be. Calum csak a dugó pajtim. De ezt nem kell hangoztatni.
Amugy anyának meséltem Cloeról és Calt meg hanyagoltam. Próbált faggatni róla de nem mondtam semmit. Persze, valahogy nem hitt nekem, hogy a "srác" csak ő van értem oda de vissza fele ez nem műkszik. Pedig kurvára de. Jó csávó, hát na. Még én se tudok ellenálni neki.
...
Hatig voltam anyáéknál, apa persze mondta nekem a szokásos vicceit amin már azért nevettem mert olyan szar, hogy már jó. A legjobb, a napom fénypontja, a csillag az életembe...mikor egy vékony kis tornacsukával a pocsolyába lépek. Ez kellet, mondthatom. Be is ázott rendesen és a zoknim is nyirkos, fhuj. Ott morgolódok az utca közepen. Meghalok. Viszont mikor felnézek a cipőmről, egyből mosoly telepedett az arcomra. Nem szarozok és meg fogom derekát, közel rántom magamhoz. Karjait a nyakam köré kulcsolja és egyből bírtokba veszem ajkait. Esküszöm, leszarom, hogy bárki megláthat. Magasról szarok rá.
-Ezt miért kaptam?-néz a szemembe miután lassan eltavolodtam tőle. De csak éppen annyira távolodott el ,hogy a szemembe tudjon nézni.
-Nem tudom.-suttogom egy bárgyu mosolyal az arcomon.
-Akkor adj még egyet.
Nem mondok semmit csak csinálom amit mond. Annyira jó érezni ajkait a sajáthaimon, ahogy ajkait mozgatja, ahogy nyelveink szenvedélyes táncba egymásba fonódnak. Egyik kezét hajamba vezeti, én meg levezetem a fenekére amibe bele markolok. Egyre jobban elmélyül az egész ami nekem nagyon is tetszik.
-Hogy-hogy itt vagy?-térek át nyaka puszilgatására.
-Nagyimnál voltam.-nyöszörgi.
-Menjünk valahova mert ha kell az utca közepén duglak meg.
-Kanos vagy?-kuncog.
-Nagyon...
-Jó mert én is...
...
TUDOM RITKAN HOZOK RESZEKET DE ALIG EREK RA DE MOST SZUNET VAN SZOVAL. REMELEM A MEGMARADT KEVES OLVASOMNAK AZERT TETSZIK MEG A SZTORY 😊☺
YOU ARE READING
My Idiot (Szünetel)
FanfictionKét teljesen átlagos srác. Egyik egy hangszer boltba dolgozik. A másik még egyetemista. Persze senki se hitte volna a hangszerboltos srácról ,hogy valaha is belekeveredik egy olyan szerelembe amibe talán nem kéne.