Arra kelek ,hogy Cloe mocorogni kezdett. Arcát a vállamba fúrta és takarót magára húzta ,hogy ne lássam formás kebleit. Hunyorogtam majd megdörzsöltem szemeimet ,hogy elszáljon onnan az álmosság. Mosolyogva nézem a lányt aki kezdi beleenni magát a szívbe. Még csak 4 napja ismerem és hát nagyon édes lány. Sajnálom felkelteni de nekem mennem kell dolgozni. Óvatosan kiszálltam az ágyamból majd megkerestem a boxerom. Nos szépen komótosan el kezdtem kereni de ekkor a kis órára pillantottam az éjjelin. 10 percem van munkába érni. Egyböl pánikba este mert eleve 10 perc még összeszedem a ruháimat amik a kis ház külömböző szegleteibe vannak. Szóval szedni kezdtem a lábam éseg is találtam a ruháimat. Ezek után írtam el levelet Cloenak ,hogy ne aghodjon,csak dolgozni mentem. Aztán így pacuhán, kócosan, borostásan és szex szagosan rohantam is a bolthoz. Nos pont időben meg is érkeztem mert Brad pont akkor nyitott. Én zárok, ő nyit. Szóval éppen időben. Persze nem tudta szó nélkül hagyni kinézetem. De ma meg amugy csak délután négyig kell lennem. Utanna levált Nora. Na de ma se maradt el a minimális forgalom. Ma nem volt kedvem jópofizni szóval lehet ,hogy valakivel elég bunkó voltam, tudatomon kivűl is.
Dave is bejött de hát most vele se voltam a legkedvesebb. Amugy még üzit is kaptam Cloetól olyan délután kettő fele. Nagyon aranyos volt. Nem vette észre és az én pólómba ment haza. Na mindegy. Nyugodtan megtarthatja, írtam neki. De aztán...Most hallom ahogy nyílik az ajtó. Mikor megláttam az illetőt, hallkan felsóhajtottam. De a haja...nem volt ott még tegnap a melír csík. Tök jól áll neki.
-Szia Mikey.-köszön ahogy édesen mosolyog.
-Szia Cal. Szeretnél valamit?-próbáltam, legalább vele normális lenni.
-Csak bejöttem. -tamaszkodott a púltnak. Karján az izmok enyhén megfeszültek. Na meg a trikója honalj kivágása igen csak engedett alá látn, olyan nagy. Megráztam a fejem mire ő meg....ELMOSOLYODIIIIIK?!?!
Tudja ,hogy ilyen hatással van rám?!?! A kis rafkós sunyingerje!
-Mizu?-Semmi.-morogtam.
-Nem volt jó a randi?
-De. Az igen az volt.
-Akkor miért morogsz?
-Sajtér.
-Adjál sajtot!
-Nem kapsz!
-Miért nem?-hajolt a képembe. Baszki...kurva jó illata van es a lehellete...mentolos. Baszki mi van már megint a gatyámba?!?! A kicsike nagyon rakoncátlan!
-Csak.
-Talán mert...ilyen...-Hajol át kicsit a pulton majd a nyakamba puszil. Lehunytam szemem és szám összezártam ,hogy véletlenül se adjak jelet annak ,hogy ez kurvára tetszik. -...ilyen hatással vagyok rád?
-M-Mi?-dadogtam. Utálom magam ilyenkor.
-Kiderítem az identitásod.-Puszilgatta tovább a nyakam de csak ilyen kis puhatolózva. Az egyik kezét a tarkómra rakta és hüvelykujjával cirógatta nyakam. Álmadok. Csak álmodom. Nem gerjedtem be Calum Hoodra, nem vonzódom a srácokhoz, nem! Cloe, Cloe...Calum....Cloe. Faszomat! Minek tagadom ,hogy tetszik amit Cal csinál?!?!-Tudom ,hogy tetszik. És most gyere ki szépen a pult mögül.-Suttogta. Eltávolodott majd egy csábos mosolyal nézett rám. Fogta magam majd egy lendülettel felültem a pultra aztán átfordultam majd le is pattantam egyenesen Cal elé.-Nos?-karjait a nyakam köré kulcsolta.- Csak nyugodtan.-ezzel szerintem arra céloz ,hogy fogjam meg a derekát vagy nem tudom. Remegett a kezem de azért lassan oda helyeztem.
-Miért csinálod?-suttogtam.
-Mert tudom ,hogy te is akarod ezt.-a fülemhez hajolt.-Csak tagadod. Lesüt rólad ,hogy Cloe csak ahhoz kell neked ,hogy ne engem bámulj. Na meg tudom ,hogy cigizéskór megbámultál engem de nem is kicsit-na jó. Egó odabasz, de az istenit is. Igaza van.
-Ez nem igaz.-ellöktem magamtól finoman.
-Ahaaaa.-hitetlenkedik.-Ahhozképest majd elolvadsz az érintésemtől.-Mosolyog mindenttudóan. Finoman érinti arcom. De aztán hirtelen veszi el a kezét és csak bájos mosolyát felvéve néz rám. Mintha az előbb nem épp fel akart volna szedni. Nagyokat pislogtam mert nekem ez zavaros. Három napja ismerem, az isten bassza meg már!!! Vagy én...
Wait...
Hogy mi!? Nem! Michael ,ne gondolj ződségeket'! Megráztam a fejem majd nekitámaszkodtam háttal a pultnak. Negyed három. Egy óra és egy 45 perc múlva szabadulok innen.
-Na mizu?-pislogott nagyokat és egy cuki mosolyt villantott rám. Az előbbi szexys mosolyt felvette a cuki.
Csak néztem rá nagy szemekkel és legszívesebben...legszívesebben...megpofoznám de utánna lesmárolnám. Annyira csábít az ajka. Ezt tagadni se tudom. De nem fogom megcsókolni. Arcát páztáztam tekintetemmel. Nagy barna szemei kíváncsian csillogtak de...rejtett dolgok is lapulnak a barna íriszek mögött, mint például az elszántság és ,hogy úgyis eléri a célját velem kapcsolatba. Csak tudnám mi az a cél. Aztán melír csíkos hajára vezettem tekintetem. Látszik ,hogy nem olyan rég csináltatta mert a haja is frissen mosott és a melír csík is elég erőteljes. Majd utoljára az ajkaira tekintettem. A sajátjaimat beharaptam.
-Hahó! Csak nem azt akarod amire gondolok?-észre se vettem ,hogy a képembe hajolt. Arca nagyon közel volt. Egy diadalittas mosoly jelent meg arcán.
Már csak arra eszmélek ,hogy egyre csak szűnik a távolság. Viszont az én szívem szívveréseinek üteme nő. Végül megállt de csak éppen ,hogy nem értek össze ajkaink. Éppen ,hogy csak. -Még nem lehet Mikey.-hajolt a fülemhez.-Nem ismerlek eléggé.-puszilta meg fülem mögött.-És igen, tudom ,hogy le akarsz smárolni. Nem kell zseninek lenni ahhoz ,hogy egy pillanat alatt észre vegyem. Szóval...Segítettem valamit?-puszilgatott egyre lentebb.-Nem....,Nem tudom.-habogtam össze-vissza.
-Este gyere át...
...
Kicsit belendultek a dolgok dragaim. 😏😏😏😏😏
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Idiot (Szünetel)
FanficKét teljesen átlagos srác. Egyik egy hangszer boltba dolgozik. A másik még egyetemista. Persze senki se hitte volna a hangszerboltos srácról ,hogy valaha is belekeveredik egy olyan szerelembe amibe talán nem kéne.