×1.×

493 43 0
                                    

Ma Ash haverommal megyünk este valahova. Hamarabbra terveztük de hát nekem meló. Neki majd szombaton kell dolgozni. Na de most van fél négy. Szóval rendbe teszem magam és indulok is. Pólóm átvettem és vettem rá egy kockás inget. Nadrágnak a szokásos Skinnyt vettem fel. Fejemre kapta a kedvenc basebball sapká. Teló zsebrevágva és már mentem is a 10 percre lévő boltba ahol dolgozom.

...

Senki se hinné de elég sokan megfordulnak egy hangszerboltba. Főleg azok a középsulisok akik a zenesuliba járnak. Szóval én a közpsulis srácok haverja vagyok. Komolyba. Nem viccelek. Most is jön egy srác. Dave. 18 éves és először írtóztam tőle mert langyi a srác és hát...startolt már rám, egészen addig amig rá nem jött ,hogy sajnos, nagy bánatára én a másik nemet jobban szeretem. Persze tudom, hogy van bennem hajlam de hát mindenkibe van.

-Szia Mikey!-köszönt mosolyogva.

-Cső! Mikéne?-tettem fel a kérdés egy mosolyal.

-Egy pasi.-sóhajt fel.-De amugy pengető.

-Tessék.-vettem ki a pult mögül egy piros pengetőt.-Jó lesz?

-Persze. -és már nyomtam os a fél dolcsit a kezmbe.

-Na de mesélj kicsit Clifford bácsinak. Ki a kiszemelt?-könyököltem a pultra ahogy Dave is. Nem ítélem el a mássáfga miatt mert minek? Ő is egy normális srác. És igazából ki nem nézné belőle az ember ,hogy langyi.

-Luke-nak hívják és egy álom pasi a srác!-tátotta el száját majd beleharapott alsóajkába.

-Hogy néz ki?-faggatóztam tovább.

-Hát ilyen jó magas. Talán kicsit magasabb mint te. Szőke haja van és ragyogó kék szeme. -bámult a semmibe egy bárgyu mosolyal. Ez tényleg szerelmes. -Széles vállai vannak és...ah...olyan combjai amitől eláll a szavad annyira formás és markolni való. Na meg van egy ajak PC-je. Kibaszottul punk-rock de ő kicsit visszafogottan. -itt arra céloz ,hogy elég rám nézni és már tudják melyik stílust képviselem.

-Öcsém! Akkor biztos egy Adonisz!-veregettem vállba mire hallkan nevetett egyet.-Képed van?

-Persze. Vagyis nincs de van netem. Tudok mutatni. -vette elő telóját majd benyomta a mobilnetet. Elkezdett a neten meg Face-en keresgélni mégnem megállt a lapozgatásba és a kezembe adta a telót.

-Öcsém!!! Vesd rá magad! Várjál most olyat amin nincs rajta napszemcsi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Öcsém!!! Vesd rá magad! Várjál most olyat amin nincs rajta napszemcsi.-kezdtem el képeket nézni és végül leltem egy olyat amit szerintem Dave nem látott még. Ez Insta kép és még Dave se nézte meg az összeset. Mert nem szívezte be onnan tudom.

-Na jó Dave! Ne hagyd veszni ezt a srácot! Még én is bevallom ,hogy nem rossz bőr

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Na jó Dave! Ne hagyd veszni ezt a srácot! Még én is bevallom ,hogy nem rossz bőr. -adtam vissza a telóját. Elrakta majd rámnézett egy szomorú kiskutya ábrázattal. Viszont jött be valaki szóval most egy kicsit nem figyeltem Davere.
Na de az illető kifizette a gitárhúrokat majd ismét haveromra koncentráltam.

-Van egy kis probléma bro.

-Na mi?

-Van csaja. -hajtja le a fejét.

-Oh. Hát...ezesetben sajnálom. De ne add fel. Nálam se adtad fel egykönnyen. Akkor nehogy már ezt a félistent hagyd veszni!-bíztattam.

-De az ellen a csaj ellen semmi esélyem.

-Istenem Dave! A személyiséged csodás, vicces vagy, kedves és nem mellesleg nem egy csaj meg pasi lohol utánnad ,hogy egyáltalán rájuk nézz! -kis mosoly jelent meg ajkain ami sokkal jobban tetszik mint a lefele görbűlő száj.

-Köszönöm.

-Na de menj és vesd be magad bro.

-Menni fog!-hajtogatta magának egy elszánt arckifejezéssel. Zsebre vágta a pengetőt.-Menni fog! Na mennem kell Mikey! Van egy kis elintézni valóm.-itt arra utalt, hogy megy és megszerzi...Lukeot? Asszem az a neve.

-Sok sikert.

Ezzel ki is lépett a boltból.

Ezek után elég uncsi volt a napom és monoton egészen zárásig. Hatkor én zártam a helyet. Mentem is haza fele és elkezdtem az estére készülődni. Fel kéne szednem egy csajt mert már eléggé hiányzik a szex.

...

Nos kicsit megborotválkoztam. Meg kellet válni sünci bácsitól mert kezdett kissé túl nőni. Aztán mivel nyolckor megyünk, még gyors befestettem a hajam pirosra. Úgyis eddig naturba tóltam de hát már hiányzott. Szóval most szép pirosba pompázik a fejem. Ruházatomon annyit változtattam csak ,hogy ávettem a pólóm egy Iron Maiden-esre és levettem a baseball sapkám.
Nos már csak Ashtonra várok. Fél nyolc van szóval lefoglalom magam ebbe a fél órában.

...

meg is hoztam az elso reszt. Remelem tetszett.

My Idiot (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang